کمتر از یک هفته به آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده و باتوجه به این موضوع، تصویری از بدرقه‌ی تیم ملی فوتبال توسط اسطوره‌های ایران در میدان ولیعصر رونمایی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوارنگاره میدان فلسطین با عنوان سرآغاز سقوط
طرح جدید دیوارنگاره میدان فلسطین تهران با شعار "۴۰۰ ثانیه تا تل‌آویو" همزمان با رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح رونمایی شد.
در سحرگاه امروز یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) تهران به مناسبت روز دختر با شعار، گلشن شود آنجا که تو باشی رونمایی شد.
معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهرتهران در تشریح دیوارنگاره‌های داستان‌های شاهنامه، گفت: دو دیوارنگاره در بلوار کاوه اجرا شده است که داستان تولد زال و ترک شدنش از سوی سام را در دوبخش به تصویر می‌کشد.
معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهرتهران در تشریح دیوارنگاره‌های داستان‌های شاهنامه، گفت: دو دیوارنگاره در بلوار کاوه اجرا شده است که داستان تولد زال و ترک شدنش از سوی سام را در دوبخش به تصویر می‌کشد.
معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی از اجرای دو دیوارنگاره داستان‌های شاهنامه همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابولقاسم فردوسی خبر داد.
بامداد امروز به مناسبت روز معلم دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) در تهران رونمایی شد.
جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب
در دیوارنگاره جدید میدان انقلاب عکس کشور‌های گوناگونی همچون آذربایجان دیده شد.
جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب
در دیوارنگاره میدان انقلاب در واکنش به نوسانات ارزی بنر بزرگی نصب شده است
رونمایی از طرح جدید دیوارنگاره میدان انقلاب
در توضیح این دیوارنگاره که محصول خانه طراحان انقلاب اسلامی و مؤسسه فرهنگی هنری آب و آینه است، آمده است: «مامان مهربونم همه خوبی‌هات یادم می‌مونه».
بزرگترین دیوار نگاره کشور به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» در میدان انقلاب رونمایی شد.
تصاویر فرماندهان شهید مقاومت، دیوارنگاره فرودگاه بغداد شد.
به مناسبت مسابقات جام جهانی فوتبال در سحرگاه سه‌شنبه اول آذرماه دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.
پوستر عظیم یا دیوارنگاره بزرگ میدان ولیعصر تهران اینبار به بدرقه تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی قطر اختصاص پیدا کرده است. در دالان بدرقه هم رستم و سایر اساطیر شاهنامه و تاریخ حماسی ایران دیده می‌شوند که به ملی‌پوشان دلگرمی می‌دهند. اثر زیبایی که در آن به ارزش‌های ملی و سرزمینی توجه شده است
سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور برگزاری هشتمین رویداد فرهنگی هنری «سالانه هنرهای شهری تهران، بهارستان ۱۴۰۲» در بخش دیوارنگاری فراخوان دعوت از هنرمندان هنرهای تجسمی را منتشر کرده است.
از دیوارنگاره جدید میدان ولی‌عصر تهران (عج) با شعار ایران یکپارچه رونمایی شد. در دیوارنگاره جدید این بیت آمده است: اگر سر به سر تن به کشتن دهیم / از آن به که کشور به دشمن دهیم.
طراحان این پوستر اما توضیح داده‌اند که برخی هدف از دیوارنگاره‌ ولیعصر را اشتباه متوجه شده‌اند.
پس از حذف دیوارنگاره پرحاشیه « زنان سرزمین من» و اعتراض‌ها و حواشی آن دیوار نگاره جدیدی در میدان ولی‌عصر تهران نصب شد.
این دیوار نگاره جدید بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است. برخی کاربران می‌گویند تا پیش از این فقط نقش «مادری» برای زنان به رسمیت شناخته می‌شد، اما حالا تصویر مفاخر زن بر دیوار شهر نصب می‌شود.
شهرداری منطقه ۸ به منظور منقش شدن ۸ دیواره به نام مبارک حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با اعلام فراخوان "امام مهربانی ها"با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران از هنرمندان دعوت به همکاری می‌کند.
مراسم رونمایی از دیوارنگاره جهان پهلوان تختی در منطقه ۱۲ برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ