در مسابقات جهانی شطرنج در قزاقستان یک ستاره با پیراهنی منقش به جمله "چی نگاه می کنی احمق" حاضر شده و اخطار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برخلاف روز اول مسابقات هیچ واکنشی به اتفاقات دیدارهای روز دوم از جمله بازی پرحاشیه سپاهان و تراکتور نداشت.
علی بیرو با این جمله محبت آمیز:" آقا افشین در قلب من جای دارد" به یکماه چالش با چهره محبوب پرسپولیس پایان داد.
هفته دوم لیگ ملت‌ها در شهر روتردام هلند با حاشیه‌های عجیبی همراه است که درگیری لفظی بازیکن و سرمربی تیم ملی والیبال لهستان از جمله آن‌ها است.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد
دست داشتن ۹ متهم در سرقت فرش‌های سعدآباد، آغاز هفته صنایع دستی، برگزاری ۳۰۰ برنامه در استان‌ها و تعطیلی یک روزه موزه‌ها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی در این هفته بود.
بازیکن تیم ملی هاکی دختران ایران گفت: ما هیچ پولی بابت مسابقات دریافت نمی‌کنیم. قول پاداش داده اند، اما هنوز خبری نشده است.
ادامه درگیری‌های ریکاردو سا پینتو با مربیان صنعت نفت به کنفرانس خبری کشیده شد.
هفته آینده‌ جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به مشکلات ورزش ایران از جمله باشگاه استقلال برگزار می‌شود.
جمیله علم الهدی همسر ابراهیم رئیسی در مصاحبه‌ای گفت که تمامی جنجالی که بر سر موضوع مرحوم مهسا امینی در کشور رخ داد، چیزی جز ارعاب و هراس‌افکنی از سوی آمریکا نبود.
کیهان نوشت: مسئولین و منتقدانی که در تمجید از این سریال با یکدیگر رقابت داشتند یک‌بار دیگر کارکرد بریده‌های این سریال را با هشتگ‌های «زن زندگی آزادی» و «اعدام نکنید» در فضای مجازی باید بررسی کنند.
ایان الکساندرویچ روس، شماره سه رنکینگ جهانی شطرنج به دلیل نقض قوانین لباس، جریمه شد.
یک هوادار آرژانتین عبارت جنجالی "به چی نگاه می کنی احمق؟" را روی بدن خالکوبی خود کرده است.
یک هوادار آرژانتین عبارت جنجالی "به چی نگاه می کنی احمق؟" را روی بدن خالکوبی خود کرده است.
فارس با اشاره به فایل پخش شده در شبکه‌های اجتماعی که در آن پلیس گفته پاش برسد سر ناموس‌مان را هم می‌بریم نوشت: با گوش‌کردن به این صدا متوجه می‌شویم که گوینده در دفاع از مردم و کشور می‌گوید: ۴۰ تا کشور آمدند به سوریه و هیچ غلطی نتوانستند بکنند.
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه، علت جنجال آفرینی بیش از حد مخالفان نظام را موفقیت‌های کشور و نظام دانست و گفت: دشمنان آنقدر از نظر رسانه‌ای جنجال آفرینی و سرو صدا می‌کنند که یادمان برود موفقیت های قابل توجهی حاصل شده است.
در حین بازی استقلال و فولاد یک جمله بحث‌برانگیز از تلویزیون شنیده شد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال معتقد است تیمش برخلاف فصل گذشته فوتبال بازی می‌کند و به کار دفاعی نمی‌پردازد.
درخواست مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نامه‌ای خطاب به رییس صداوسیما تبدیل به یک جنجال بزرگ رسانه‌ای شد.
سانسور جمله‌ «پخش غیر مجاز اینترنتی مسابقات، تضییع حقوق هواداران و سهام داران» توسط صدا وسیما در بازی امروز دوتیم استقلال و سپاهان، جنجال ساز شد. گزارشگر بازی هم چندین بار علیه مدیران استقلال روی آنتن صحبت کرد. این دعوای مالی ادامه خواهد داشت
سانسور جمله‌ «پخش غیر مجاز اینترنتی مسابقات، تضییع حقوق هواداران و سهام داران» توسط صدا وسیما در بازی امروز دوتیم استقلال و سپاهان، جنجال ساز شد. گزارشگر بازی هم چندین بار علیه مدیران استقلال روی آنتن صحبت کرد
اینجانب در خطبه گذشته که در تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۱ ایراد شد در یادداشت خود که همه خطبه‌ها را قبل از ایراد می‌نویسم، این جمله را ندیدم که اکثر بی حجاب‌ها از خانواده‌های دزد‌ها هستند و در تلویزیون هم ندیدم، لذا به این باور رسیدم که آن را نگفتم
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شاراک به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شاراک در روزهای آینده بورس است.
دکتر مژگان ناقل گفت: بعضا برای زوجینی که با هم در یک محیط کار می‌کنند، ممکن نیست بحث‌هایی که مرتبط با کار است را به محیط خانه منتقل نکنند. در این موارد زوجین در منزل نیز درباره کار و مباحث شغلی با یکدیگر صحبت می‌کنند و تمرکز آن‌ها بر مسائل کاری بیشتر از تمرکزشان بر مسائل زندگی مشترک است و این امر می‌تواند زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ