وزارت خارجه بلاروس سفیر اوکراین را در ارتباط با سقوط موشک اوکراینی در این کشور احضار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های دولتی چین از سفر وزیر دفاع این کشور به روسیه و بلاروس خبر دادند.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر به کشور آذربایجان جلسات فشرده ای را برگزار کرد.
دبیرکل ناتو از سفر احتمالی «یوگنی پریگوژین» رئیس گروه نظامی خصوصی واگنر به بلاروس خبر داد و گفت که در اینصورت، ناتو «آماده پاسخ سریع» است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در رأس هیأتی از این کمیسیون جهت شرکت در نشست مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی وارد مینسک پایتخت بلاروس شد.
رئیس‌جمهور بلاروس هم اکنون به‌منظور انجام «یک سفر کاری» وارد مسکو شد.
مشهد ـ سفیر بلاروس گفت: بدنبال افزایش همکاری‌ها و تعاملات اقتصادی تجاری با ایران هستیم.
نماینده دائم بلاروس در سازمان ملل متحد می‌گوید که در هنگام ورود هیئت روسیه به این سازمان، آمریکا نتوانست ترتیبی بدهد که مقامات سایر کشورها به هیئت مسکو واکنش سردی نشان بدهند.
رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۲ تن از سران کشورهای مختلف بود. امیر قطر، روسای جمهور سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ونزوئلا، روسیه، ترکیه و بلاروس و نخست‌وزیران عراق (دو بار) و ارمنستان در این سال به تهران سفر و با رئیس قوه مجریه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
ند پرایس در پاسخ به این که واکنش آمریکا به سفر الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس به ایران و دیدار او با مقامات ارشد آن چیست، با ادعایی علیه مناسبات بلاروس و روسیه در زمینه جنگ اوکراین و گفتن این که لوکاشنکو «استقلال کشورش را به کرملین واکذار کرده است»، مدعی شد: ما این سفر را به نوعی، گسترش روابط ایران و روسیه می‌دانیم که بیش از پیش بر عمق آن افزوده می‌شود.
حجت الاسلام رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور بلاروس گفت: بدون تردید سفر رئیس جمهور بلاروس به ایران می تواند نقطه عطفی باشد بین دو کشور.
رئیس‌جمهور بلاروس که به دعوت رسمی رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده، در بدو ورود به تهران در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد مورد استقبال وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.
در حاشیه شانزدهمین اجلاس سازمان همکاری شانگ‌های در سمرقند، روسای جمهور ایران و بلاروس به وزراری خارجه دو کشور ماموریت دادند برای تقویت و تعمیق مناسبات دوجانبه تلاش کنند.
خبرگزاری رسمی بلاروس از سفر الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری این کشور به ایران در هفته‌های آتی خبر داد.
خبرگزاری رسمی بلاروس از سفر رئیس جمهور این کشور به ایران در ماه اسفند خبر داد.
خبرگزاری رسمی بلاروس اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور برای سفر به تهران در اواسط مارس (اواخر اسفند) اعلام آمادگی کرده است.
رئیس‌ جمهور بلاروس امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیام‌ تبریکی خطاب به سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد که در صدد سفر به ایران است.
«الکساندر لوکاشنکو» که به امارات سفر کرده است، با «محمد بن زاید» در ابوظبی دیدار کرد.
مراسم امضای قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به کشور‌های روسیه و بلاروس با حضور معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، سفیر کشور بلاروس در جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت LCC بلاروس و جمعی از مدیران گروه سایپا و صنعت خودرو در محل وزارت صمت برگزار شد.
رئیس جمهور روسیه قرار است اواخر ماه آینده میلادی به کشور بلاروس سفر کند.
نخست‌وزیر بلاروس در راس هیئت اقتصادی و در سفری دو روزه وارد دمشق شد و قرار است با مسئولان سوری درباره راهکارهای تقویت مناسبات دوجانبه در زمینه‌های مختلف رایزنی کند.
دولت بلاروس دربیانیه ای از ادامه سفر نخست وزیر این کشور به سوریه و روسیه خبر داد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر نخست وزیر بلاروس به ایران و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور در رأس هیاتی بلندپایه خبر داد.
تمرینات تیم ملی جوانان برای حضور دردور نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی در کمپ تیم های ملی تا 30 مهر ادامه خواهد داشت.
وزارت خارجه اوکراین می‌گوید سفیر کشورش در مینسک احضار شده و یادداشتی مبنی بر قصد کی‌یف برای حمله به بلاروس دریافت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ