فرزاد آشوبی معتقد است ترکیب بدون مهاجم در حال حاض راهکاری منطقی برای پرسپولیس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
ما با چه منطقی پیروان دیگر مذاهب رسمی مانند مسیحیان و یهودیان و زردشتیان را وادار به رعایت حجاب می‌کنیم؟ امیدوارم این سخن و این مقاله موجب ملال نشود! نمی‌گویم شرط بلاغ همین است، اما سخنی است که از روی صدق نوشته شده است. در روزگاری که تایید کردن کار آسان‌تری است، پیامبر عزیز اسلام فرمود: «دوست تو کسی است که با تو سخن صادقانه می‌گوید، نه کسی که تو را تصدیق می‌کند.» بدیهی است در روزگاری که برای پلمب کردن کف می‌زنند، سخن کسی که بگوید: «نکنید!» ممکن است خریداری نداشته باشد.
مدیرعامل شرکت ایرانول گفت: پیگیری پالایشگاه‌های اصلی روغن ساز در وزارت صمت و شورای رقابت، منجر به کنترل درخواست عرضه روغن پایه در داخل به نفع مصرف کنندگان واقعی و حذف ابلاغیه تعرفه ۱۵ درصدی عوارض صادراتی شد.
مدیرعامل شرکت ایرانول گفت: پیگیری شرکت های اصلی روغن ساز در وزارت صمت و شورای رقابت، منجر به کنترل بازار روغن پایه در داخل و حذف تعرفه 15 درصدی عوارض صادراتی شد.
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اعطای یارانه سوخت 1.2 دهم میلیارد دلاری به هواپیماها و لزوم حذف این یارانه پرداخت.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است صبر کردن برای کیلیان امباپه و ارلینگ هالند منطقی نیست و رئال همین امسال باید یک مهاجم بزرگ بخرد.
به نظر پرسپولیس دردربی روز یکشنبه با دو هافبک دفاعی در برابر استقلال بازی کند که این یک تصمیم منطقی از سوی یحیی گل محمدی است.
به نظر پرسپولیس دردربی روز یکشنبه با دو هافبک دفاعی در برابر استقلال بازی کند که این یک تصمیم منطقی از سوی یحیی گل محمدی است.
مشگین شهر - عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: بودجه سال آینده با رویکرد حمایت از تولید و تقویت رشد منطقی اقتصاد کشور به تصویب نمایندگان مجلس رسید تا با ابلاغ به دولت زمینه اجرایی آن فراهم شود.
پرسپولیس در شرایطی برابر تراکتور به برتری دست یافت که اعتراض به عملکرد داوری نیز بین دو مربی در دقایق مختلف شکل گرفت.
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید قهرمانی حق سپاهان است و آنها بهانه‌ای هم برای از دست دادن جایگاه فعلی خود ندارند.
وزیر خارجه چین پس از طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا اتحادیه اروپا تا این اندازه نگران ارسال احتمالی سلاح از پکن به مسکو است، با پاسخ عجیب مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مواجه شد!
پس از چندین ماه تعلل در تصمیم‌گیری، در نهایت واردات آیفون ۱۴ از طریق رویه مسافری، ممنوع اعلام شد؛ این در حالی است که وضعیت رجیستری گوشی‌های موجود در بازار هنوز مشخص نیست.
آمار فنی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک نشان می دهد سرخپوشان پایتخت با وجود ۱۰ نفره شدن باز هم می توانستند سه امتیاز را کسب کنند.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ابراز امیدواری از اینکه شاگردانش مجوز حضور در بخش تیمی بازی‌های آسیایی را کسب کنند در مورد غیبت در مسابقات انتخابی جهان و برنامه جایگزین آن توضیح داد.
سریال دغدغه ها و مشکلات شالیکاران بعد از پایان برداشت محصول برنج از شالیزارها همچنان ادامه داشته و این بار به اپیزود آب بها رسیده است.
تیم فوتبال پرسپولیس با ثبات در منطقه دفاعی راه مطمئن خود برای رسیدن به جام زرین را پیدا کرده است و می خواهد با قهرمانی در نیم فصل سایه اش روی آن نقش ببندد.
نفتی‌ها با سرمربی برزیلی خود حالا از دو مسابقه، سه امتیاز دارند. اما تفاوت در نوع بازی را می‌توان حس کرد.
یکی از کوچه‌های منطقه امامزاده یحیی در منطقه 12 تهران «سرطون» نام دارد. اسمی عجیب که سالهاست بر روی این کوچه مانده است.
بایدن در سخنرانی خود در کاخ سفید اعلام کرد: افزایش منطقی تولید نفت آمریکا ضروری است و افزایش تولید داخلی باید بدون به تاخیر انداختن روند انتقال ما به انرژی‌های پاک صورت گیرد.
استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب شهری به جای منابع آب‌های زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز شهر تهران، راهکاری منطقی برای حفظ ذخایر ارزشمند آب‌های زیرزمینی و جلوگیری از فرونشست زمین است.
سفیر چین در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین با اشاره به اینکه پرونده ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران موسوم به پی‌ام‌دی در سال ۲۰۱۵ بسته شد تصریح کرد که مسائل باقی‌مانده مربوط به دو دهه پیش است «که نه فوریت دارند و نه خطر اشاعه.» کوان بر همین اساس تاکید کرد که این مسائل نباید بزرگنمایی و به مانع عمده‌ای برای حصول توافق وین تبدیل شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط زمانی و با این وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور و تحریم‌ها، تفکیک وزارت صمت منطقی نیست.
اعضای هیئت رئیسه مهدی تاج با تقدیم شکایت خود به دادگستری تهران خواستار پرداخت غرامت از سوی دولت ترامپ به فدراسیون فوتبال ایران هستند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ