در جریان پیروزی مقتدرانه اسپانیا مقابل کاستاریکا، پدری، ستاره جوان بارسلونا، نقشی کلیدی در میانه میدان لاروخا داشت و از عوامل مهم این پیروزی پرگل بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال در این سال‌ها همیشه پدیده‌های جوان و جدیدی داشته است؛ سرمایه‌هایی که اگر قدر ببینند شاید رویای قهرمانی را هم تعبیر کنند.
تایانی رایندرز آن قدر مشتاق است پیراهن میلان را به تن کند که حتی به پیشنهاد بارسلونا هم جواب منفی داده است.
سردار حاجی‌زاده: اگر این افراد به خارج مهاجرت می‌کنند، حداقل در حوزه پروژه‌های صنعت نظامی که علیه ملت ایران و مردم مظلوم جهان استفاده می‌شود، شرکت نکنند. به عنوان مثال، تعدادی از متخصصین پروژه ماهواره استارلینک ایرانی هستند، این جوانان نخبه بایستی قدر این استعداد خدادادی و مردم ایران را بدانند و شکر این نعمت، خدمت به این مردم و میهن است.
آرتورو ویدال که در بارسلونا با لئو مسی هم‌تیمی بود و با او دوستی صمیمانه‌ای دارد، از رفتار هواداران پی اس جی با این فوق ستاره آرژانتینی انتقاد کرد.
موسی پور گفت: با اعلام رسمی از سرگیری روابط سیاسی دو کشور، یک سناریو را بررسی و فرض می‌کنیم که راه برای بخش خصوصی و تجارت دو کشور فراهم می‌شود. فراموش نکنیم که تجار در همه جای جهان به دنبال فرصت‌های تجاری نو و بکر هستند و به طور حتم همین حالا در عربستان هم تجار قوی آن کشور به دنبال فرصت‌های تجاری ناب در ایران هستند و این، نگاه حرفه‌ای در تجارت است.
مهدی قایدی می توانست در دقایق ابتدایی باز قدر اشتباه طهماسبی را بداند ولی ضربه او به گل تبدیل نشد.
ری- رئیس جمهور گفت: باید قدر فرصت‌های معنوی لیالی قدر را بدانیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور نظم بخشی ترافیک در تمامی معابر حضور دارند و نسبت به چینش مرتب و منظم خودروها اقدام خواهند کرد.
«هویت ایرانی» امتیازاتی دارد و آن را دست کم نگیریم. جامعه شناسان ویژگی‌های این هویت ایرانی را شماره کرده اند؛ خیلی ملت بزرگی است. تا الآن هر جا این ملت آمده اند، مشکلات را حل کرده اند و تمام در‌ها باز شده است. اگر به ملت مراجعه کردیم، برنده شده ایم و اگر خودمان را تافته جدا بافته دیدیم، باخته ایم؛ کما اینکه گذشتگان باختند. اگر این ملت را ارج و قدر نهادیم و آن طور که هست و شایسته است دیدیم، این ملت جواب خواهد داد و جواب داده است.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
«سولماز» که خودش با پسری جوان رابطه دوستی داشت، آن قدر احساسات و عواطف مرا برانگیخت که فکر می‌کردم فقط با ازدواج می‌توانم از این شرایط رهایی یابم. خلاصه با نقشه «سولماز» من هم با پسر ۲۴ ساله‌ای که از دوستان دوست پسر او بود، تلفنی آشنا شدم و بدین ترتیب روابط خیابانی من و «عظیم» به دیدار‌های پنهانی کشید و زمانی به خود آمدم که دیگر هستی و عفتم را از دست داده بودم و چاره‌ای جز ادامه این ارتباط شیطانی نداشتم تا شاید «عظیم» با من ازدواج کند.
فقط می‌ماند این سؤال که با این همه دکتر چرا اقتصاد و فرهنگ و جامعه و... این قدر بیمار است؟ چرا جراحی‌ها جواب نمی‌دهد؟ در نبوغ و توان حضرات که تردیدی نیست لابد "علت" را باید در "معلول" یافت و در بیمار که به این نسخه‌ها و درمان‌ها جواب نمی‌دهد!
گفتگوی جواد نکونام با سایت رسمی فولاد، نشانی از لحن رسمی اینجور مصاحبه‌ها ندارد.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: نسل جوان ما باید در صحنه سیزدهم آبان حاضر باشد و دانشجویان و دانش‌آموزان ما باید در این صحنه حضور داشته باشند.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: نسل جوان ما باید در صحنه سیزدهم آبان حاضر باشد و دانشجویان و دانش‌آموزان ما باید در این صحنه حضور داشته باشند.
زن جوان که دیگر نمی‌توانست حقیقت موضوع را پنهان کند، وقتی به بن بست تحقیقاتی رسید ناگهان راز هولناکی را فاش کرد. او گقت آن قدر از رفتار‌های همسرم خسته شده بودم که تصمیم به قتل او گرفتم، اما درباره شیوه قتل تردید داشتم تا این که پس از جست وجو در گوگل به نقشه‌ای رسیدم که همسرم را با استفاده از دارو‌های مخدردار به قتل برسانم چرا که او مدام مشروبات الکلی مصرف می‌کرد و همه خانواده اش از این ماجرا خبر داشتند.
جوان ۳۳ ساله گفت: مکالمه تلفنی آن قدر شیطانی و سریع رخ داد که هنوز هم باورم نمی‌شود چگونه به همین راحتی بیراهه سقوط را در زندگی ام انتخاب کردم. آن زن جوان که گویی طعمه خود را یافته بود، در حالی که نشانی منزلش را پشت خط بازگو می‌کرد، از من خواست مقداری مواد مخدر نیز برایش تهیه کنم. این بود که بلافاصله گوشی تلفن را قطع کردم و در پی تهیه مواد مخدر برآمدم.
رهبر انقلاب فرمودند: من به شما جوان‌های عزیز توصیه میکنم قدر هیئت‌هایتان را بدانید. من همیشه به جوان‌ها می‌گویم قدر جوانی‌تان را بدانید.
رهبر معظم انقلاب، جوانان را به قدر دانستن دوران جوانی و اهتمام ویژه به هیئت‌های حسینی توصیه کردند و گفتند: هیئت‌ها هم باید یاد اهل‌بیت را زنده نگه دارند هم مرکز و پایگاه تبیین حقایق باشند.
پرواضح است که همکاری با کی‌روش و یادگیری از او می‌تواند برای مربی جوان و آینده‌داری مانند جواد نکونام مفید باشد. از طرفی، حضور در جام جهانی به‌عنوان مربی هم می‌تواند به قدر کافی وسوسه‌کننده باشد؛ ولی آیا این دو مورد، دلیل محکمی است تا جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد، کارش را در لیگ برتر ناتمام بگذارد و به‌عنوان دستیار کارلوس کی‌روش راهی جام جهانی شود؟
یک کاربر عراقی نوشته: ایران قلب تپنده و جان عراق است، چه قدر بزرگ هستی ای ایران.
مرد جوان گفت: جناب قاضی من بعد از چند سال زندگی مشترک فهمیدم که نازنین قدر زندگی مان را نمی‌داند و نمی‌خواهد به نظرات من احترام بگذارد. برای من نوع پوشش همسرم بسیار مهم است و وقتی می‌بینم که او نمی‌خواهد یا نمی‌تواند به خواست من رفتار کند ترجیح می‌دهم زندگی‌ام را با او همین جا تمام کنم. الان تازه فهمیدم که پدر و مادرم چرا با این ازدواج مخالف بودند.
جواد آرین‌منش گفت: هرچه قدر مذاکرات متوقف باشد، کار سخت تر می شود و هیچ بعید نیست که اگر وضعیت همین طور ادامه یابد، اساسا برجام از بین برود.
شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) در محراب مسجد کوفه، بنا بر روایاتی احتمالاً شب قدر است. بر پایه آنچه از اخبار و احادیث معصومین علیهم السلام استفاده می‌شود، اعتبار و اهمیت و شاخصۀ ماه مبارک رمضان در وجود شب قدر است و این شب است که ماه رمضان را از سایر ماه‌ها متمایز و جدا گردانیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ