جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، از تراژدی تلخی که این خانواده در چند سال اخیر درگیرش بودند پرده برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جورجینا رودریگس مدل آرژانتینی در برنامه نت‌فلیکس خود، به نام «من جورجینا هستم»، فاش کرد که اغلب توسط دوستانش در مورد ازدواج با رونالدو مورد تمسخر قرار می‌گیرد. او اضافه کرد که جدیدترین آهنگ جنیفر لوپز با نام The Ring باعث افزایش طعنه‌های دوستانش به او شده است.
مجموعه جواهرات ارزشمند جورجینا رودریگز، باید جایی مناسب برای نگهداری داشته باشند. کریستیانو رونالدو یک جعبه جواهرات شگفت انگیز از لویی ویتون به ارزش ۱۳۳,۳۳۶ دلار برای جورجینا خرید تا جواهرات او، جعبه ای متناسب با ارزششان داشته باشند. جورجینا هدیه خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشت.
ایونا یکی از حامیان همیشگی جورجینا بوده است و به تازگی او نیز در اینستاگرام همانند خواهر مشهور خود تولید محتوا می‌کند و به نظر می‌رسد قصد دارد با حمایت‌های جورجینا به یک اینفلوئنسر تبدیل شود.
جورجینا رودریگز امروز چند استوری در صفحه شخصی خود منتشر کرد که فرزندان او و کریستیانو رونالدو هم در آن حضور داشتند.
تمرین عجیب و غریب جورجینا رودریگز در حالی که او یک مربی را به تازگی استخدام کرده خبرساز شده است.
کریستیانو رونالدو به شایعات اخیر درباره تنش در رابطه‌ او و همسرش جورجینا واکنش نشان داد و این شایعات را به شکل غیرمستقیم تکذیب کرد.
مدتی هست که اخباری مبنی بر این که روابط جورجینا و رونالدو به درستی پیش نمی رود دهان به دهان می شود. حالا جورجینا نامزد رونالدو با یک استوری اینستاگرامی به این شایعات واکنش نشان داده است. او در این استوری نوشت: «حسادت شایعات را ایجاد می کند.»
در حال حاضر ماجرا‌ها و شایعات زیادی در زندگی جورجینا رودریگس وجود دارد و نشریه مارکا به شایعه دیگری در مورد او دامن زده است.
در پرتغال ادعا شده است که کریستیانو رونالدو از همسرش جورجینا رودریگز خسته شده و قصد دارد به زودی از او جدا شود.
در پرتغال ادعا شده است که کریستیانو رونالدو از همسرش جورجینا رودریگز خسته شده و قصد دارد به زودی از او جدا شود.
شریک زندگی کریستیانو رونالدو در مورد تمام جزئیات زندگی خود در مستند نتفلیکسش صحبت کرده، اما هواداران تناقض‌هایی در حرف‌های او پیدا کردند.
شریک زندگی کریستیانو رونالدو بار دیگر مورد حملات لفظی قرار گرفت و این بار مجری برنامه تلویزیون اسپانیا از او شدیدا انتقاد کرد.
از جورجینا در مورد تجربه تماشای بیابان عربستان سوال پرسیده شد و او گفت: «من بسیار خوشحالم که توانستم با این بهشت روی زمین ارتباط برقرار کنم. قدرت و جادویی که در بیابان عربستان است باورنکردنی است.»
یک خواننده مشهور عرب در مصاحبه جدید خود به افزایش محبوبیت جورجینا رودریگز بین جوانان کشورش واکنش نشان داد.
کریستیانو رونالدو در پیروزی سه بر یک النصر مقابل الباطن گلی نزد اما او در بازی های قبلی النصر مقابل الوحده 4 گل زد و مقابل التعاون دو پاس گل داد و در بازی مقابل ضمک عربستان هم موفق شد هت تریک کند و سه گل به ثمر رساند.
جورجینا رودریگس، همسر کریستیانو رونالدو، از تنها کاری که او هرگز در خانه انجام نمی‌دهد پرده برداشت.
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، از تنها کاری که او هرگز در خانه انجام نمی‌دهد پرده برداشت.
جورجینا شب گذشته به جشنواره «جوی اواردز» رفت و روی فرش قرمز قرار گرفت. او در مصاحبه ‌ای که داشت از علاقه‌اش به عربستان گفت.
جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو به گلزنی او مقابل پاری‌سن‌ژرمن واکنش نشان داد.
یک دختر عرب که به بدل جورجینا شهرت یافته، در یک لایو اینترنتی، خنده‌های همسر رونالدو را هم تقلدید کرد تا بیشتر از قبل به جورجینا شبیه شود. این لایو در فضای مجازی به شدت جنجال‌ساز شده است. جالب اینکه این دختر مدعی شده مردم هر وقت او را می‌بینند، بلند به او «Siuuuu» می‌گویند.
جورجینا رودریگرز نامزد رونالدو در صفحه اینستاگرام خود به حضور رونالدو در النصر واکنش نشان داد و از او حمایت کرد.
جورجینا نامزد رونالدو به حضور او در النصر واکنش نشان داد.
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، در روز کریسمس او را به شکلی ویژه سورپرایز کرد.
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، یک بار دیگر به عدم حضور او در ترکیب اصلی پرتغال و البته حذف این تیم از جام جهانی واکنش نشان داد. حمله همسر رونالدو به سانتوس: لیاقتش را نداشتی!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ