مارسلو بروزوویچ، هافبک اینتر به طرز عجیبی درباره شایعات پیرامون انتقالش به النصر عربستان صحبت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید ارمغانی سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در مورد کنار گذاشته شدن محمد جمشیدی از ترکیب جدید این تیم واکنش نشان داد.
در حالی که صحبت از ابطال انتخابات ژیمناستیک و تعیین سرپرست به میان آمده اما فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش انتخاب سرپرست برای این فدراسیون را رد کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از وضعیت کیانوش رستمی و مصدومیتش و همچنین عدم حضور در انتخابی تیم ملی اظهار بی‌اطلاعی کرد.
نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری از غیبت کیانوش در رکوردگیری اظهار بی‌اطلاعی کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از وضعیت کیانوش رستمی و مصدومیتش و همچنین عدم حضور در انتخابی تیم ملی اظهار بی‌اطلاعی کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان نپال پس از شکست مقابل نوجوانان ایران، گفت: از این مسابقه درس‌های زیادی گرفتیم، چرا که به نظرم ایران پادشاه والیبال آسیاست.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: : تا حالا چیزی در مورد قطعی اینترنت به ما ابلاغ نشده ولی نظر تخصصی ما در جلساتی که شرکت می‌کنیم این است که اینترنت قطع نشود.
در حالی اخبار غیررسمی حکایت از برکناری علیرضا جاوید؛ معاون شهردار تهران دارد که رئیس و سخنگوی شورای شهر تهران نسبت به این خبر اظهار بی‌اطلاعی کردند.
مدیر ارشد اجرایی «اوپن آ. آی» استارت آپ سازنده چت جی پی تی در جلسه با پنل سنای آمریکا گفت: استفاده از هوش مصنوعی برای دخالت در انتخابات یکی از نگرانی های مهم و نیازمند قانونگذاری است.
دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در حوزه علم و فناوری گفت: ما باید برای تامین استقلال کارهایی را انجام دهیم که دیگران قادر به انجام آن نباشد، باید کارهای ملی ما پیشرو کشورهای دیگر باشد.
دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت که در زمین به داور گفته است پنالتی را درست گرفته تا روحیه اش حفظ شود@
سخنگوی کرملین ضمن اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات خبر مربوط به وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه، از آمادگی مسکو برای فراهم کردن مقدمات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان خبر داد.
معاون قضائی قوه قضائیه گفت: بر اساس شرایط عفو و ابلاغ به دادگستری استان‌ها، اظهار ندامت و پشیمانی از سوی افراد کفایت می‌کند.
رئیس اجرایی سابق بایرن مونیخ اظهار نظر عجیبی درباره لیونل مسی و باشگاه بارسلونا داشت.
نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است کشتی پایتخت پتانسیل فراوانی دارد که می‌تواند در صورت تلاش و همکاری همه جانبه متولیان دوباره تبدیل به قطب کشتی ایران شود.
آقای مرتضوی توضیح می‌دهد: در این دوماهی که از زهرا هیچ خبری نیست نه شب داریم نه روز. افسرده شدیم. وقتی زهرا ناپدید شد، روز «جمعه» بود. از بیشتر همسایه‌ها پرسیدیم، اما آن‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند. در کوچه ما چند اداره است که دوربین‌های مداربسته دارند. روز‌های اول با ما همکاری نکردند و گفتند؛ برای دیدن فیلم‌ها «نامه از مراجع قضایی» لازم است. بعد از ده، پانزده روز از آگاهی به ما نامه دادند تا فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته بررسی شود، اما چند روز بعد از همان اداره‌ها به من تماس گرفتند که هیچ ردی از زهرا دختر شما در این فیلم‌ها نیست و اصلا چنین شخصی در فیلم‌ها وجود ندارد.
وزیر کشور ترکیه امروز جمعه طی سخنانی اعلام کرد که نیروهای این وزارتخانه طی سال ۲۰۲۲ میلادی، ۱۶ هزار و ۲۱۲ عملیات علیه «سازمان های تروریستی» انجام داده اند.
اردبیل- معاون حقوقی و پارلمانی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ثبت جهانی سبلان اظهار بی‌اطلاعی کامل کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت:بر اهمیت حمایت کشورهای منطقه از ثبات و امنیت عراق تاکید نموده و بر امنیت و ثبات با مشارکت جمیع همسایگان عراق از جمله کشور دوست و برادر سوریه تاکید می‌گنم.
عصر دیروز دو رییس صنف طلا و جواهرات و رستوران‌داران تهران در مورد پلمب مجموعه‌های علی دایی اظهار بی‌اطلاعی کردند. این در حالی است که طبق قانون پلمب مجموعه صنفی باید اتحادیه در جریان قرار بگیرد.
پنج مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در مورد ادامه حضور سئوال برانگیز شهره موسوی در هیات رئیسه این فدراسیون، پاسخ‌های متناقضی دادند و مهدی تاج حتی از پرونده‌های او اظهار بی‌اطلاعی کرد!
پنج مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در مورد ادامه حضور سئوال برانگیز شهره موسوی در هیات رئیسه این فدراسیون، پاسخ‌های متناقضی دادند و مهدی تاج حتی از پرونده‌های او اظهار بی‌اطلاعی کرد!
جمعی از نخبگان در دیدار با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نظرات خود را درباره اتفاقات اخیر در کشور بیان کردند.
شهردار اردبیل درمورد جزئیات اتفاق مدرسه شاهد اردبیل اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: «من شهردار هستم و قضیه دبیرستان را اطلاعی ندارم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ