طی روزهای گذشته برخی از محافل خبری اعلام کردند که موافقتنامه تجارت آزاد با اتحادیه اوراسیا ۲۸ دی ماه امضا می شود در حالیکه پیگیری ها نشان می دهد در این تاریخ، خاتمه مذاکرات اعلام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت‌های کوکو قهرمانی کشور با معرفی تیم‌های برتر خاتمه یافت.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا بدون ارائه راهکاری عملی، بار دیگر مدعی پایان دادن فوری به جنگ در اوکراین شد.
وزیر خارجه سودان تاکید کرد ارتش این کشور می‌تواند اقدامات جدی را در قبال شورشیان نیروهای پیشتبانی سریع در پیش بگیرد.
مشاور رئیس جمهوری اوکراین، به محض اینکه جنگجویان "واگنر" شروع به ترک قلمرو مقر منطقه نظامی جنوبی و مناطق مجاور آن کردند، ناامیدی کی‌یف را ابراز کرد.
جلال علی‌محمدی اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین فصول حرفه‌ای خود را در لیگ بیست و دوم سپری کرد.
دومبن دوره مسابقات کشوری گلوله زنی با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.
دومبن دوره مسابقات کشوری گلوله زنی با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.
در شرایطی که عنوان می‌شد که احتمال غیبت دیوید تیلور در مسابقات جهانی 2023 وجود دارد، او برای حضور در مرحله پایانی انتخابی تیم ملی آمریکا اعلام آمادگی کرد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: باید به دنبال طرح این پاسخ رفت که چرا نتوانسته‌ایم، سند تحول را اجرایی کنیم.
رئیس جمهور با استعفای یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش موافقت کرد و اکنون باید دید پرداخت پرغصه حقوق معلمان؛ با استعفای وزیر خاتمه می‌یابد؟
یک کارشناس مسائل درباره سفر رهبر چین به روسیه گفت: روسیه و اوکراین علاقه زیادی به تداوم درگیری‌ها ندارند و این مساله ممکن است نگاه آن‌ها را به هر طرح صلحی ترغیب کند.
اردوی تیم ملی فوتبال زنان فردا خاتمه می باید و زمین شماره یک کمپ تیم های ملی به تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی تحویل می شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون نخست وزیر کوبا ، آخرین تحولات روابط دو کشور خصوصاً در حوزه روابط اقتصادی را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.
مسابقه دسته فوق سنگین وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ساعت ۱ بامداد آغاز می‌شود.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت:برای ساخت سکوهای فشارافزایی باید از همه ظرفیت‌های کشور از جمله قرارگاه و شرکت صدرا استفاده شود و مذاکراتی برای این منظور انجام شده است.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: نزاع میان گروهی از زندانیان در زندان تربت جام خسارت و مجروح در پی نداشته است.
آیت‌الله جنتی در خاتمه گفت: مطالعه نامه‌ها، سخنرانی‌ها و وصایای حضرت امام خمینی (ره) و تدبر در رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عامل حفظ و اعتلای روحیه انقلابی است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما مصمم هستیم تا منازعه موجود بین آذربایجان و ارمنستان یک بار برای همیشه خاتمه پیدا کند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما مصمم هستیم تا منازعه موجود بین آذربایجان و ارمنستان یک بار برای همیشه خاتمه پیدا کند.
متهم گفت: من برای پادرمیانی و خاتمه درگیری جلو رفتم که او ناگهان شیشه نوشابه را شکست و با آن به من حمله کرد. من زخمی شدم و تنها برای اینکه مقتول بترسد، چاقو را برداشته و به سمت او پرتاب کردم که به او اصابت کرد. من قصد قتل نداشتم و ناخواسته این جنایت را مرتکب شدم.
در پی تجمعات و اعتراضات ساختارشکنانه در برخی شهرهای ایران، شب گذشته گروهی از مردم مشهد برای خاتمه تجمعات این‌چنین در خیابان‌ها تجمع کردند. / تسنیم
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم، با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم. این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ماست، اما ما از موضوعات بی خبریم.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ