محققان فرانسوی با احیای یک ویروس باستانی که ۴۸ هزار و ۵۰۰ سال در زمین منجمد سیبری گیر افتاده بود، حیرت جهانیان را برانگیخته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس انجمن متخصصان ایران با بیان اینکه ویروس گوارشی جدید علائمی همچون اسهال، استفراغ، دل درد، سرگیجه و تب و لرز دارد، گفت: افراد مبتلا یک تا ۳ روز پس از ابتلا خوب می‌شوند، اما برخی از بیماران که بیماری زمینه‌ای دارند ممکن است نیاز به درمان بیشتری داشته باشند.
داغ شدن گوشی مهم‌ترین نشانه ویروسی شدن گوشی است در شرایطی که داغ شدن گوشی در زمان‌های طولانی امری طبیعی به نظر می‌رسد، اما باید توجه داشته باشید که اگر در وضعیت عادی و زمانی که زیاد با گوشی کار نمی‌کنید، متوجه داغ شدن بیش از حد گوشی شدید، احتمال ویروسی شدن گوشی شما وجود دارد، زیرا برخی از ویروس‌ها سبب می‌شوند که بیش از اندازه طبیعی از CUP گوشی استفاده شود و درنهایت با داغ شدن غیرطبیعی گوشی روبه‌رو می‌شوید.
در حالی که بارسلونا شرایط مالی وحشتناکی دارد و خوان لاپورتا در دو سال اخیر سعی کرده که حتی یک یورو را هم هدر ندهد تا این باشگاه را از ورشکستگی نجات بدهد، به نظر می رسد که بدشانسی ها قرار نیست که دست از سر این تیم بردارند.
بارسلونا دیدار دوستانه‌ای که قرار بود امشب در آمریکا بین این تیم و یوونتوس برگزار شود را لغو کرد.
ولیودان با اشاره به اینکه سالانه حدود ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون مورد گزارش ابتلا به تب دنگی ثبت می‌شود، گفت: حدود نیمی از جمعیت جهان در معرض خطر ابتلا به دنگی هستند و دنگی تقریبا ۱۲۹ کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ردیابی و پایش بیماری ویروسی چروکیدگی قهوه‌ای میوه گوجه‌فرنگی در استان بوشهر آغاز شد.
عشایری از نبود عدالت آموزشی در ایران می‌گوید و از روزگاری مثال می‌آورد که پسر وزیر و پاسبان و کارگر در کنار هم درس می‌خواندند و به واسطه این کنار هم نشستن با یکدیگر تعامل برقرار می‌کردند. چیزی که امروزه به واسطه انواع مدارس غیرانتفاعی و انتفاعی از بین رفته است. مدارس هم مانند هر نهاد دیگری طبقاتی شده‌اند و همه دانش‌آموزان نمی‌توانند از امکاناتی برابر برخوردار باشند.
مشاهده روباه‌های مریض یا به‌ظاهر سالم تنها به بهشت‌زهرا محدود نمی‌شود، در محله‌هایی مانند زعفرانیه روباه‌ها تا نزدیکی ولیعصر پایین آمده و به‌محض نزدیک‌شدن ماشین‌ها خودشان را در ساختمان‌های متروک آنجا پنهان می‌کنند. البته بیشتر از روباه در این محله، بالای ولنجک، درکه و… سگ به‌چشم می‌آید، سگ‌هایی که به‌گفته اهالی کاری به‌کار ساکنان ندارند، اما تعدادشان به‌شدت افزایش یافته است.
محققان وکتورهای ویروسی مصنوعی(AVV) ابداع کرده اند که می تواند وارد سلول های انسان شود، ژن درمانی انجام دهد و بیماری ها را ایمن و ارزان درمان کند.
لوییس انریکه، سرمربی سابق لاروخا، فعلاً تمایلی به بازگشت به دنیای فوتبال نشان نمی‌دهد.
شیوع ویروس در اردوی تیم ملی هلند باعث شده که این تیم با مشکلی جدی مواجه شد.
آرتن ماکارچوک، مدافع تیم سوچی، به دلیل بیماری اردوی تیم ملی روسیه را از دست داد.
در دنیای واقعی دانشمندان نمی‌دانند که این ویروس‌ها پس از قرار گرفتن در شرایط امروزی چه مدت زمانی می‌توانند عفونی باقی بمانند یا این که چه میزان احتمال دارد که ویروس با میزبان مناسب مواجه شود. تمام ویروس‌ها پاتوژن‌های بیماری زا نیستند. برخی از ویروس برای میزبان خود خوش خیم یا حتی مفید هستند. ع
وزارت انرژی آمریکا در گزارشی اعلام کرد که براساس تحقیقات، آزمایشگاه را منشا انتشار ویروس کرونا می داند.
تیمی از پژوهشگران انستیتو پاستور فرانسه ویروس جدیدی را شناسایی کردند که عامل یک بیماری مرموز کبدی است. این ویروس یک گونه سیرکوویروس ناشناخته بوده و نام موقت آن Human Circovirus ۱ (HCirV-۱) است.
بنجامین پاوارد مهم ترین مشکل تیم ملی فرانسه در طول جام جهانی بوده است.
دیدیه دشان تایید کرد که کینگزلی کومان نیز به ویروس شتر گرفتار شده و ممکن است بازی فینال جام جهانی را از دست بدهد.
حرکت بامزه وینگر آینده‌دار تیم ملی برزیل در مواجهه با رونالدوی بزرگ سوژه رسانه‌ها شد.
تیم ملی بسکتبال در حالی پیگیر اردوهای خود برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی است که شیوع یک ویروس میان ملی‌پوشان نگرانی‌هایی را بابت آمادگی برای حضور در این پنجره ایجاد کرده است.
یک بررسی سیستماتیک جدید شواهدی قوی ارائه کرده است مبنی بر اینکه ایجاد دیابت نوع ۱ با عفونت توسط انتروویروس‌ها که گروه بزرگی از ویروس‌های رایج هستند، مرتبط است.
چهار بازیکن بارسلونا در دیدارهای ملی مصدوم شدند تا ژاوی شرایط دشواری در هفته‌های پیش رو داشته باشد.
چهار بازیکن بارسلونا در مقطع فیفادی مصدوم شدند تا ژاوی شرایط دشواری در هفته های بعد داشته باشد.
چهار بازیکن بارسلونا در مقطع فیفادی مصدوم شدند تا ژاوی شرایط دشواری در هفته های بعد داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ