اکنون دیگر ایران دیگر بازیگری بدون طرف در میدان بحران اوکراین نیست. حالا خواسته یا ناخواسته پای تهران به عمق بحران کشیده شده و حتی ایران را به یکی از طرف‌های اصلی میدان جنگ اوکراین تبدیل کرده‌اند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی به تاثیر آلودگی هوا بر بدن فکر می‌کنید اولین چیزی که احتمالا به ذهنتان خطور می‌کند بیماری ریه است. با این وجود، شواهد به سرعت در حال رشد نشان می‌دهند که هوای آلوده می‌تواند باعث آسیب رساندن به سراسر بدن شود و قادر است انواع مشکلات را در سراسر بدن ایجاد کند.
اکثر افرادی که قصد خودکشی دارند نمی‌خواهند افکار و احساسات خود را مخفی نگه دارند، اما اغلب این کار را می‌کنند. به همین دلیل است که مهم‌ترین ابزار‌های در اختیار شما برای محافظت از یک دوست، درک علائمی است که ممکن است اقدام به خودکشی را محتمل کند.
برای دریافت خدمات قضایی باید از طریق سامانه ثنا اقدام کرد و برای ثبت نام در این سامانه از دو روش می‌توان استفاده کرد.
حمیدرضا جلایی‌پور نوشت: حکومت وقتی آقای جنتی ۹۷ ساله را به ریاست شورای نگهبان می‌گمارد این یعنی که حکومت می‌خواهد دست سازمان‌های اطلاعاتی در حذف شایستگان باز باشد. وقتی حکومت «پیش ثبت‌نام» راه می‌اندازد یعنی علاقه ندارد راه برای حضور شایستگان هموار شود.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست.
پرسپولیس با کسب نهمین پیروزی پیاپی در لیگ برتر با رکورد تاریخ لیگ برتر برابر شد.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست.
افرادی که دارای ویژگی‌های به اصطلاح "سه گانه تاریک" هستند. تلاش می‌کنند تا شما را فریب دهند تا منافع مادی به دست بیاورند. این افراد که دارای ویژگی‌های شخصیتی روان‌پریشی، ماکیاولیسم و خودشیفتگی هستند.
مهم‌ترین اولویت کشور در حال حاضر تامین مسکن و سرپناه مناسب است که وعده‌ی مهم رئیس جمهور در دوران انتخابات ریاست جمهوری هم بود.
اختلالات عاطفی به راحتی می‌توانند در طول زمان زندگی شما را به نابودی بکشانند. اما منشا اختلالات عاطفی اهمیت دارد. شما باید بتوانید آن منشا را پیدا کنید تا از آن عبور کنید.
چگونه می‌شود که یک روز آمریکا قابل اعتماد است و روز دیگر نمی‌توان به آن اعتماد کرد؟ اگر می‌توان تضمین آمریکا را پذیرفت، چرا قبلاً نمی‌شد و اگر نمی‌شود چرا حالا می‌شود؟
بهترین راه برای تفسیر چهره‌ها و شخصیت شناسی این است که ابتدا تفاوت بین ویژگی چهره‌های گوناگون را شناسایی کنیم و بتوانیم آن را به ویژگی‌های شخصیتی افراد مرتبط نماییم.
سوالات متداول و پاسخ‌های مرتبط در زمینه نحوه ثبت‌نام و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج منتشر شد.
این مطهری، همان بود که اصلاح‌طلبی مطلوب‌اش را در نیمه‌راه وامی‌نهاد و در جلسات شورای انقلاب پای می‌نهاد. همان‌جا که چپگرایان مذهبی و روحانیون انقلابی گرد می‌آمدند تا برای برهم‌ریختن سازمان و ساختار‌ها راهی بیابند و به جای برطرف کردن «مشکل اساسی»، بستر مشکلاتی اساسی‌تر در آینده را فراهم آورند.
خیرا دیده شده متن‌هایی در جهت تخریب یا تبلیغ یک جریان سیاسی یا یک واقعه در فضای مجازی می‌چرخد. متن طوری تنظیم شده است که کسی در نگاه اول، شکی به آن نمی‌کند؛ مخصوصا اگر نام یک رسانه شناخته‌شده هم پای آن مطلب باشد. دیگر نمی‌توان مخاطبی که در دام این خبر جعلی افتاده را به راحتی متقاعد کرد که آن متن جعلی است.
رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
یکی از ساکنان قدیمی محله پاچنار، علت نامگذاری این بخش از منطقه۱۲ را وجود چند درخت چنار می‌داند و می‌گوید: «۵اصله چنار بزرگ ابتدای بازارچه وجود داشت و هرکسی می‌خواست نشانی اینجا را به آشنایانش بدهد، پای همان درخت‌های چنار قرار می‌گذاشت.»
لیونل مسی با در متفاوت‌ترین ورژنی که از او دیده بودیم آرژانتین را به نیمه‌نهایی جام جهانی رسانده است.
رئیس جمهور فرانسه اخیرا گفته، اروپا باید به فکر این باشد که وقتی روسیه به پای میز مذاکرات بازگشت چگونه به آن ضمانت بدهد. این اظهارات ماکرون با واکنش منفی رهبران کشور‌های اروپایی همراه شده است.
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟
دوپارگی‌ای که مهدی تاج در جبهه اصولگرایان ایجاد کرده فقط مربوط به روزنامه و نماینده‌های این طیف نمی‌شود بلکه برای معدود دفعات، پای او به نماز جمعه تهران هم کشیده شد. در شرایطی که بسیاری از شعار‌های اعتراضی در نماز جمعه در ادوار گذشته، نشئت‌گرفته از یک جریان فکری و سیاسی خاص بوده است، این بار هم همان جریان با به‌راه‌انداختن شعار‌های تند علیه مهدی تاج در نماز جمعه، جو رسانه‌ای خوبی ایجاد کردند
امروز مطالبی همچون پای همسران واعظی و آخوندی به قرارداد‌های فولاد باز شد، تحلیل شستا | وضعیت شستا چگونه خواهد شد؟، چرا قیمت شیبا اینو در حال رشد است؟، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، پیش بینی بورس امروز | بورس چگونه خواهد بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار + پیش بینی قیمت دلار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قتل پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد
کرمی در نهایت در توصیه به نمایش این فیلم گفت: «امید» بالاترین موهبت برای انسان‌هاست. داشتن امید و توکل وتلاش باعث عبور انسان از سختی ها ناملایمات و مرارت‌های زندگی است. هر فرد، جامعه‌ و ملتی که امیدش را از دست بدهد نابود می‌شود. این فیلم به ما نشان می‌دهد که چگونه در اوج گرفتاری‌ها، امیدواری منجر به پیروزی می‌شود. اگر جوان‌ها می‌خواهند ببینند که اعتقاد و امید چگونه می‌تواند ثمربخش باشد باید این فیلم را ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ