رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی گفت: هزاران دانش آموخته و مهندس کشاورزی در شبکه بسیج برای ارتقای بهره وری محصولات راهبردی کشاورزی با وزارت کشاورزی همکاری می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ارتقای بهره‌وری و دانش‌بنیان شدن تنها راه نجات بخش کشاورزی در چالش‌های موجود است.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: تلاش می‌کنیم به کمک جامعه نخبگانی، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، مسائل حوزه انرژی را در ساحت حکمرانی حل کنیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
مدیر برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه و شیلاتی معاونت علمی از توسعه و ارتقاء عملکرد زنجیره ارزش دانش‌بنیان به منظور تولید محصولات گلخانه‍ای و شیلاتی خبر داد.
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از فناوری‌های هوشمند، ایستگاه‌های پمپاژ آب را ارتقا دهد و گامی در جهت افزیش بهره‌وری بردارد.
فرار سرمایه از بخش کشاورزی به کوچک بودن اراضی، قیمت تضمینی خرید محصولات و ریسک بالا تولید محصولات کشاورزی بر می گردد.
مشهد ـ رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه امام رضا(ع) گفت: در راستای کاهش شکاف عملکردی بین کشاورزان نمونه و کشاورزان متوسط بسیج طرح ارتقای بهره وری محصولات راهبردی و دام سبک را دنبال میکند.
وزیر نیرو با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت مردم به منظور ارتقای سطح بهره‌وری در حوزه‌های مختلف گفت: "بهره‌وری" یک گنج پنهان و مهمترین ثروتی است که پیش روی کشور قرار دارد.
معاون بهره‌وری انرژی ساتبا با بیان اینکه بخش قابل توجهی از شدت بالای مصرف انرژی برق در کشور مربوط به کولرهای آبی و گازی است، از برنامه وزارت نیرو برای ارتقای استانداردهای انرژی خبرداد.
رتبه‌بندی کارخانجات خوراک دام و طیور با هدف ارتقای بهره‌وری، افزایش اعتماد به تضمین کیفیت خوراک آماده و جلوگیری از توزیع نهاده‌های خام در سال ۱۴۰۲ پس از پایش و پالایش اطلاعات اعلام می‌شود.
به‌منظور ارتقای سامانه روغن‌کاری قطعات و اجزای پیشرانه TU5P و افزایش میزان بهره‌وری آن، با بهره‌گیری از دانش فنی داخلی و الگوگیری از نمونه های خارجی موجود، پمپ‌روغن پیشرانه TU5P داخلی سازی شد و به مرحله تولید انبوه رسید.
وزیر نیرو در بخشنامه‌ای به شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تأثیر بهره‌وری بر اقتصاد و لزوم توجه به بهره‌وری آب و انرژی ابلاغ کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساس فعالیت شرکت‌های تابعه وزارت کار را شفافیت در عملکرد و حرکت در مسیر ارتقای بهره‌وری و رشد تولید عنوان کرد.
تفـاهـم‌نامـه همـکاری سه جانبه بین سازمان ساتبا، وزارت صنعت، و سازمان ملی استاندارد ایران در وزارت نیرو امضا شد.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به بررسی تنفیذ حکم ارتقای شاخص‌های بهره‌وری در لایحه بودجه سال 1402 کل کشور پرداخته است.
ستاد آب، اقلیم و محیط‌زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در صدد ارتقا بهره مندی از دستاوردهای فناورانه برای بهره وری از آب های ژرف است.
وزیر ارتباطات با اشاره به نقش و اهمیت فناوری اطلاعات در ارتقای بهره وری، گفت: استفاده از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی و هوشمندسازی می تواند به ارتقای بهره وری بخش های گوناگون بینجامد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در طرح ارتقا بهره وری محصولات راهبردی در کنار تاکید بر خودکفایی موضوع تولید محصول سالم نیز دنبال می شود.
رئیس جمهور گفت: دولت تلاش کرده است با اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و اجرایی کردن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش به ارتقای بهره‌وری در نظام آموزشی کشور کمک کند.
اردبیل-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ساماندهی الگوی بهره برداری و ارتقای بهره وری آب در بخش کشاورزی جزو رویکردهای اصلی در استان اردبیل است.
اردبیل-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ساماندهی الگوی نظام بهره برداری و ارتقای بهره وری آب در بخش کشاورزی جزو رویکردهای اصلی در استان اردبیل است.
رشت- توسعه کشت دوم بهترین راه دستیابی به بهره وری بهینه است که به ارتقای توان اقتصادی کشاورزان کمک کرده و بخشی از هزینه‌های آماده سازی زمین برای کشت برنج در فصل زراعی را تأمین می کند.
رئیس‌جمهور از همه دستگاه‌ها خواست همه تلاش خود را برای مهار تورم، ارتقای بهره‌وری، ایجاد اشتغال واقعی و تداوم روند فعال‌سازی واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور به کار گیرند.
رئیس‌جمهور از دانشگاهیان خواست، توان تحقیقاتی و پژوهشی خود را به افزایش بهره‌وری در کشور متمرکز کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ