عناب دارای مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان است. وجود ویتامین C و A کنار سایر مواد آنتی‌اکسیدانی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و مانع بروز بیماری می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین آئین شکرگزاری برداشت محصول استراتژیک عناب، صبح امروز در شهرستان خوسف خراسان جنوبی برگزار شد.
اگر به جایی می‌روید که دوستان‌تان جمعند بهترین انتخاب رژلب عنابی و سرخابی است. رنگ‌هایی دلنشین در عین حال شاد که فضای دوستانه و صمیمی را طلب می‌کند.
میوه عناب می‌تواند به‌عنوان یک غذای سالم مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا همه محتویات فیبر‌های غذایی و فروکتوز موجود در آن می‌تواند با آهسته کردن هضم غذا به کنترل قند خون کمک کند.
کارلوس کی‌روش پس از حذف از کونکاکاف قصد دارد در یک بازی تدارکاتی تیمش را به مصاف روسیه بفرستد.
در فصل گرما برای پیشگیری از گرمازدگی تهیه شربت سکنجبین و تخم کاسنی، عناب و زرشک و خاکشیر یخ زده و آبلیمو می‌تواند به میزان قابل توجهی مفید باشد.
شاهی با اشاره به اینکه عناب از گیاهان دارویی باارزش است که جایگاه ویژه‌ای در طب سنتی ایران دارد، افزود: عناب از داروهای ملین و نرم‌کننده سینه است و یکی از چهار میوه مهم و معروف نرم‌کننده سینه (عناب، انجیر، خرما و مویز) است.
عناب کمتر در کشور شناخته شده است، در صورتی که میزان ویتامین C آن به مراتب بالاتر از مرکبات است به طوری که به عنوان قرص ویتامین C طبیعی معرفی شده است و محققان آن را مهم‌ترین منبع این ویتامین برای تغذیه انسان می‌دانند.
گیاه عناب از بروز مشکلات قلبی جلوگیری می‌کند و در موارد مراقبت‌ها و درمان‌های پوست، عناب سبب روشنی پوست می‌شود. از دیگر خواص عناب تازه می‌توان به خواصی، چون خون‌ساز و ملین بودن اشاره کرد. عناب لعاب بسیار زیادی دارد و حنجره را نرم می‌کند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تعدادی جنگنده کوثر در آینده نزدیک به نیروی هوایی ارتش ملحق می‌شوند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پایگاه عقاب ۴۴ یکی از ده‌ها پایگاه‌های زیرزمینی این نیرو است، گفت: هر سال باید محله‌های امنی برای هواپیماهای شکاری داشته باشیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پایگاه عقاب ۴۴ یکی از ده‌ها پایگاه‌های زیرزمینی این نیرو است، گفت: هر سال باید محله‌های امنی برای هواپیماهای شکاری داشته باشیم.
آخرین حضور دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا در لیست تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی برمی‌گردد.
بیماری‌های مزمن و غیرواگیر شایع‌ترین علت مرگ و میر در دنیا است. این دسته از بیماری‌ها را قابل پیشگیری‌ترین بیماری‌های مزمن می‌نامند چرا که با کنترل فاکتور‌های خطر می‌توان از ایجاد آن جلوگیری نمود.
دومین بازیکن ایرانی که قطری‌ها به او برای تغییر تابعیت و پوشیدن پیراهن عنابی ها پیشنهاد داده اند، سامان فلاح است.
دلایلی که فدراسیون فوتبال قطر سراغ کارلوس کی‌روش مربی سابق تیم ملی ایران رفته و ماموریت جدید او با «عنابی» تشریح شد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی از پایگاه راهکنشی عقاب ۴۴ را تبریک گفت.
بیرجند- خراسان جنوبی با ۹۸ درصد تولید عناب ایران به عنوان پایتخت انحصاری این محصول مطرح است اما به دلیل خام فروشی و نبود صنایع تبدیلی سود دسترنج کشاورزان به جیب دلالان می‌رود.
میوه عناب که دارای خاصیت‌های دارویی بسیار زیادی است. در اول رنگ سبز و گرد بوده و بعد از رسیدن به رنگ قرمز و زیتونی شکل درآمده و چروک می‌خورد. عناب را «خرمای قرمز» و «خرمای چینی» هم می‌نامند. خراسان جنوبی قطب تولید عناب کشور ایران است.
سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر پاسخ مبهمی به سوالاتی که درباره ادامه همکاری‌اش او وجود دارد، داده است.
بازیکن الجزایری تیم ملی قطر در صحنه گل اول تیم سنگال اشتباه مرگ باری انجام داد که همین امر منجر به شکست عنابی ها شد.
عناب غنی از ویتامین C است. تحقیقات نشان داده است که قسمت گوشتی میوه عناب حاوی بیشترین میزان ویتامین C است و همین امر به تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرماخوردگی کمک می‌کند.
عناب غنی از ویتامین C است. تحقیقات نشان داده است که قسمت گوشتی میوه عناب حاوی بیشترین میزان ویتامین C است و همین امر به تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرماخوردگی کمک می‌کند.
در روزهای اخیر پیراهن‌های جدید بسیاری از تیم‌های حاضر در جام جهانی 2022 به صورت رسمی رونمایی شد.
عضو هیات علمی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: در کتب قدیمی چین، از میوه عناب به عنوان یکی از ۵ میوه مهم در چین یاد شده است که زیاد کننده طول عمر، افزایش‌دهنده کیفیت خواب و تنظیم کننده هضم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ