ستاره نروژی را نباید یک ماشین گلزنی دانست، او دیگر یک هیولای بی رحم در خط حمله سیتیزن‌ها به حساب می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهم تیم‌های ایرانی از ۲۰۹میلیون‌دلار فیفا؛ کمتر از یک و نیم میلیون دلار
انتظار می‌رود دست‌کم دورنمایی برای توسعه اماکن فرهنگی و افزایش سرانه اماکن ورزشی نیم تا یک متر و تنظیم بودجه عمرانی برای متولیان فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد برای تحقق این ماموریت بزرگ، در نظ گرفتن یارانه فرهنگی برای مناطق کمتر برخوردار به قصد افزایش عدالت فرهنگی و مجموعه دیگر از اقدامات زیربنایی دارای آثار ملموس در نظر گرفته شود.
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه غربی‌ها برای تأمین سوخت مورد نیاز ایران، ۲ سال و نیم وقت می‌خواستند، درصورتی که تولید سوخت ۲۰ درصد در کمتر از ۲ سال با همت جوانان غیور سازمان انرژی اتمی محقق شد، گفت: در برجام در ظاهر محدودیتی را پذیرفتیم، اما چیزی از بُعد فنی از دست ندادیم. با قانون مجلس که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره داشت، بلافاصله تولید سوخت ۲۰ درصد را آغاز کردیم به طوری که در قانون مجلس گفته بود ۱۲۰ کیلو سوخت ۲۰ درصد در یک سال تولید شود، اما در نزدیک به یک سال، حدود ۴۰۰ کیلو سوخت تولید شد. بیش از ۱۰۰ کیلو سوخت ۶۰ درصد و فلز اورانیوم تولید شد؛ سانتریفیوژهای نسل جدید مثل IR9 به نمایش گذاشته شد که ۵۰ برابر نسل قدیم ظرفیت دارد و در حال گذر از مراحل آزمایشی است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کوچکترین سهم را در این قهرمانی‌های این فصل داشته است، گفت: از نظر روحی خسته هستم؛ شاید نیم فصل استراحت کنم و یا به تیمی بروم که تنش کمتری داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کوچکترین سهم را در این قهرمانی‌های این فصل داشته است، گفت: از نظر روحی خسته هستم؛ شاید نیم فصل استراحت کنم و یا به تیمی بروم که تنش کمتری داشته باشد.
اونتادور التیمت در سال ۲۰۲۱ به عنوان آخرین نسخه این ابرخودرو معرفی شد. این خودرو دارای یک موتور ۶.۵ لیتری V ۱۲ با قدرت ۷۶۹ اسب بخار در ۸۵۰۰ دور در دقیقه و ۷۱۹ نیوتون‌متر گشتاور است. وزن این خودرو ۱۵۴۹ کیلوگرم است. شتاب صفر تا صد این مدل کمتر از ۲.۸ ثانیه است.
پرسپولیس در نیم فصل دوم عملکرد ضعیفی داشته و کمتر از نصف امتیازات را کسب کرده است.
اپل برای نخستین بار در سه سال و نیم گذشته، کاهش درآمد و سود سه ماهه را در پی اختلالات زنجیره تامین آیفون در چین و عرضه تعداد کمتری گوشی به بازار در فصل تعطیلات، منتشر کرد.
با اینکه بعد از انتقال تابستانی آندریاس کریستنسن به بارسا، کمتر کسی انتظار داشت او در این تیم بدرخشد اما آمار نیم‌فصل نشان می‌دهد این مدافع دانمارکی بهترین خرید تابستانی بارسلونا بوده است.
رییس اتحادیه نانوایان سنتی کشور گفت: هنگام صدور حواله برای سهمیه هر نانوایی وزن کیسه ۴۰ کیلو گرم فاکتور می شود اما در ۹۰ درصد این کیسه ها حداقل نیم کیلو گرم وزن آرد کمتر است.
شاگردان لوچانو اسپالتی با 50 امتیاز فاصله خود را با میلان رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده را به 12 امتیاز افزایش دادند.
شاگردان لوچانو اسپالتی با 50 امتیاز فاصله خود را با میلان رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده را به 12 امتیاز افزایش دادند.
تلاطم قیمتی در بازار خودرو که طی یک و نیم ماه گذشته شروع شده بود، در سه روز گذشته قدری کمتر شده و به تناسب کاهش نسبی قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت خودرو نیز دستخوش تغییراتی جزئی شده است.
کمتر کسی فکر می‌کرد بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که در اولین فصل حضورش در بهترین لیگ جهان عملکرد قابل توجهی داشت، به خاطر بی توجهی و عدم حمایت، ۴۰ روز از شرایط مسابقه دور باشد.
رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: گفتید؛ برای تقویت قدرت خرید کارکنان دولت و بازشستگان حقوق‌ها را از اول مهر یک تا یک و نیم میلیون تومان (۳ تا ۱۰درصد) افزایش میدهید که به حق باید انجام میشد./ در عوض، از اول مهر ماه ظرف کمتر از ۳ ماه قدرت خرید مردم ۲۰ درصد کاهش یافت. بازهم؛ خسته نباشید!
دبیر اجرایی اتحادیه صادرکنندگان خشکبار با اشاره به تعرفه نیم درصدی و غیررقابتی شدن محصولات باغی گفت: امسال خشکبار از ۳ میلیارد دلار صادرات سال گذشته به کمتر از یک میلیارد دلار رسیده است.
دبیرستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی، فراورده‌های طبیعی و طب سنتی گفت: تجارت جهانی حوزه گیاهان دارویی ۱۵۰ میلیارد دلار است در حالی که سهم ایران از این حوزه کمتر از نیم درصد است.
پختن شام نباید دلهره آور یا وقت گیر باشد. با چند ماده مفید، چندین وعده غذایی سریع و سالم را می‌توان در نیم ساعت درست کرد.
نا بر اعلام بانک مرکزی در روز پنجشنبه ۲۸ مهرماه، بیش از نیم میلیارد دلار ارز در سامانه نیما عرضه شد که کمتر از ۴ درصد آن مشتری داشت.
ملی پوشان فوتسال ایران تا کمتر از نیم ساعت دیگر در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال آسیا به مصاف تیم ویتنام می روند.
طرح سفر ارزان عتبات با قیمت کمتر از سه میلیون تومان از اواسط تابستان ۱۴۰۱ در تهران آغاز شد که همزمان با پیاده روی اربعین متوقف شد. سازمان حج و زیارت این سفر را در حالی آغاز کرد که میانگین نرخ سفر هوایی عراق بیش از ۱۰ میلیون تومان و سفر زمینی در حدود پنج و نیم میلیون تومان بوده است.
اهواز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس برای عامل ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون (AQI=۱۴۰).
اصفهان در وضعیت بسیار ناسالم برای عامل ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون (AQI=۲۰۵).

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ