طبق ادعای نشریه آاس، استفان بایچتیچ، پدیده جوان لیورپول، بازی برای تیم ملی اسپانیا را به صربستان ترجیح می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از صعود تیم ملی زنان اسپانیا به فینال جام جهانی برای اولین بار در تاریخ این کشور سرخیو راموس پیام تبریکی برای بازیکنان این تیم منتشر کرد و موفقیت‌شان را حماسی دانست.
اسپانیا حالا در رده ملی به تمام افتخارات در سطح اروپا دست یافته و از این حیث با فرانسه برابر شد، ولی از لحاظ کمیت، اسپانیا شماره یک اروپاست.
اسپانیا حالا در رده ملی به تمام افتخارات در سطح اروپا دست یافته و از این حیث با فرانسه برابر شد، ولی از لحاظ کمیت، اسپانیا شماره یک اروپاست.
اسپانیا بعد از تساوی 0-0 مقابل کرواسی این تیم را در ضربات پنالتی ۴-5 شکست داده و به فینال لیگ اروپا راه یافت.
خوسلو، سومین گلزن برتر لالیگا، گل صعود اسپانیا به فینال لیگ ملت‌ها را در واپسین دقایق به ایتالیا زد.
لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، می‌گوید دوست دارد در لیگ برتر انگلیس مربی‌گری کند. او همچنین گفت بر خلاف شایعات، فدراسیون برزیل برای هدایت تیم ملی این کشور با او تماس نگرفته است.
سرخیو راموس با تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد. ستاره کهنه‌کار فوتبال اسپانیا اعلام کرد سرمربی جدید لاروخا با او تماس گرفته و اعلام کرده تیم ملی کشورش به او نیاز ندارد.
پس از لوییس انریکه که دیروز به عنوان مربی اسپانیا به کارش خاتمه داد، مدیر فنی تیم نیز از سمت خود کنار رفت.
رسانه‌های اسپانیایی از شکست لاروخا در ضربات پنالتی مقابل تونس عصبانی هستند و اولین واکنش آنها در لحظات پس از شکست بسیار تند و گزنده است.
تیم ملی اسپانیا در ضربات پنالتی افتضاح عمل کرده و وداع زودهنگامی با رقابت های جام جهانی داشت.
تیم ملی مراکش در بازی فردا برابر اسپانیا در ورزشگاه اجوکیشن سیتی، از حمایت هزاران هوادار برخوردار خواهد بود و از این حیث بر اسپانیا برتری چشمگیری دارد.
واکنش روزنامه های اسپانیایی به شکست دیشب لاروخا و صعود با ترس و دلهره این تیم به دور بعد جام جهانی کم و بیش یکسان بود. حالا کمتر کسی به اسپانیا خوشبین است.
در جریان پیروزی مقتدرانه اسپانیا مقابل کاستاریکا، پدری، ستاره جوان بارسلونا، نقشی کلیدی در میانه میدان لاروخا داشت و از عوامل مهم این پیروزی پرگل بود.
با ورود الخاندرو بالده، مدافع بارسلونا، به کمپ تیم ملی اسپانیا در قطر لوئیس انریکه به استقبال او رفته و به گرمی از این دفاع چپ بارسا استقبال کرد.
با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، خوزه لوئیس گایا به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست داد و الخاندرو بالده جانشین او شد.
تیم ملی اسپانیا در آخرین بازی خود پیش از شروع جام جهانی در دیداری دوستانه موفق شد اردن را 3-1 شکست دهد.
سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا دو ستاره باتجربه بارسا و تیم ملی اسپانیا در جام جهانی قطر وظیفه انتقال تجربه به جوان‌ترها را بر عهده داشته و ستون‌های موفقیت لاروخا به حساب می‌آیند.
پس از اعلام لیست 26 نفره لوییز انریکه، ترکیبی از 11 بازیکنِ بزرگ اسپانیا که در قطر حضور ندارند، توسط روزنامه مارکا منتشر شده که به آن می پردازیم.
هواداران لاروخا می‌توانند پیراهن اصلی بازیکنان تیم ملی اسپانیا که توسط آنها در جریان جام جهانی قطر پوشیده شده را خریداری کنند.
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه 88 آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه 88 آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
فردا لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، فهرست تیمش برای دو بازی پیش رو مقابل سوئیس و پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا را اعلام خواهد کرد و ممکن است نام سرخیو راموس نیز در آن باشد.
فوتبال و در واقع اکثریت قریب به اتفاق ورزش‌ها، با تصمیمات و انتخاب‌ها مختلف، با گذر زمان، با تغییرجایگاه‌ها و ... تعریف می‌شوند که گاهی ممکن است حتی مسیر تاریخ را تغییر دهند!
سرخیو راموس در بهترین شرایط سال‌های اخیر خود قرار دارد و پس از صحبت با لوئیس انریکه، حالا امیدوار است بتواند به تیم ملی اسپانیا برگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ