هفته آینده‌ جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به مشکلات ورزش ایران از جمله باشگاه استقلال برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پاریسی به دنبال شکایت از رئال به فیفا است.
شایعه‌ها از گم‌شدن رقمی در فدراسیون جودو خبر می‌داد و عنوان شده بود که پای رئیس فدراسیون در این پرونده گیر است. باوجوداین، خود آرش میراسماعیلی با راه‌اندازی یک کنفرانس خبری تلاش کرد ابهامات در این زمینه را از بین ببرد. آنجا بود که اتهام تخلف مالی را رد کرد و گفت: «من ۱۰ تا ۱۲ میلیارد در یک سال گذشته برای جودو آوردم. اگر دنبال دزدی بودم، شاید از آن آورده‌ای که آوردم، استفاده می‌کردم».
پروفسور ریچارد آرمسترانگ از دانشگاه استون بیرمنگام و نویسنده اصلی مقاله به دیلی‌میل گفت: «این ساختار‌ها در مریخ بسیار غیرمعمول و در تجربه من منحصر به‌فرد هستند.»
پرونده پاداش پای سکوی مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و لیست نهایی رشته‌های اعزامی به هانگژو بالاخره روز سه‌شنبه بسته می‌شود.
فضای خاص حاکم بر مجلس، نشان می‌دهد این موضوع بیشتر ناشی از هراسی است که نمایندگان درخصوص افشای ابعاد تازه‌ای از پرونده «شاسی بلند گیت» را دارند. پرونده‌ای که نه تنها پای قالیباف و ۷۵ نماینده را به موضوع باز کرد، بلکه باعث افشای دریافت خودرو خارج از چارچوب‌های قانونی توسط نهاد‌های دولتی، صدا و سیما و بسیاری از ارگان‌های دیگر شد.
متهم اصرار داشت که علت فوت همسرش مصرف قرص بوده است، اما با توجه به اینکه ادله و شواهد علیه او بود، متهم شناخته شد و پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد،، اما قبل از رسیدن موعد محاکمه پدر لیدا از قصاص قاتل فرزندش اعلام گذشت کرد و به این ترتیب متهم بزودی به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه خواهد رفت.
مسعود ستایشی با اشاره به اجرای حکم دادگاه حبیب اسیود مشهور به چعب گفت: اگر این تروریست بین المللی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت نمی‌شد همچنان مشغول ادامه جنایت‌های خود بود. در پرونده او رد پای سرویس‌های امریکایی کاملا هویدا است.
کمیته ضدفساد دادستانی اسپانیا به اسنادی در مورد دارایی‌ها و املاک چهار داور اسپانیایی دست یافته که اکثر آنها نقدی و بدون وام مسکن خریداری شده‌اند. در این پرونده شاید پای بارسلونا نیز در میان باشد.
کمیته ضدفساد دادستانی اسپانیا به اسنادی در مورد دارایی‌ها و املاک چهار داور اسپانیایی دست یافته که اکثر آنها نقدی و بدون وام مسکن خریداری شده‌اند. در این پرونده شاید پای بارسلونا نیز در میان باشد.
در افشاگری های اخیر شبکه Rai 3 ردپای اینترمیلان و باشگاههای دیگر سری آ نیز در پرونده کالچوپولی به چشم می خورد.
فرار پس از شلیک به برادر/ ماجرای زنی که قاچاق فروش شد!/ قتل کودک ۱۹ ماهه برای فروش اعضای بدن/ قاتل تاجر افغانستانی دستگیر شد/ اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!/ داماد قاتل پای چوبه دار/ پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده پیچیده‌تر شد/ ۲ ادعا در ماجرای چمدان زمرد‌های ۹۰ میلیارد تومانی
همشهری نوشت: ۴۷ سال قبل در شب ۲۸ شهریور مشاهده یک شیء پرنده ناشناس در آسمان تهران باعث رویارویی ۲ جنگنده اف- ۴ ارتش با آن شد؛ هنوز این حادثه پر از راز‌های کشف نشده است، اما یکی از معتبرترین موارد مشاهده یوفو‌ها در جهان با اسم پرونده اف- ۴ شناخته می‌شود. پرونده مشاهده یوفو در آسمان تهران به خاطر آن که پای نیرو‌های زبده هوایی و خلبانان جنگنده هم به آن کشیده شد در جهان بسیار حائز اهمیت است که نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا را هم به تهران کشاند.
تمام نمایندگی‌های خودرو‌های تسلا در زمان فروش اشتراک «سیستم رانندگی خودکار»، به راننده و کاربران این سیستم هشدار می‌دهند که در تمام طول رانندگی، باید حواس خود را معطوف جاده کنند و حضور راننده در پشت فرمان، کاملا الزامی است.
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بابت سوء تفاهمی که درباره اظهارات اخیرش پیرامون پرونده فساد اخلاقی هم‌تیمی سابق او پیش آمد، عذرخواهی کرد.
با اعتراف زن میانسال، متهمان دیگر پرونده نیز بازداشت شده و با تکمیل تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، کیفرخواست پرونده صادر شد و متهمان بزودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه خواهند رفت.
در شرایطی که در پرونده مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال پای ساختمان باشگاه پرسپولیس نیز به میان آمده، مدیران این تیم از حل این موضوع خبر می‌دهند.
اسم امیر زمانی دوباره در فضای ورزشی ایران مطرح شد که خبر رسید به همراه وریا غفوری بازداشت شده‌اند. هرچند بعد‌ها مشخص شد او زودتر از وریا غفوری و در جریان اعتراضات شهر اصفهان بازداشت شده است. آن زمان مشخص شد که پای امیر نصرآزادانی در پرونده شهیدشدن سه نفر از نیرو‌های امنیتی در اصفهان به میان کشیده شده و شایعه حکم اعدام او به اتهام محاربه هم به‌همین‌دلیل در فضای مجازی مطرح شد
دادویی با ابراز قدردانی از هنرمندانی که در این مدت به طرق مختلف در کنار کارگروه پیگیری بوده‌اند، گفت: بعضی اوقات که میزان وثیقه‌ها از توان فرد یا خانواده خارج بوده است، برخی از همین دوستان کارگروه یا هنرمندانی، چون رامبد جوان که شاید تمایلی به ذکر نام‌شان نداشته باشند تامین کرده‌اند. عزیزانی مانند شهاب حسینی، رضا کیانیان، علی دهکردی، همایون اسعدیان، مهتاب نصیرپور و… نیز خیلی پای کار بودند.
اوایل آذر بود که خبر رسید نصرآزادانی نیز بازداشت شده است؛ گو اینکه بعد‌ها مشخص شد او تقریبا یک هفته زودتر از وریا غفوری و در جریان اعتراضات شهر اصفهان بازداشت شده است. کمی بعد عنوان شد پای امیر نصرآزادانی در پرونده کشته‌شدن سه نفر از نیرو‌های امنیتی به میان آمده و برخلاف سایر چهره‌های فوتبالی قرار نیست به این زودی‌ها آزاد شود.
رسیدگی به این پرونده از اواخر آبان سال ۹۵ با گزارش اسیدپاشی در یکی از مناطق شرقی تهران آغاز شد. پس از حضور مأموران و بررسی‌های اولیه مشخص شد که زن جوانی روی صورت خواهر شوهرش اسید پاشیده و قسمتی از پای خودش نیز سوخته است.
پرونده بدهی مالیاتی سنگینی که به خاطر برخی معاملات ۱۰ سال پیش برای فدراسیون شطرنج تشکیل شده، پای گروه بازرسان وزارت ورزش را به این فدراسیون باز کرده است.
پرونده فولاد مبارکه و نماینده ای که گفته رد پای تاج درفساد ۹۱ هزار میلیاردی دیده می شود. این در حالی است که من با نامه وزیر اعاده کار شدم که حقوقم از فولاد قطع شد که این حقوق سه سال ۹۰۰ میلیون شد.
کریستیانو رونالدو اخیراً از اتهام تجاوز به یک زن آمریکایی تبرئه شد ولی حالا خبر می‌رسد که ممکن است دوباره پای او به دادگاه باز شود.
قضات دادگاه دو مرد جوان را به قصاص محکوم کردند و وقتی پرونده برای اجرا به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد با تلاش واحد صلح و سازش مستقر در دادسرای امور جنایی سرانجام خانواده مقتول به خاطر رضای خدا و به حرمت امام حسین (ع) از قصاص راننده سمند گذشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ