یک وکیل دادگستری گفت: مدیری که از یک سازمان دولتی به سازمان دیگر منتقل می‌شود سال‌ها نیاز به تجربه دارد تا بر مقررات اشراف پیدا کند و اگر غیرمتخصص و بدون تجربه باشد موجب ناکارایی و منشأ بروز بسیاری از تخلفات می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصور حقیقت پور: مگر این مملکت چقدر ظرفیت دارد که برای یک تصمیم لجوجانه جریانی خالص گرا سالانه صد میلیارد دلار فقط در فروش نفت ضرر دهد.برادر عزیزم جناب آقای رئیسی کاش تمهیدات را انجام می دادی و بعد جراحی می کردی. منبع: خبرآنلاین
نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم ایران در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی از حریف آمریکایی خود پیش بود با بی‌تجربگی امتیاز از دست داد و با قبول شکست از رسیدن به فینال تورنمنت مجارستان بازماند.
نوجوان‌ها همیشه کارهای عجیب‌و‌غریب می‌کنند؛ خودشان را از بلندی در آب‌های کم‌عمق می‌اندازند، رانندگی پرخطر می‌کنند و وارد دعواها و روابط عاطفی نامتعارف می‌شوند. بعضی از بزرگ‌ترها این حرکات را ناشی از نیروی جوانی می‌دانند و بعضی دیگر خامی و بی‌تجربگی‌ نوجوانان را دلیل رفتارهای نسنجیده‌شان عنوان می‌کنند. اما تحقیقات عصب‌شناختی جدید، با ارجاع به مراحل تکاملی بشر، پرده از حقایقی برداشته‌اند که شاید پای فیزیولوژی مغز نوجوانان را به میان بیاورد.
آریگو ساکی، اسطوره فوتبال ایتالیا، از نمایش شب گذشته میلان برابر اینتر به شدت انتقاد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که امیدوار است در دومین تجربه حضورش روی نیمکت این تیم موفق باشد و عنوان قهرمانی آسیا را برای فوتبال کشورمان به ارمغان بیاورد، با دو انتخاب «بازوانش» را قطع کرد.
نشریه آلمانی نسبت به عملکرد دورتموند و مدیرانش انتقادات شدیدی را مطرح کرده است.
اگر از ابتدای کار دولت کنونی به مرور انتصابات و گزینش و وزیران و مدیران بپردازیم، بیشترین تذکر و پرسش و انتقاد مربوط به وزارت آموزش و پرورش و بی‌تجربگی نامزد‌های آن بوده است. اکنون نتایج روشن شده و آنچه دیگران در خشت خام دیدند و برخی در آینه هم نمی‌بینند، برای همگان روشن شده است.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش از این هفته برای کسب نتایج بهتر در لیگ برتر تلاش خواهد کرد.
بهروز عطایی سرمربی هراز آمل معتقد است سایپا در هفته های اخیر اسیر بی‌تجربگی خود شده است.
ملی‌پوشان هندبال ایران بی تجربگی را عامل شکست مقابل مونته‌نگرو عنوان کردند.
مشاور سابق رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید اوکراین دولتی شکست‌خورده و اقتصاد آن رو به رکود است.
لوئیز دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی زیر 21 ساله‌های اسپانیا، گزینه جدی برای جانشینی لوئیز انریکه است.
فارغ از اینکه بذرپاش همواره گزینه‌ای مثال‌زدنی در مسئله جوان‌گرایی و البته جوان‌گرایی بدون توجه به شایسته‌سالاری بوده است. حالا باید دید آیا نزدیک بودن مهرداد بذرپاش به محمد مخبر باعث می‌شود که دولت رئیسی او را به یکی از رویاهایش برساند و موضوع دوباره گزیدن یک چهره بی‌تجربه را به جان بخرد؟
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان پس از کسب جایگاه نهم در رقابت‌های قهرمانی جهان بوسنی گفت: بی‌تجربگی بازیکنان، عدم کنترل ترس و هیجانات برابر تیم‌های صاحب نام، کمبود بازی‌های تدارکاتی و کوتاهی قد بازیکنان سبب شد تا بانوان والیبال نشسته به جایگاه خوبی در مسابقات قهرمانی جهان دست پیدا نکنند.
مرتضی مبلغ معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوران اصلاحات می‌گوید: بعضی از آقایانی که در دولت حضور دارند، مثل آقای سخنگو، بسیار تازه‌کار و بی‌تجربه و بی‌تحلیل هستند و با ابتدایی‌ترین مسائل حکمرانی هم آشنا نیستند و حرف‌های ناصواب و خطرناکی هم می‌زنند.
مرتضی مبلغ معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوران اصلاحات می‌گوید: بعضی از آقایانی که در دولت حضور دارند، مثل آقای سخنگو، بسیار تازه‌کار و بی‌تجربه و بی‌تحلیل هستند و با ابتدایی‌ترین مسائل حکمرانی هم آشنا نیستند و حرف‌های ناصواب و خطرناکی هم می‌زنند.
باشگاه هوادار تهران با انتشار بیانیه‌ای به گلایه از تصمیمات داوری در بازی‌های تیم‌شان پرداخت.
سرمربی تیم پرسپولیس تهران درباره رویارویی با ملوان در بازی خارج از خانه صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ