پله، اسطوره فوتبال دنیا و برزیل، در سن 82 سالگی در شهر سائو پائولو درگذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد مصدومیت رندی اورتن، شرایطی سخت‌تر از آنچه تصور می‌شد را برای او به وجود آورده است.
بیلد از منابع نزدیک به باشگاه بایرن مونیخ دریافته که بازگشت مانول نویر احتمالا تا سال 2024 طول بکشد.
تیم چین که با ترکیب لیگ ملت‌هایش و با سرمربیگری شنگ وو پا به مسابقات گذاشته بود در کشور خود توانست ایران را با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ شکست دهد تا ایران را از دومین مدال خود در این تورنمنت محروم کند.
تیم ملی والیبال دانشجویان ایران عنوان چهارمی المپیک دانشجویان جهان را به دست آورد.
مارتا، ستاره برزیلی فوتبال زنان، بعد از ناکامی تیمش از صعود به دور حذفی جام جهانی 2023 در کنفرانس خبری اشک ریخت.
سهراب مرادی 7 سال بعد از کسب مدال طلای المپیک ریو تصمیم به خداحافظی از وزنه برداری گرفت.
در ادوار مختلف مجلس تجارب گوناگونی از اختلافات دولت و مجلس را شاهد بودیم؛ مجلس اول که رای به عدم کفایت رئیس‌جمهور در آن داده شد، مجلس‌های بعدی که یک‌جا بر سر پرونده‌های اقتصادی، یک‌جا برای تصمیمات درمورد طرح‌های حمایتی، یک‌جا به دلیل انتصابات و خیلی موارد گوناگون دیگر دست به چنین تصمیماتی زدند. البته در سال پایانی مجالس معمولا اختلافات مجلس و دولت به حد اعلا می‌رسد.
بارسلونا قصد دارد آنسو فاتی، پدیده جوان این تیم، را با قراردادی که بند بازخرید در آن گنجانده شده بفروشد.
در سال ۲۰۱۸، گروهی از کمپانی‌های فناوری، ائتلافی برای پایان دادن به قاچاق آنلاین حیات‌وحش را با هدف کاهش ۸۰ درصدی آن تا سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کردند. اما به جای آن، آمار فروش این اشیای قاچای در طول این دوره در فیس‌بوک افزایش چشمگیری داشت.
با اعلام سرمربی تیم فوتسال پالما، مسلم اولادقباد به دلیل آسیب دیدگی ادامه بازی‌های این فصل را از دست داد؛ آنهم در شرایطی که پالما مسابقات حساسی در نیمه نهایی و فینال پیش رو دارد.
مدافع چپ تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ برای دومین دوره پیاپی دور از فهرست امیر قلعه‌نویی است.
ریکاردو ساپینتو با خداحافظی از هواداران استقلال، زودتر از جشن قهرمانی ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
کارلوس هرناندس، سرمربی تیم فوتبال نساجی، با شکست دیروز بدون تردید بار و بنه خود از ایران خواهد بست.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
قالیباف رئیس مجلس گفت: یکی از دستاوردهای مجلس یازدهم تصویب نظام رتبه‌بندی معلمان بعد سال‌ها کم توجهی بود که متاسفانه پایان سال گذشته بگونه‌ای عمل شد که کام چند صد هزار معلم عزیز تلخ شد.
یک شکست سنگین دیگر در خانه پیامی جز قطعیت سقوط نفت MIS ندارد.
تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال ایران با شکست یک بر صفر برابر عراق، جام جهانی جوانان را از دست داد و عراق به جای این تیم به جام جهانی رفت.
قهرمان هفت دوره فرمول یک در مورد رابطه خود با ماکس فرستاپن راننده ردبول پس از پایان حوادث تلخ در ابوظبی در سال 2021 صحبت کرد.
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ طلاق به خاطر گذشته تلخ/ پایان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی/ کشف جسد در بزرگراه/ قتل در پاتوق شبانه/ انفجار هولناک تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین/ مرگ سارقی که به همدستش نارو زد/ راز جنایت در تصاویر زن غریبه!/ قصاص و ۸۹ سال حبس برای عاملان قتل مرد ثروتمند
سال 1950، شاهد آغاز دوباره ی جام جهانی فوتبال پس از به پایان رسیدن جنگ جهانی دوم بود.
اتفاقی که برای زارع افتاد تلخ، اما تکراری بود. در اسفند سال ۱۳۸۷ فردین معصومی مقابل علی عیسی‌اف در فینال وزن ۱۲۰ کیلوگرم قهرمانی جهان مقابل رقیبش قرار گرفت. کشتی‌گیر ایران تا ۱۲ ثانیه پایانی برنده مسابقه بود و کادرفنی خواهان مدیریت کشتی بودند. با این حال کشتی‌گیر اهل ماسل اقدام به اجرای فن کرد که توسط رقیب با تجربه آذربایجانی تنبیه شد
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی نظام‌ مهندسی محیط زیست خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ