نماینده مردم مشکین شهر در مجلس با بیان اینکه نیاز طرف غربی به توافق بیشتر از نیاز ما به مذاکره است، عنوان کرد: در چنین شرایطی می‌توانیم از طرف غربی امتیاز بگیریم و تیم مذاکره کننده ایران هم برای احقاق حقوق ملت ایران در صنعت هسته‌ای اصرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت الله علی معلمی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر گفت: کیفر هم باید بازدارندگی داشته باشد. جریمه کردن با مبلغ این مشکل را حل نمی‌کند. متأسفانه اجرای حدود را در جامعه جدی نگرفتیم اگر اجرای حدود واقعا جدی گرفته می‌شد آمار سرقت و شرارت افزایش پیدا نمی‌کرد... در هرصورت یک قانون‌گذار باید به طور جدی قانون وضع کند. این‌ها تعزیر نیاز دارد. این بی‌حجابی‌ها نیاز به تعزیرات دارد و بهترین تعزیرات شلاق است نه پول.
احمد حسین فلاحی نماینده مجلس گفت: قطعا در بحث عفاف و حجاب ریشه کار ما، کار فرهنگی است، یعنی همزمان با اینکه یکسری هنجارشکنی می‌کنند و باید از جنبه قانونی و قضایی با آن‌ها برخورد کنیم؛ حتما ۹۹ درصد جامعه ما نیاز به کار فرهنگی دارند تا نگاه این‌ها را نسبت به عفاف و حجاب عمیق کنیم.
نماینده مردم قزوین با بیان اینکه بنیاد عفاف و حجاب در کنار سایر تشکل‌های مردمی حامی زیست‌عفیفانه در جامعه است، عنوان کرد: نیاز امروز ما وحدت و انسجام در حوزه ترویج و تشویق به زیست عفیفانه بوده و مطالبه مردمی عفاف و حجاب در سطح کلان جامعه مطرح است. اگر مسئولان همراهی کنند مشکلات حل خواهد شد.
در قانون نظارت بر رفتار نمایندگان آمده است : کلیه امور مربوط به حقوق نمایندگی ملت که در قانون اساسی به آن تصریح شده است اعم از اظهارنظر و اعلام مواضع در مسائل داخلی و خارجی کشور و آزادی در انجام وظایف قانونی و اعمال رأی خود و کسب اخبار و اطلاعات مورد نیاز وظایف نمایندگی و قانونگذاری ...... از شمول مجازات موضوع این قانون مستثنی است.
سرگزی گفت: با توجه به اینکه امروز بخش زیادی از نیاز افغانستان به کالا‌های خارجی، از مسیر گمرکی و ترانزیتی ایران در حال تامین است، یکی از اهرم‌های فشار در اختیار ایران، بستن این مسیر‌ها به روی افغانستان است.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: امام به عنوان رهبر نظام، نگاهی پدرانه نسبت به ملت و گرایش‌های سیاسی مختلف در آن داشتند، این منش و رفتار سیاسی در جهت تقویت روح تفاهم و همبستگی ملی است، به ویژه آنکه کشور در حال جنگ بود و نیاز به حداکثر همدلی و وحدت ملی داشتیم. می‌دانید که رقابت آزادانه گروه‌ها و احزاب سیاسی همراه با برابری حقوق و فرصت‌ها یکی از ارکان مهم دموکراسی است.
احمد مازنی نوشت: اولین و مهم‌ترین مساله در مورد تجمعات و راهپیمایی‌ها عدم نیاز به کسب مجوز است. اگر در بعضی از موارد مربوط به حقوق مردم به روح حاکم بر یک یا چند اصل قانون اساسی استناد شود، در مورد حق تجمع و راهپیمایی نیاز به تمسک به روح قانون اساسی نیست، چرا که متن اصل بیست و هفتم قانون اساسی بر این حق تصریح دارد.
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می‌گوید: در بحث مقابله با افرادی که کشف حجاب می‌کنند، به نظرم اصلاً نیازی نیست پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شود. قبلاً بحثی در خصوص قطع‌کردن خدمات کارت ملی را مطرح کردم، ولی برخی آن را به شوخی گرفتند. این پیشنهاد بنده بود و با این رویکرد دیگر نیاز نیست پرونده شخص متخلف به قوه قضاییه ارجاع داده شود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اغتشاشات اخیر کشور منشأ خارجی داشته است و نیاز به اثبات ندارد و ما در یک جنگ تمام عیار و یک تحریم گسترده از طرف آمریکا هستیم.
فاطمه بهرامی عنوان داشت با وجود وضع وخیم بیماری و همچنین نیاز آنی همسرش به عمل جراحی در اثر اعتصاب غذا در زندان بیمارتر از گذشته شده است، دیروز شنبه۲۴ دیماه۱۴۰۱ در اجرای احکام زندان ۴۰ضربه شلاق خورده است.
احمد نادری نماینده تهران در مجلس گفت: فیلترینگ فعلی ربطی به صیانت ندارد؛ در چند ماه اخیر در بستر فضای مجازی تحرکاتی رخ داد که به واسطه آن شرایط کشور خاص شد پس در چنین وضعیتی نباید کسی انتظار داشته باشد که دسترسی به فضای مجازی همچون شرایط عادی باشد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۰ درصد یارانه نقدی آب رفته است، گفت: دولت باید با کالابرگ الکترونیک یا یارانه نقدی مبتنی بر سبد کالا، طبق مصوبه مجلس از کاهش ارزش یارانه مردم جلوگیری کند.
نماینده گرمسار در واکنش به خبر انحلال گشت ارشاد می‌گوید: چیزی که من خبر دارم این است که گشت ارشاد جمع نشده، شاید تاکتیکش عوض شده است و نیاز باشد با تدبیر و هنر دیگر، کار پیگیری شود.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: برخی وزارتخانه‌ها از جمله صمت، راه و شهرسازی و کار، به علت حجم گسترده برنامه‌ها و حوزه‌ها، یک وزیر نمی‌تواند امور آنها را مدیریت کند لذا نیازمند تفکیک هستند.
یوسفی در رابطه با ضعف‌های موجود و نیاز به اصلاحات در کابینه گفت: الان بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونان وزرا نیاز است که تغییر کنند. خود آقای رئیس‌پجمهور هم نیاز به ترمیم در بدنه مدیریت دولت را قبول دارد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: جبران آسیب‌های وارده به حوزه آموزش در دو سال کرونایی نیاز به مطالعه، برنامه ریزی و راهکار عملی دارد.
نوری قزلجه گفت: برای برگزاری تجمعات نیاز به قانون دیگری نداریم و در اصل ۲۷ قانون اساسی به وضوح این موضوع مورد توجه قرار گرفته است. مردم نیز پیشتر هر روز در جلوی مجلس اعتراضات و مسائل خود را مطرح می‌کردند.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای زاهدی وفا تا زمانی که رأی نگرفته است، اگر می‌خواهد سرپرست باشد باید با اجازه رهبری باشد و اگر این چنین نباشد باتوجه به ماده قانونی، هیچ چیزی را نمی‌تواند امضا کند و این کار خلاف است.
نماینده مجلس گفت: آقای زاهدی وفا تا زمانی که رأی نگرفته است، اگر می‌خواهد سرپرست باشد باید با اجازه رهبری باشد و اگر این چنین نباشد باتوجه به ماده قانونی، هیچ چیزی را نمی‌تواند امضا کند و این کار خلاف است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با ایجاد نمونه استان‌ها در سواحل و انتقال جمعیت به این نقاط می‌توان توازن جمعیت را برقرار کرد و مشکلات موجود را نیز حل کرد. ضمن اینکه برای حل مشکلات آینده استانی مثل اصفهان باید به دنبال صنایع های‌تک برویم که نیاز به نیروی متخصص دانشگاهی دارد.
نماینده تهران در مجلس گفت: می‌توانیم میزان غنی سازی ۶۰ درصد را تبدیل به ۹۳ درصد کنیم که به معنی بمب اتم است. اگرچه ما به دنبال این موضوع نیستیم ولی اگر طرف مقابل دیر بجنبد توانایی این موضوع را داریم. اکنون آن‌ها هستند که به ما نیاز دارند.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه به تیم مذاکره کننده کشورمان برای توافق اختیار تام داده شده است، گفت: هرگونه توافق تیم مذاکره کننده کشورمان با طرف مقابل نیازی به تصویب مجلس ندارد.
نماینده کازرون در مجلس گفت: اخبار آن طرف را نگاه می کنیم که می گوید مذاکرات در خصوص بازگشت به برجام در حال انجام است. اخبار ما نیز می گوید مذاکرات رفع تحریم صورت می گیرد. یعنی عنوان مذاکرات هم مشخص نیست. آیا مذاکرات رفع تحریم است یا مذاکرات بازگشت به برجام است؟
خاندوزی گفت: این توازن در مقوله پول و ارز این طور است که با توجه به لنگر ارز، تمام هم و غم خود را متوجه ارز نمی‌کنیم، بلکه به سیاست‌های پولی و بانکی هم توجه می‌کنیم. در مقوله پول و بانک هم لازم است به معیار‌های معطوف به ثبات توجه نکنیم و تمام توجه بر کل‌های پولی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ