رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۹ نفر کوهنورد که از روز گذشته در برف سنگین و سرمای شدید ارتفاعات کبیرکوه شهرستان ملکشاهی گرفتار شده بودند، توسط نیروهای هلال‌احمر نجات یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاینورد در حضور یک نیمه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل اسپارتا روتردام رسید.
نوری‌قزلجه نماینده مجلس درباره اعلام وصول نشدن استیضاح وحیدی به دلیل رفاقت با قالیباف یا حمایت‌های نهاد‌های خاص از وزیر کشور، به صراحت گفت: «اصلا تصور نمی‌کنم که استیضاحی صورت بگیرد و وزیر کشور با استیضاح عزل بشود. احتمال این استیضاح در مجلس یازدهم بسیار کم است. سبک و سیاق رای نمایندگان و فشار‌هایی که هست را احساس می‌کنیم.»
دوره بازآموزی نجات در ارتفاع برای اعضای تیم کوهنوردی کارگری استان مازندران به میزبانی هیئت کوهنوردی شهرستان سوادکوه و در فضای باز دیواره سنگ نوردی ورسک برگزار شد.
با گذشت ۹ سال از محاصره ظالمانه یمن، سازمان ملل متحد بار دیگر با هشدار به تهدید جانی میلیون‌ها کودک یمنی در معرض خطر گرسنگی و مرگ، خواستار کمک فوری جامعه جهانی برای نجات جان آنان شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد:‌ لازم است که مردم نیز یکسری نکات را مدنظر قرار دهند که از جمله آن می‌توان به پرهیز از کوهنوری و صعود به ارتفاعات، اسکان در حاشیه رودها و مسیل‌ها و ... در حین بارش شدید اشاره کرد.
بر اساس اعلام آژانس ملی جستجو و نجات اندونزی، در پی واژگونی یک قایق در سواحل شرقی جزیره سوماترا در اندونزی، حداقل ۱۱ نفر کشته و ۹ نفر ناپدید شدند.
سخنگوی طرح نوروزی هلال‌احمر، ‌با اشاره به آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ از امدادرسانی به بیش از ۹ هزار نفر، در چهار روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر، از امدادرسانی به ۵۴۵ نفر گرفتار در برف و کولاک خبر داد.
مسئول کمیته امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی می‌گوید در هفته‌ی اخیر در مسیرهایی شاهد ریزش بهمن بودیم که اصلا سابقه ریزش بهمن در آن مسیرها وجود نداشته است.
بر اساس آخرین بروزرسانیِ مقام‌های ترکیه، طی ۲۴ ساعت اخیر، ۹ نفر دیگر از زیر آوار نجات یافتند، اما در حال حاضر بیشتر تمرکز نیرو‌های امداد و نجات بر رساندن غذا و تامین سرپناه برای مردمی است که در سرمای شدید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.
کوهنوردی که در ارتفاعات کرمان دچار حادثه شده بود با تلاش امدادگران نجات یافت.
معاون عملیات هلال احمر از نجات جان کوهنورد ۲۸ ساله توسط تیم هوایی جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
معاون عملیات جمعیت هلال‌احمر از نجات جان کوهنورد ۲۸ ساله توسط تیم هوایی جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
این کشتی به دلیل وزش باد‌های شدید زمستانی واژگون شده و در حال حاضر بالگرد‌ها و قایق‌های امداد و نجات و همچنین چندین قایق خصوصی برای پیدا کردن ۹ خدمه کشتی که مفقود شده‌اند، آب‌های منطقه را جستجو می‌کنند.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی ۲ هزار و ۲۸۲ امدادگر در ۲۸ استان کشور، در ۹ روز گذشته خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی ۹ استان به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی آماده‌باش هستند.
دزفول- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول از نجات یک گروه چهار نفره کوهنورد در مسیرهای سخت گذر کوهستانی این شهرستان خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر توضیحاتی درباره ماجرای گرفتار شدن ۸ کوهنورد در آتشکوه و نجات آنها ارائه داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ساعت ۱۲:۳۳ امروز ۹ آبان، یک مورد حادثه تصادف در محدوده اشتهارد، روستای اختر آباد به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد. پس از اطلاع این حادثه به سرعت تیم‌های امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: روز جمعه دو کوهنورد اراکی برای صعود به قله اشترانکوه از راه پرفراز و نشیب و خطرناکی کوهپیمایی را شروع کردند. این در حالی است که به دلیل شرایط جوی نامناسب و همراه نداشتن امکانات کوهپیمایی در مسیری منتهی به قله کول جنو گرفتار شدند.
محمد خادم الشیخ کوهنورد حرفه‌ای و مربی امداد و نجات کوهستان گفت:دماوند با ارتفاع فعلی ۵۶۱۰ متر بلندترین قله ایران است که بهترین زمان صعود برای کوهنوردان به این کوه بین تیر و مرداد ماه خواهد بود چرا که وضعیت آب و هوایی دماوند در زمان گفته شده نسبتا پایدار است. البته موارد خاصی مانند سیل اخیر هم وجود دارد که هشدار‌های لازم صادر می‌شود.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از سقوط دو کوهنورد در یخچال یخار کوه دماوند خبر داد.
سرپرست تیم امداد و نجات کوهستان رینه، جزئیات سقوط سنگ چهار تنی در دماوند را اعلام کرد.
دکتر حمید مساعدیان، مسئول کارگروه جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی گفت: روز گذشته به دلیل سقوط یک سنگ در بارگاه سوم متاسفانه فعلا کشته شدن یک نفر قطعی شده و با توجه به بزرگ بودن سنگ هنوز اطلاعی از اینکه چند نفر در چادر حضور داشته‌اند، نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ