رئیس هیئت فوتبال تبریز اعلام کرد که این شهر امکان میزبانی جام حذفی را نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصور قنبرزاده می‌گوید روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها مطابق برنامه پیش نرفت و همین موضوع باعث شد تا این دو باشگاه‌ با مشکل مواجه شوند.
رسانه‌های ویتنامی در خبری عجیب، مدعی شدند که سرخابی‌ها قصد جذب یک بازیکن تیم ملی این کشور را دارند.
رسانه های ویتنامی در خبری عجیب، مدعی شدند که سرخابی ها قصد جذب یک بازیکن تیم ملی این کشور را دارند.
اطلاعیه سازمان لیگ پیرامون برگزاری نشست خبری، پیامی مهم را در خود داشت.
در پایان مباحثه مجادله‌آمیز هوشنگ نصیرزاده با منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال خبر مهمی را به اطلاع بینندگان فوتبال برتر در میان گذاشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از مصاف با استقلال به تمجید از وحید امیری پرداخت و برای این بازیکن سنگ تمام گذاشت.
زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی فصل جاری اعلام شد.
حساسیت شدیدی در نشست خبری نساجی - پیکان بروز کرد، وقتی که یک خبرنگار خواست از مجتبی حسینی سئوال عجیبی بپرسد.
بخشی از نشست خبری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان دربی به گلایه از شرایط ورزشگاه آزادی و بی توجهی به این موضوع اختصاص داشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در یک نشست خبری کوتاه بعد از شکست در دربی شماره 100 گفت: مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم و تیم حریف هم از هر راهی که توانست دفاع کرد.
سرمربی پرتغالی استقلال هم به مانند همتای پرسپولیسی خود در محل برگزاری کنفرانس خبری سرمربی میزبان شهرآورد حاضر نمی شود.
رکن های قضایی فدراسیون فوتبال به نظر می رسد، برخورد جالبی را با تخلفات مربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در کنفرانس های خبری در پیش گرفته اند.
توضیحات قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال را در خصوص پرداخت هزینه VAR توسط دولت در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با پرسپولیس در شرایطی اعلام شد که خبری از عارف غلامی و مهدی قایدی در جمع ۱۱ بازیکن اصلی آبی‌پوشان نیست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله چند ساعت مانده به شروع بازی با استقلال تهران تصمیم خود را برای خط حمله گرفت.
اینکه بازیکنان دو تیم در یکی، دو ماه اخیر، بار‌ها از یکدیگر حمایت کرده و دیگر خبری از کُری‌های مرسوم و معمول نبوده است. اوج این موضوع را می‌توان در قهرمانی استقلال در سوپرجام دید که آن‌ها حاضر به خوشحالی‌کردن نشده و این موضوع با حمایت بازیکنان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ضمن اینکه بعد‌ها در ماجرای بازداشت یکی، دو بازیکن از هر دو تیم، این حمایت‌ها ادامه پیدا کرد. حالا مشخص نیست که رویکرد بازیکنان در زمین مسابقه چه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت جدولی، بازی دست‌کم از لحاظ فنی جدی پیگیری شود.
مسئولان باشگاه پرسپولیس به درخواست استقلال برای حضور در نشست خبری خارج از سازمان لیگ دست رد زدند.
هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان درحالی برگزار شد که سه تیم سپاهان، ملوان و پیکان در این لیگ حضور دارند اما خبری از دو تیم پُرهوادار پرسپولیس و استقلال نیست!
هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان درحالی برگزار شد که سه تیم سپاهان، ملوان و پیکان در این لیگ حضور دارند اما خبری از دو تیم پُرهوادار پرسپولیس و استقلال نیست!
یکبار دیگر به دلیل محرومیت ساپینتو، دستیار او در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
یکبار دیگر به دلیل محرومیت ساپینتو دستیار او در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.
زارعی، مدیر رکن صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای از دی یا بهمن سال‌ جاری آغاز می‌شود و درحال حاضر نیازی نیست باشگاه‌ها مدرکی آپلود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ