جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مرزهای شرقی کشورمان در آرامش کامل است، هیچگونه مشکلی وجود ندارد و تبادلات انسانی و تجاری به صورت عادی در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: ۲۲ زمین چمن مصنوعی و ۲۵ اتاق بازی برای دانش آموزان استثنایی در کشور در حال آماده سازی است.
چگونه فرزند خود را برای اولین شب دور از خانه آماده کنیم؟ در این مطلب به شما روش‌های مختلفی را برای آماده‌سازی فرزندتان برای شبی که باید برای اولین بار از خانه دور باشد، آموزش می‌دهیم. از جمله بررسی احساسات و نگرانی‌های او، آماده‌سازی لوازم شخصی و مدیریت زمان استفاده از این لوازم در این شب مهم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: آماده اجرای پیشنهاد برگزاری المپیاد ملی هسته‌ای هستیم. در سمپاد بسیاری از اقدامات این چنینی دنبال می‌شود.
شرکت سازنده تسلیحات جنگی آمریکا برای آموزش خلبانان اوکراینی برای بکارگیری جنگنده‌های اف-۱۶ اعلام آمادگی کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آماده هر گونه کمک به آموزش و پرورش است و رتبه‌بندی باید همراه با ارتقای علمی و آموزشی معلمان باشد.
رئیس مجلس گفت: مجلس آماده هرگونه کمک به آموزش و پرورش است و رتبه بندی باید همراه با ارتقای علمی و آموزشی معلمان باشد.
اگر کودکتان بهانه یک کیک خانگی را می‌گیرد و یا می‌خواهید برای یک مهمانی عصرانه با دستان خودتان کیک بپزید، آموزش کیک ۳ دقیقه‌ای آسان و فوری را از دست ندهید. برای درست کردن یک کیک خانگی همیشه به فر و تجهیزات خاص نیاز نیست و می‌توان با یک تابه ساده و فقط در عرض چند دقیقه، یک میان وعده سالم با طعم‌های متنوع برای خانواده آماده کرد؛ پس اگر کودکتان بهانه یک کیک خانگی را می‌گیرد و یا اگر می‌خواهید برای یک مهمانی عصرانه با دستان خودتان کیک بپزید، آموزش کیک سه دقیقه‌ای آسان و فوری را از دست ندهید.
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی از آمادگی همکاری با دستگاههای ذیربط برای به روزرسانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: نقش معلمان محدود به آموزش نیست و این قشر از جامعه در کنار رسالت خویش، در حال تربیت آماده سازی آیندگان هستند.
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد: فرصت کافی برای بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به رتبه بندی معلمان بعد از آماده سازی سامانه ایجاد خواهد شد.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در سراسر استان اصفهان از امروز آمادگی پذیرش میهمانان را دارند.
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در دیدار وزیر دفاع عراق گفت: سپاه آمادگی دارد علاوه بر کمک‌های مستشاری در سایر زمینه‌ها از جمله در حوزه آموزش در سطوح پایین تا سطوح بالای نیرو‌های مسلح عراق نقش موثر ایفا کند.
در دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران و وزیر دفاع عراق بر توسعه همکاری‌های دفاعی، نظامی و امنیتی دو کشور و تبادل تجارب و دستاوردها برای ادامه مبارزه با تروریسم و تهدیدات قدرت‌های فرامنطقه‌ای تاکید شد.
خلخال- وزیر آموزش و پرورش گفت: ۴۰۰ هزار رتبه معلمان آماده صدور است و در این زمینه تلاش می‌کنیم تا به آخر سال به این تعداد بیفزاییم.
آبادان- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: این استان آماده برگزاری مسابقات مشترک با تیم‌های عراقی در رشته‌های مختلف است.
حسن بیک محمدلو‬ گفت: دومین دوره آموزش و ارزیابی جذب نخبگان در دستگاه‌های ‏‏اجرایی کشور با حضور ۸۰ نفر امروز برگزار می‌شود.
لیست طرز تهیه ی انواع غذا با کشک به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان چند غذای متنوع و خوشمزه‌ را با آن آماده کنید. آیا می‌دانید با کشک چه غذاهایی را می‌توان درست کرد؟
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما انتظار داریم دانشگاه و پژوهشگاه‌های ما نسبت به اتفاقات روز آموزش و پرورش واکنش نشان دهند گفت: معلم باید هرکجا که هست مسئولیت اجتماعی‌اش را ایفا کند. ما باید معلم‌ها را آماده نگه داریم.
در این مطلب لیستی بلند بالا از آموزش غذا‌های ایرانی بدون برنج را آماده کرده ایم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه انواع غذا‌های ایرانی بدون برنج در ادامه همراه ما باشید.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۱۶ مرکز رفاهی و اردوگاهی آموزش و پرورش خوزستان آماده پذیرش میهمانان نوروزی در ایام نوروز در استان هستند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تدوین طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای نخستین بار در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: بخش نخست آموزش‌های آشنایی با تغییرات اقلیمی از امروز در سامانه آموزش آنلاین «خانواده آماده در مخاطرات» به زبان فارسی در اختیار عموم مردم است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کلاس‌های درس آماده شده‌اند گفت: به نظر می‌رسد کمبود فضای آموزشی نداشته باشیم، اما خب همچنان در بین همین مدارس موجود مدرسه کانکسی و فضای نیازمند مقاوم‌سازی و بازسازی هم داریم، اما در مجموع تمهیدات به گونه‌ای فراهم شده است که ابتدای سال تحصیلی مشکل فضای دانش‌آموزی نداشته باشیم.
نوری ضمن تشکر از معاون پرورشی و فرهنگی برای پیگیری مسائل قرآنی اضافه کرد: در حوزه پرورشی موضوع حفظ قرآن باید جدی گرفته و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود دارالقرآن‌ها باید فعال باشند، هیات‌های مذهبی در مدارس شکل گیرد و هر مدرسه یک هیات داشته باشد و برای اربعین همه مدارس آماده حضور زائران باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ