مشهد ـ همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور معاون رئیس جمهور مزار شهیدان در بهشت رضا مشهد عطرافشانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرامیداشت سالگرد شهدای دیپلمات در مزار شریف
سرمربی استقلال بر سر مزار فوتبالیست جوان صنعت نفت آبادان حاضر شد.
عکسی از نخستین متوفای دفن شده در بهشت زهرا قطعه ۱، ردیف ۱، شماره ۱.
سیدمهدی رحمتی که هدایت نساجی را برعهده گرفته، دست به حرکت جالب و قابل تقدیری زد.
اهواز - سردار احمد رضا رادان با حضور در روستای چلسرخ شهرستان صیدون بر سر مزار سرگرد شهید محمد قنبری، شهید مدافع امنیت حضور یافت.
ورزشکاران برتر شرکت کننده در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا پیش از آغاز رسمی این رقابت ها در تهران، با حضور در مزار شهدای گمنام وزارت ورزش، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند.
کرمان- بهادری جهرمی، سخنگوی هیئت دولت با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شهید «حاج قاسم سلیمانی» ادای احترام کرد.
گورستانی که تفکر پایه‌ریزی آن با هدف پایان‌دادن به قبرستان‌های متعدد در پایتخت ایران در سال ۱۳۴۵ شکل گرفت، در نهایت در ۲۷ تیر ۱۳۴۹، اولین میهمان دائمی خود را پذیرا شد؛ پس از «محمدتقی خیال» که در قطعه یک، ردیف یک و شماره یک به خاک سپرده شد، حدود یک‌میلیون‌و ۷۰۰ هزار نفر دیگر هم در بزرگ‌ترین گورستان ایران ساکن شدند تا شهر بزرگی از مردگان در جنوب تهران و در محدوده منطقه ۱۹ شکل بگیرد.
اعضای تیم تراکتور صبح امروز بر سر مزار سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی حضور یافتند.
یک رسانه اروپایی جدیدترین آمار و اخبار انفجار دیروز در مزار شریف افغانستان را ۳ کشته و بیش از ۳۰ مصدوم رسانه ای کرد.
گروهک تکفیری- تروریستی داعش مسئولیت انفجار روز گذشته در مزار شریف واقع در افغانستان را برعهده گرفت.
گروهک تکفیری- تروریستی داعش مسئولیت انفجار روز گذشته در مزار شریف واقع در افغانستان را برعهده گرفت.
صبح امروز مراسم خاکسپاری علی نوبخت در آمل با حضور اعضای تیم فوتبال احسان ری برگزار شد.
اتوبوس کادر فنی تیم فوتبال گل‌گهر که ساعتی پیش در فرودگاه رشت به زمین نشسته، راه خود را به سمت آرامگاه انزلی کج کرد.
عبدالحافظ السالم همرزم کویتی شهید کمال کورسل و برادر دو شهید مجاهد در جنگ تحمیلی می‌گوید: شهید کمال کورسل به سپاه بدر آمد. این سپاه متشکل بود از مجاهدان عراقی و دیگر کشورها. در عملیات مرصاد مجاهدان عراقی بیش از ۲۰۰ شهید دادند که در قم دفن هستند. کمال کورسل دو بار به جبهه آمد و به این سپاه ملحق شد و در عملیات مرصاد شرکت کرد. او همه سعی خود را کرد تا به خط مقدم برود و در نهایت هم شهید شد. وی وصیت کرده بود که در صورت شهادت در قم دفن شود.
در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم امام خمینی (ره) یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند. رهبر انقلاب اسلامی سپس با حضور در مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ یاد شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و یاران شهیدشان را گرامی داشتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت نیز حضور یافتند.
تصاویری از حضور رهبر انقلاب بر مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه وارد استان کرمان شد.
مشهد ـ همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور معاون رئیس جمهور مزار شهیدان در بهشت رضا مشهد عطرافشانی شد.
سرمربی تیم ذوب‌آهن پیش از تمرین تیمش بر مزار سیروس قایقران حضور یافت.
منابع افغان از وقوع انفجار در شهر مزار شریف خبر داند.
منابع افغان از وقوع انفجار در شهر مزار شریف خبر داند.
در دوسال گذشته تصویر ایشان را بالای ده بار تخریب تصاویر آیت الله صانعی ابتدا به صورت بنر در بالای آرامگاه بوده است که مرتب پاره می‌شده است، گفت: بعد از این، عکس والد را به صورت حکاکی روی کاشی سفارش دادیم، اما آن هم مخدوش شده است.
حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران گفت: شهید سلیمانی نماد مقاومت است و این شهید بزرگوار علاوه بر کرمان برای کشور و جهان اسلام باعث افتخار است و رهبری از او به عنوان مکتب یاد کرده‌اند که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ