فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از متلاشی شدن باند قاچاق سلاح و کشف ۱۴ قبضه سلاح جنگی توسط مرزبانان هنگ مرزی سردشت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهار شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
اهواز- مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: گرمای شدید و تبخیر ِ بالای آب، احتمالِ آتش سوزی در تالاب‌های استان را دوچندان کرده است.
رامین رضاییان با تقریب نسبتا دقیقی بهترین کاشته‌زن حال حاضر لیگ برتر است.
کارشناسان مسائل فلسطین اشغالی معتقدند تصویب یا عدم تصویب لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو سبب تضعیف دولت و تشدید فضای دو قطبی در میان احزاب، حرفه‌ها و طبقات مختلف جامعه خواهد شد.
کارشناسان مسائل فلسطین اشغالی معتقدند تصویب یا عدم تصویب لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو سبب تضعیف دولت و تشدید فضای دو قطبی در میان احزاب، حرفه‌ها و طبقات مختلف جامعه خواهد شد.
اصفهان- فشارها برای گرفتن مجوز اکتشاف و بهره برداری معدن نقره در نقطه بسیار حساس و امن پناهگاه حیات وحش عباس آباد، کابوسی برای محیط‌زیست اصفهان شده که برغم مخالفت‌های این سازمان ادامه دارد.
کارشناس امور نظامی با اشاره به مقاومت جانانه امروز مبارزان فلسطینی در کرانه باختری علیه نظامیان صهیونیست به تبعات این موضوع پرداخت.
رسانه‌های عبری عملیات کمین امروز مبارزان مقاومت در شهر جنین را بسیار پیچیده و استثنایی توصیف کردند.
صاعقه در کمین طبیعت‌گردان
معاون آموزشی سازمان اورژانس کشور، نسبت به افزایش احتمال صاعقه زدگی در اردیبهشت ماه هشدار داد.
کمین تراکتور با خمز برای سورپرایز آسیا بجای استقلال
زاهدی، چاقی را از دیگر علل نارسایی دریچه‌های قلبی و علل ایجاد واریس برشمرد و ادامه داد: وقتی فرد دچار اضافه وزن می‌شود هر چقدر که فشار بیشتری به اندام‌ها وارد شود زمینه نارسایی دریچه‌ها و ماندن خون در سیاهرگ‌ها و به دنبال آن ایجاد واریس را فراهم‌ می‌کند.
نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی سه شنبه شب با نبرد کرواسی و آرژانتین برگزار خواهد شد.
دو اتفاق اخیر پیرامون فدراسیون‌های سوارکاری و اسکواش نشان می‌دهد که تسلط وزارت ورزش بر وضعیت فدراسیوها نرمال و استاندارد نیست و همین مسئله نگرانی‌هایی را در مورد آینده ورزش ایجاد کرده است.
استواریکم شهید رضا شریفی از کارکنان مرزبانی گروهان مرزی بانه استان کردستان حین اجرای مأموریت گشت و کمین، کنترل و پایش نوار مرزی و تأمین امنیت منطقه مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
تیم های لیگ برتری برای تحقق آرزوی هواداران خود چاره ای جز نتیجه گرفتن در بازی های امروز از هفته ششم ندارند.
به دلیل بحران گاز ناشی از توقف کامل و دائمی انتقال گاز روسیه به اروپا، تنش بین دولت‌های اروپایی رو به افزایش است.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید آرسنال قصد دارد در آخرین لحظه هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد را به سرقت ببرد و کودی خاکپو را راهی امیریتس کند.
پاری سن ژرمن قصد دارد در آخرین روزهای نقل و انتقالات با ارائه پیشنهادی جذاب به منچسترسیتی برناردو سیلوا که مد نظر بارسلونا قرار دارد را به پاریس منتقل کند.
دو ستاره خط دفاعی تیم فرهاد مجیدی برای حضور در ترکیب ساپینتو لحظه‌شماری می‌کنند.
تحلیلگر سیاسی عراق با اشاره به بن بست سیاسی در این کشور گفت: برای برون رفت از بن بست سیاسی باید از تجربه عقلا در میان گروه های سیاسی شیعی استفاده کرد.
با توجه به اینکه قرارداد آندریاس کریستنسن با باشگاه بارسلونا هنوز ثبت نشده، اینتر قصد دارد برای خرید این مدافع دانمارکی اقدام کند.
شاخص کل بورس شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۴۰۷۸ بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۳ هزار و ۷۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.
کارشناس فناوری گفت: بانک‌ها احتیاج دارند در مسیر همراه شدن با تکنولوژی نوین به ویژه در حوزه متاورس به فکر تحولی که درحال وقوع است، باشند و در این راه با استفاده از تولید محتوای نوین اهداف خود را پیش ببرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ