مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن گفت: ۲۴ هزار هکتار در مرحله الحاق به طرح نضهت ملی مسکن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن گفت: ۲۴ هزار هکتار در مرحله الحاق به طرح نهضت ملی مسکن است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مجموع کل پیش ثبت نام کنندگان تا ساعت ۱۱ امروز به ۲۴ هزار و ۳۷۰ نفر رسید.
دادستان کل کشور گفت: بیش از ۲۴ هزار حساب مشکوک به قمار کشف شده است.
درمان ناباروری با نوین‌ترین روش‌ها، ذخیره سلول‌های جنسی، انجام سالانه ۲۴ هزار دیالیز و اعمال جراحی چشم از جمله خدماتی است که توسط هلال احمر در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران انجام می‌شود.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان، تعداد پرونده‌های قضائی مختومه شده در یک سال اخیر در دادسراهای استان را ۲۴ هزار و ۱۲۲ فقره اعلام کرد.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با اصلاح بیش از ۴۰ هزار واحدی کار را آغاز کرده بود که اکنون به اصلاح ۲۴ هزار واحدی رسیده است.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تعهد این بنیاد در احداث ۷۰ هزار واحد مسکن روستایی برای محرومان از تکمیل و تحویل ۲۴ هزار واحد از این مجموع در سال گذشته خبر داد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: ۲۴ هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می‌کنند. وی گفت: ۳ هزار مدرسه شبانه روزی در کشور وجود دارد که ظرفیت فوق العاده‌ای برای طرح‌های ستاد حوزه و آموزش و پرورش است.
اهواز- مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: ۲۴ هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می‌کنند.
مشهد ـ معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: پیش‌بینی لازم برای اسکان اضطراری ۲۴ هزار نفر شب زائر در مشهد مقدس انجام شده است.
معاون رئیس جمهور ترکیه از افزایش شمار کشته های زلزله در این کشور به ۲۴ هزار و ۶۱۷ نفر خبر داد.
تاکنون فوت ۴۱۳۰ تن در سوریه تایید شده و به این ترتیب تا صبح امروز (شنبه) مجموع تلفات این زلزله شدید در سوریه و ترکیه به بیش از ۲۴ هزار نفر رسیده است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره وضعیت تأمین زمین در نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون بیش از ۲۴ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، از صرفه‌جویی ۲۴ هزار میلیاردی مترو تهران در مصرف سوخت در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت گفت: ۴۷ مجری و تسهیل‌گر بنیاد برکت، به دنبال ایجاد ۸ هزار طرح اشتغال جدید در استان فارس هستند.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن، باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
فراخوان تسلا برای ۲۴ هزار خودروی آمریکایی
اصفهان- مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: امسال حدود ۲۵هزار هکتار از باغات این استان در معرض خشکی بوده که زمینه ساز هجوم انواع آفات به درختان است.
مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه برای اجرای کشت قراردادی درخواست تامین ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی رائه داده است.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار کرد: عمق دفاع راهبردی ما به 24 هزار کیلومتر افزایش پیدا کرده است در حالیکه عمق راهبردی آمریکایی ها کاهش داشته است.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار کرد: عمق دفاع راهبردی ما به 24 هزار کیلومتر افزایش پیدا کرده است در حالیکه عمق راهبردی آمریکایی ها کاهش داشته است.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به سیاست حذف ارز ترجیحی در ماه‌های ابتدایی سال گفت: با وجود تخصیص ماهیانه ۲۴هزار میلیارد تومان سهم فروش شرکت‌های مرتبط با کالاهای اساسی کاهش قابل‌توجهی داشته است.
در مورد زمان یارانه مرداد ۱۴۰۱ هنوز سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیاتی مشخص نکرده است، اما همچون تیر ماه باید انتظار داشته باشیم که آغاز واریز یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار از روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه باشد. پایان واریز‌ها نیز هنوز به شکل کامل مشخص نشده، اما احتمالا بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ