وزیر دادگستری آمریکا ادعا کرد به سه نفر اتهام تلاش برای ترور یک شهروند آمریکایی ایرانی‌الاصل را وارد کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایمن حسین، مهاجم عراقی تیم الجزیره، گزینه تابستانی تراکتور بود اما به دلیل پر شدن سهمیه خارجی، تراکتور نتوانست او را به خدمت بگیرد.
یک توافق موقت بالقوه باعث می شود ایران در ازای آزاد شدن میلیاردها دلار از دارایی هایش زندانیان امریکایی را آزاد کند.
شبکه تلویزیونی الجزیره پیش از این به نقل از وزارت خارجه عمان از موفقیت مسقط در میانجیگری بین ایران و بلژیک درباره پرونده اتباع بازداشتی در دو کشور خبر داد.
شبکه خبری الجزیره شامگاه دوشنبه از اعلام آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی از بیم حملات انتقام جویانه ایران خبر داد.
یک مقام ایرانی اعلام کرد: تحقیقات اولیه از بلند شدن این پهپاد‌ها از داخل خاک ایران و در نزدیکی مکانی که هدف قرار گرفتند، حکایت دارد.
شرایط لرزان مجیدی در لیگ امارات باعث شده بود حرف و حدیث‌های زیادی در مورد توافق وی با فتح‌الله‌زاده برای بازگشت به نیمکت استقلال منتشر شود.
شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه های آمریکایی از سفر روز چهارشنبه ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به واشنگتن خبر داد.
شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه های آمریکایی از سفر روز چهارشنبه ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به واشنگتن خبر داد.
الجزیره: ایران سربالا از جام جهانی حذف شد
در پی اصابت موشک‌های ایران به مقر یک حزب کردی-ایرانی در شهر کویه در نزدیکی اربیل، مرکز منطقه خودمختار کردستان در شمال عراق، حداقل یک نفر کشته شد.
شبکه خبری الجزیره به نقل از منابع دیپلماتیک مدعی بررسی موضوع ادعایی ارسال پهپادهای ایران به روسیه در نشست غیرعلنی شورای امنیت شد.
برخی منابع خبری مدعی شده‌اند شورای امنیت سازمان ملل متحد در نشستی غیرعلنی به بررسی ادعاها درباره استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران خواهد پرداخت.
شبکه الجزیره اعلام کرد به ۵۰۰ گیگابایت اطلاعات از فعل‌وانفعالات درونی حزب کارگر انگلیس دست یافته که حقایقی را درباره این حزب و فضای سیاسی انگلیس، فاش می‌کنند.
خبرنگار الجزیره اعلام کرد، همه در راه صلح و آشتی با ایران هستند. اسرائیل از صلح و آشتی میان کشورهای عربی و ایران مسلمان وحشت زده می‌شود، زیرا بر قدرت مردم عرب و اسلام و مسلمانان می‌افزاید.
شبکه الجزیره قطر به نقل از یک مسئول عالی رتبه ایرانی اعلام کرد که اگر موضع آمریکا واقع‌بینانه باشد طی چند روز می‌توانیم به یک توافق حقیقی برسیم.
بنابر گزارش میدانی به نقل از الجزیره انگلیسی، امروز –یک‌شنبه- آخرین تحولات از تداوم پیشروی‌های سریع و غیرمنتظره نیرو‌های اوکراینی در شمال شرق حکایت دارد. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
شبکه خبری الجزیره بامداد سه شنبه به نقل از منابع مطلع از مذاکرات بین مقامات دولتی و رهبران چارچوب هماهنگی شیعیان و جریان صدر خبر داد.
شبکه خبری الجزیره بامداد سه شنبه به نقل از منابع پزشکی عراقی از افزایش شمار تلفات درگیری ها در بغداد به ۲۰ کشته خبر داد.
الجزیره: به زودی توافقی برای احیای توافق تاریخی که توسط ایالات متحده کنار گذاشته شده بود، اعلام می‌شود.
شبکه الجزیره به نقل از منابع آگاه اعلام کرد پیشنهاد اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای دارای ۴ مرحله و دو بازه زمانی است که هر کدام ۶۰ روزه است.
شبکه الجزیره به نقل از منابع محلی در سوریه از کشته شدن ۹ غیرنظامی و زخمی شدن ۲۸ نفر دیگر در اثر حمله راکتی به شهر الباب در حومه حلب خبر داد.
شبکه خبری الجزیره به نقل از یک مقام ایرانی از ارسال پاسخ تهران به پیشنهادات اروپا درباره مذاکرات برچیدن تحریم ها در وین خبر داد.
شبکه خبری «الجزیره» قطر به نقل از برخی منابع در این باره گزارش داد که توافق شده تا مصر راس ساعت دو بعد از ظهر به وقت گرینویچ (۱۸:۳۰ به وقت تهران) یک بیانیه را اعلام کند که در آن خواسته شده تا آتش بس در نوار غزه سه ساعت پس از آن برقرار شود.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ