تیم اسپانیایی برای کاهش هزینه‌ ها و جمع‌ آوری پول در یک دیدار دوستانه شرکت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان پیشین تراکتور تبریز حساسیت دو بازی نخست تراکتور تبریز را در حد جابجایی اسم قهرمان در پایان فصل جاری لیگ برتر دانست.
مهرداد خانبان می گوید که کیفیت پایین بازی ها در ابتدای فصل بخاطر تمرینات پیش فصل بوده و یک امر طبیعی است.
استقلال در پیش فصل و آماده سازی 5 دیدار دوستانه برگزار کرد که 3 برد،یک تساوی و یک شکست نتیجه آن بود.
منچستریونایتد در آخرین بازی پیش فصل خود، به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید. اشتباه هری مگوایر منجر به گل  بیلبائو شد.
دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی با پیروزی ۳-۱ تیم شیرازی به پایان رسید.
بایرن مونیخ در آخرین بازی تور پیش فصل مقابل لیورپول برنده شد. در پایان بازی یک بازیکن جدید مورد توجه قرار گرفت: فرانس کراتزیگ که تنها 20 سال سن دارد.
الکس کویادو، کاپیتان سابق تیم دوم بارسا، که پنج روز پیش به بتیس پیوسته بود، قرضی راهی الاخدود عربستان شد!
الکس کویادو، کاپیتان سابق تیم دوم بارسا، که پنج روز پیش به بتیس پیوسته بود، قرضی راهی الاخدود عربستان شد!
تیم فوتبال سپاهان موفق شد که دومین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه را با پیروزی به پایان برساند.
رئیس کمیته داوران پس از پایان جلسه هیيت ريیسه فدراسیون فوتبال برای دقایقی با خبرنگاران گفتگو کرد.
سرانجام اولین فصل سال به پایان رسید و بورس دو نیمه بسیار متفاوتی را در این فصل پشت سر گذاشت. نیمه ابتدایی که از آغازین روز‌های فروردین شروع شد و تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه داشت و شاخص کل توانست سقف قبلی خود را پس بگیرد و نیمه دوم که از ۱۶ اردیبهشت تا آخرین روز خرداد بود و چندان چنگی به دل نزد. در گفتگو با ۵ کارشناس به پیش بینی اولین هفته تابستان پرداخته ایم.
با اعلام سرمربی تیم فوتسال پالما، مسلم اولادقباد به دلیل آسیب دیدگی ادامه بازی‌های این فصل را از دست داد؛ آنهم در شرایطی که پالما مسابقات حساسی در نیمه نهایی و فینال پیش رو دارد.
استقلال – تراکتور یکی از دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر پیش بینی می شود، تبدیل به یکی از بازی های زیبای این فصل مسابقات تبدیل شود.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم به تصویب پاداش فوق العاده برای بردهای احتمالی پرسپولیس در بازی های پیش رو دارد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، از مصدومیت رنج می‌برد و حضور او در دیدار شنبه هفته آینده مقابل لنز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
الکساندر میتروویچ، ستاره صربستانی فولام، به دلیل هل دادن داور دیدار این تیم مقابل منچستریونایتد که دو هفته پیش برگزار شد با محرومیت 8 هفته‌ای مواجه شد.
زمان مسابقه معوقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
مدافع اسبق پرسپولیس مدعی است با اضافه شدن شیخ دیاباته، شرایط این تیم در خط حمله فوق العاده پیش خواهد رفت.
الاهلی قطر در ادامه بازی های خوبی که این فصل به نمایش گذاشت، دقایقی پیش دیدار برابر الغرافه را با یک تساوی پرگل به پایان رساند.
رضاوند پیش از این یک فصل با استقلال قرارداد داشت و با تمدید قرارداد خود، تا دو فصل دیگر در جمع آبی‌های پایتخت حضور خواهد داشت.
پرسپولیس دقایقی قبل آخرین بازی دوستانه خود در پیش فصل را برگزار کرد.
مهاجم ایرانی لورکوزن هفته‌ی پرفشار طراحی شده توسط سیوانه پیش از شروع فصل جدید بوندسلیگا را به پایان رساند تا برای بازی شنبه‌شب آماده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ