سخنگوی شورای نگهبان نوشت: این لاله‌های فاطمی که برکت را به شهرهای ما آوردند، اگر چه به ظاهر گمنامند اما ایران تا همیشه به احترام آن‌ها خواهد ایستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت بایدن به علت تغییر در موقعیتش از جمله موضوع رقابت‌های انتخاباتی و مسئله پیش‌آمده برای رابرت مالی، آمادگی خود را برای ورود محتوایی به مذاکرات احیای برجام هر روز بیشتر از دست داده است؛ ما فاصله بسیار زیادی تا رفع تحریم‌ها داریم؛ بنابراین شرایط محیط همیشه ثابت نیست و اینطور نیست که هرگاه ما اراده به رفع مشکل کنیم اجابت شود؛ فرصت‌سوزی نباید کرد.
فاطمه مقیمی به همین راحتی‌ها به جایگاه امروزی‌اش نرسیده است. او تا حالا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده. همه او را به چشم رقیب کاری نمی‌دیدند بلکه او را یک زن می‌دانستند همین موضوع، کار را برای خانم کارآفرین سخت‌تر کرده بود؛ «همیشه دوست داشتم به عنوان یک رقیب کاری به من نگاه کنند نه یک مزاحم. بدترین اتفاق برای من در این مدت، حسادت کسانی بود که با حضور یک زن در حرفه حمل و نقل مخالف بودند.»
علاقه به افراد مشهور، سابقه تاریخی دارد و صرفا به ایران محدود نمی‌شود. از علاقه مردم به ادبا و حکما در دوران کهن تا علاقه شدیدی که به سلبریتی‌های معاصر وجود دارد، نشان می‌دهد ریشه علاقه به سلبریتی‌ها و مشاهیر همیشه وجود داشته و پدیده جدیدی نیست. گویی جامعه همیشه به دنبال یک شخص کامل و قهرمان می‌گردند. ولی این موضوع زمانی به یک مسئله تبدیل می‌شود که از حدعادی خارج شود.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: مسابقه با ایران قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود، بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروز این دیدار باشند.
از قهرمانی با گل سپهر حیدری تا لمس جام در قائمشهر، 28 اردیبهشت همیشه روزی تاریخی برای پرسپولیس خواهد ماند.
مانوئل فرناندز احتمالا تا ساعاتی دیگر آخرین بازی خود را در فوتبال ایران انجام خواهد داد و ایران را شاید برای همیشه ترک می‌کند.
تیم‌های آسیایی بیشتر از گذشته به استخدام سرمربیان اسپانیایی علاقه‌مند هستند و سرمربیان اسپانیایی هم بیشتر از همیشه به این پیشنهادات پاسخ مثبت می‌دهند.
سرمربی محبوب آبی‌های تهران پس از پیروزی برابر آلومینیوم اراک در مقابل هواداران استقلال به شادی تهییج‌کننده‌ای پرداخت.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه آمادگی دارد تا در شرایط سخت و بحران‌ها برای ارائه خدمت و کمک به مردم وارد عمل شود.
همیشه اعلام می‌کردند که حکومت ایران این شش ماه، آن شش ماه، امسال یا آن سال پایان می‌پذیرد، اما قریب به نود تا شش ماه می‌گذرد و آن‌هایی که این حرف‌ها را می‌زدند، خودشان دیگر نیستند
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: من فکر می‌کنم که اگر آمریکایی‌ها واقع‌بینانه برخورد کنند و حقوق ما رعایت شود، توافق در دسترس است و هنوز فرصت برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام وجود دارد. البته اگر آمریکایی‌ها بخواهند با تحلیل غلط حرکت کنند، فرصت برای همیشه وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. اگر لازم باشد ما وارد پلان B خواهیم شد. ما گزینه‌های متعددی روی میز داریم، اما در واسطه‌ها و پیام‌هایی که به ما داده می‌شود، گفته‌ایم که ما همچنان آماده ایم تا در یک چارچوب منطقی در گام‌های پایانی توافق قرار بگیریم.
امروز بزرگترین مشکل پاکستان امنیت است که حتی تنش با هند را تحت‌الشعاع قرار داده است، یعنی الآن مقامات پاکستانی خطر اول را این گروه‌های افراطی می‌بینند که در داخل کشور علیه دولت و ارتش پاکستان عملیات می‌کنند و هند را یک خطر فوری نمی‌بینند. ضمن اینکه هند هم از لحاظ اقتصادی انقدر از پاکستان فاصله گرفته که پاکستان هیچ چاره‌ای جز مماشات با هند ندارد. این نتیجه یک حکومت نظامی است که معمولاً درازمدت نمی‌اندیشند و به منافع کوتاه‌مدت توجه دارند تا اینکه همیشه بتوانند در مرکز قدرت باشند.
من همیشه آرزو می‌کردم ای‌کاش یک دختر معترض در تهران بودم تا کابل؛ چون در افغانستان اعتراض‌کردن، دختربودن و به خیابان آمدن واقعا سخت است. در ایران دانشگاه برای دختران ممنوع نیست یا رفت و آمد بین‌شهری برایشان سخت نیست یا به پوشش آن‌ها مانند ما اشکال نمی‌گیرند.
قایقران تیم ملی روئینگ ایران گفت: 12 سال است در تیم ملی حضور دارم مشکلات از 12 سال پیش تا کنون همیشه وجود داشته، گاهی کمتر بوده گاهی بیشتر و هیچ وقت به گونه ای نبوده که مشکلاتی نداشته باشیم.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید به صعود تیم ملی ایران از دور گروهی جام جهانی بیش از همیشه امیدوار است.
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: بهتر است طرف های غربی یکبار برای همیشه دبه کردن را کنار گذاشته و در چهارچوب فنی در مسیر حصول توافق برد - برد گام بردارند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرد تا پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور در راهپیمایی حضور یافته و از دشمن اعلام انزجار کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرد تا فردا پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور در راهپیمایی حضور یافته و از دشمن اعلام انزجار کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرد تا فردا پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور در راهپیمایی حضور یافته و از دشمن اعلام انزجار کنند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نمایشگاه کشورمان در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال بوده و بازدید نمایندگان تجاری سایر کشورها از این نمایشگاه بیشتر از همیشه فراهم است.
کامبیز نوروزی، حقوق‌دان گفت: متأسفانه در این سال‌ها شرایط حقوق شهروندی در ایران بحرانی‌تر از همیشه است. این وضعیت بحرانی در همه حوزه‌ها دیده می‌شود. از روابط کار بگیرید تا حقوق کودکان و محیط زیست و به‌ویژه وضعیت زنان در ایران، حقوق شهروندی در وضعیت بحرانی دیده می‌شود. در همه این عرصه‌ها می‌بینیم که آنچه در قوانین و مقررات کشور به‌عنوان حقوق شهروندی بیان شده و دلالت بر حقی دارد که به شهروندان تعلق می‌گیرد، در ضعیف‌ترین وضعیت خودش قرار دارد.
مربی تیم ملی کاراته گفت: خیلی به تیم جوانان اعزامی امید داریم تا باز هم مثل همیشه کاراته گل سرسبد کاروان ایران در مسابقات کشورهای اسلامی باشد.
تیم ملی والیبال زنان ایران از زمان ورود به شهر قونیه تا امروز (دوشنبه 17 مرداد) سه جلسه تمرین بدنسازی و توپی در این شهر برگزار کرده است.
تصاویر دردناکی که در حافظه محیط زیست کشورمان برای همیشه نقش بیست را ببینید؛ تصاویری مربوط به تلف شدن هشتمین یوز ایرانی در حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت فقط طی دوازده سال. این تصاویر توسط صفحه «جانوران در خطر انقراض ایران» در اینستاگرام منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ