ساعاتی پس از اجرایی شدن توافق آتش بس میان گروه های مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی، هیئتی از سازمان ملل متحد وارد نوار غزه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه هیئت مدیره کانون مربیان ایران روز گذشته با حضور اکثریت افراد در محل سالن همایش های برج میلاد برگزار شد .
منابع سوری از ورود هیئتی سوری به ریاست فیصل المقداد به فرودگاه جده خبر دادند.
مهلت ثبت نام برای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران، امروز به پایان رسید و برخی مدیران سرشناس پا به عرصه انتخابات گذاشتند.
رئیس جمهور دقایقی پیش در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی «بشار اشد» همتای سوری خود وارد دمشق شد؛ این نخستین سفر خارجی رئیسی در سال ۱۴۰۲ است.
نماینده دائم بلاروس در سازمان ملل متحد می‌گوید که در هنگام ورود هیئت روسیه به این سازمان، آمریکا نتوانست ترتیبی بدهد که مقامات سایر کشورها به هیئت مسکو واکنش سردی نشان بدهند.
سخنگوی قوه قضائیه از ورود سازمان بازرسی به ماجرای پرداخت پاداش ارزی از سوی فدراسیون به اعضای تیم ملی و هیئت رئیسه در جام جهانی قطر خبر داد.
منابع عراقی از ورود هیئت امنیتی عالی رتبه به الانبار خبر دادند و به اهداف سفر این هیئت اشاره کردند.
منابع عراقی از ورود هیئت امنیتی عالی رتبه به الانبار خبر دادند و به اهداف سفر این هیئت اشاره کردند.
دادگستری استان فارس به اتفاقات هیئت فوتبال این استان ورود کرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار اعزام هیئی از مجلس به قم برای پیگیری موضوع مسمومیت دانش آموزان در مدارس قم شد.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی «شی جین پینگ» همتای چینی خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی، عازم چین شده بود، وارد فرودگاه پکن شد.
اگرچه سازمان خصوصی‌سازی به تغییر مدیران عامل دو باشگاه اشاره نکرده، اما با تغییر هیئت مدیره و ورود افراد جدید در بدنه مدیریتی هر دو باشگاه، ممکن است آن‌ها تصمیم به تغییر مدیران عامل دو باشگاه نیز بگیرند که این مهم‌ترین خبر فوتبال ایران در روزهای آینده خواهد بود.
سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: هیئت وزیران لایحه پیشگیری از رسوب کالاها در مبادی ورودی کشور و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی را به تصویب رساند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا هیئت نظارت بر نمایندگان درباره صحبت‌های میرسلیم به این موضوع ورود پیدا می‌کند و اگر ورود پیدا می‌کند چه کسانی می‌توانند شاکی باشند، گفت: بررسی صحبت‌های آقای میرسلیم در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیازمند شاکی است و هرکسی می‌تواند نزد مقام‌قضائی شکایت کند، مقام‌قضائی این موضوع را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع می‌دهد که مثلا شکایت از آقای میرسلیم اتفاق افتاده و تشخیص اینکه این فعل یا قول و گفتار در چارچوب رفتار نمایندگی بوده یا نه، برعهده هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی و هم‌چنین سرمربی تیم ملی نکاتی را مطرح کرد.
«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق دقایقی پیش در صدر هیئت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد.
گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران در بدو ورود به تهران مورد استقبال گلرو و سایر اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و هیئت همراه قرار گرفتند.
به گفته مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، تغییر مدیریت غیرفعال به مدیریت فعال، افزوده شدن رکن بازارگردان و امکان‌پذیر شدن ورود دارنده واحدهای ممتاز جدید، سه اصلاح مهم در مصوبه هیئت دولت در اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم بوده است.
یک هیئت عالی رتبه امنیتی عراقی امروز سه شنبه برای پیگیری روند اوضاع امنیتی، عازم بصره شد.
وزارت خارجه تایوان امروز در بیانیه ای از ورود هیئت پارلمانی آلمان به این جزیره خبر داد.
علی مطهری نوشت: پیشنهاد می‌کنم از طرف سازمان نظام پزشکی یک هیئت بی‌طرف تعیین شود تا روشن کند آیا ضربه مغزی در کار بوده یا نبوده است. نگذاریم در صورت وجود ضربه مغزی، مهسا امینی هم به سرنوشت زهرا کاظمی، زهرا بنی‌یعقوب و ستار بهشتی دچار شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر به تانزانیا، شامگاه چهارشنبه وارد فرودگاه زنگبار شد.
نایب‌رئیس زنان هیئت فوتبال استان تهران نسبت به شایعات پیرامون حضور احتمالی‌اش در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
نایب‌رئیس زنان هیات فوتبال استان تهران نسبت به شایعات پیرامون حضور احتمالی‌اش در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ