اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارشگر بازی نساجی و پیکان به دلیل ضعف فنی در تصویر برداری نتوانست گل تیم پیکان را مشاهده کند.
دلیل اصلی که می‌توانیم ال آنزوئلو را اصلا ببینیم، fi رغم اینکه بسیار دور است، چیزی جز همگرایی گرانشی نیست. دانشمندان دریافتند که این کهکشان دور به شکل یک قرص است و قطری در حدود ۲۶ هزار سال نوری دارد که معادل یک چهارم اندازه‌ی کهکشان راه شیری است.
از آنجایی که ببرهای سفید مانند کنی بسیار غیرمعمول هستند و در عین حال به دلیل خز منحصر به فردشان بسیار مورد توجه هستند، بیشتر آنها که امروزه زنده هستند نتیجه پروژه های پرورش اجباری است. این ببر سفید غیرمعمول، از طریق آمیختگی توسط یک دلال موجودات، تکثیر شد. این موجود، کنی، چهره‌ای پیچ‌خورده داشت.
به گزارش رسانه‌های ایتالیایی پرواز شرکت دلتا ایر لاینز آمریکا از میلان به مقصد نیویورک، ۹ دقیقه پس از بلند شدن به دلیل مواجهه با تگرگ مجبور به فرود اضطراری در رم شد. تگرگ به دماغه هواپیما، بال‌ها و یکی از دو موتور آسیب وارد کرده است.
ادل خواننده زن معروف بریتانیایی بعد سالها از دلیل لاغری شدیدش پرده برداشت و دلیل این کارش را برای هوادارانش اعلام کرد.
به‌نوشته‌ی فیوچریسم، دلیل اینکه Throwflame از ربات Spot شرکت بوستون داینامیکس استفاده نکرده، ممنوع‌بودن نصب سلاح روی این سگ رباتیک است.
در مشهد یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد و در پی این اتفاق یک دختر و پسر جوان در دم جان باخته و یک پسر دیگر با مجروحیت شدید راهی بیمارستان شد.
سونی تاکنون هیچ‌کدام از محصولات گیمینگ شایعه‌شده را تأیید نکرده است و به‌همین دلیل اطمینان نداریم اطلاعات هندرسون واقعی هستند یا خیر. او در مقاله‌ای جدید که در Insider Gaming هم منتشر شده است ادعا کرد پلی‌استیشن ۵ پرو قطعاً درحال توسعه است.
پپ گواردیولا به دلیل خوشحالی بعد از گل جنجالی‌اش در دیدار سیتی مقابل لیورپول از طرف اتحادیه فوتبال با جریمه مواجه نشد، اما باشگاه لیورپول با خطر مجازات مواجه است.
زن دستگیر شده – داریا ترپووا – یک شهروند روس است که قبلاً به دلیل اعتراض به جنگ در اوکراین بازداشت شده بود. بازرسان روسی گفتند که ترپووا 26 ساله را دستگیر کرده اند که به گفته آنها مظنون به آوردن مواد منفجره به کافه سن پترزبورگ است.
جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی که گروه اصلی حامیان طرح صیانت و دنبال کنندگان اصلی بستن مسیر اینترنت بین الملل در کشور هستند، حتی مسمومیت دختران دانش آموز هم به توسعه اینترنت ربط دادند!
آقای مجومدار درخصوص ارتباطش با بادکنک هایش گفت: «آن‌ها از طریق رویا‌ها و تله پاتی با من صحبت می‌کنند. بادکنک‌ها باید آزادی و فرصت دیدن جهان را داشته باشند و به همین دلیل است که من با آن‌ها همه جا می‌روم.»
با وجود غیبت در کنار زمین به دلیل محرومیت اما ساپینتو روی سکوهای آزادی پر جنب و جوش بود.
سال ۱۹۷۵ یک مومیایی عجیب و غریب حین بازسازی کلیسای Barfüsser در بازل سوئیس کشف شد که معلوم شد بقایای آنا کاترینا بیشوف است؛ زنی که در سن ۶۸ سالگی در سال ۱۷۸۷ از دنیا رفت، اگرچه درباره‌ی دلیل واقعی مرگ او تاکنون بسیار بحث شده است.
دلیل این نشتی که در ۱۴ دسامبر رخ داده برخورد شهاب سنگ با کپسول بوده است.
خیار تلخ مدت‌ هاست که به دلیل کاربردهای متنوع خود مورد توجه قرار گرفته و در بسیاری از درمان های دارویی غیر غربی مانند آیورودا و طب سنتی چینی گنجانده شده است.
دیرینه‌شناسان از کامل بودن این اسکلت شگفت زده شدند. این اسکلت در لایه‌های ظریف سنگ آهک برای بیش از ۱۵۰ میلیون سال حفظ شده است. پتروسورها به دلیل شکنندگی استخوان‌های توخالی با دیواره نازکشان در میان فسیل‌ها نسبتا کمیاب هستند، اما این نمونه حتی دارای تکه‌های کوچکی از غشای بال بود.
یکی از حیواناتی که احتمالا الهام‌بخش شکل گیری افسانه تک شاخ است، اوکاپی یا زرافه گردن کوتاه است. این پستانداران شبیه به آهو، در جنگل‌های بارانی آفریقا زندگی می‌کنند و به نظر می‌رسد ترکیبی از زرافه، گورخر و گوزن آنتلوپ باشند. جالب اینجاست که زرافه گردن کوتاه وقتی از دور دیده می‌شود، به راحتی با اسب به دلیل ساختار کلی بدن و با گورخر به دلیل پا‌های راه راه خود اشتباه گرفته می‌شوند.
از همان ابتدای معرفی تی-مد، آن را رقیب سایبرتراک تسلا معرفی کرده اند که البته این رقابت نه به دلیل شباهت بلکه به خاطر ظاهر متفاوت این دو محصول است.
«وینستون چرچیل» سیاستمدار انگلیسی، به دلیل سیاست های جنجالی اش همچنان در انگلیس مطرح بوده است، اما تصویری از وی بیشتر در خاطره ها باقی مانده است.
ببر سیاه گونه‌ای جدید از ببر نیست در حقیقت این ببر فقط به دلیلی خاص رنگی متفاوت از سایر هم‌گونه‌هایش پیدا کرده است.
مقامات سعودی همچنین گفتند کار این فرد، مخالف احکام شریعت اسلامی است که ادای حج به نیابت از افراد غیرمسلمان را منع می کند.
رویترز به نقل از دیپلمات ها و منابع اطلاعاتی در منطقه اضافه کرد: "اسرائیل برای مدت طولانی است که دشمن خود یعنی ایران را در سوریه به عنوان یک تهدید امینت ملی می بیند و به دنبال گسترش حوزه حملات برای ضربه زدن به روش جدید انتقال تسلیحات ایران به سوریه است". منظور از روش جدید، استفاده از فرودگاه های سوریه است.
باشگاه سپاهان با انتشار پستی به شبکه تلویزیونی اصفهان به دلیل عدم پخش صحنه آهسته یکی از اتفاقات مهم بازی اعتراض کرده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ