بازیکن نفت مسجدسلیمان می گوید که با کسب یک پیروزی، تیم آنها از این وضعیت خارج می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرگی پروکوپیف (Sergey Prokopyev) فرمانده ماموریت «اکسپدیشن ۶۹» بر انتهای بازوی رباتیک اروپا (ERA) سوار شد تا دوام و استحکام یک ایستگاه کاری قابل حمل را آزمایش کند.
یک بازیکن مصری با گلی که شگفت انگیز، شبیه به گلی که در دیدار فینال لیگ باشگاه‌های مصر به ثمر رساند، خاطرات خاطرات روبرتو کارلوس برزیلی را زنده کرد. محمد شکری بازیکن تیم فوتبال سرامیکا کلیوپاترا در دیدار مقابل تیم المصری پورت سعید از فاصله بیش از ۳۰ متری ضربه ایستگاهی را زد که توپ با قدرت در هوا چرخید و وارد دروازه شد. سال ۱۹۹۷، دو تیم ملی فرانسه و برزیل در قالب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که روبرتو کارلوس با یک گل استثنایی دروازه فابین بارتز را باز کرد.
شرکت اسپیس ایکس بیست و هشتمین ماموریت ارسال محموله به ایستگاه فضایی بین المللی برای ناسا را انجام داد. این ماموریت به دلیل وضعیت آب و هوا ۲ روز به تاخیر افتاده بود.
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
بسیار بعید است که ابراهیم رئیسی تصمیم بگیرد محمد مخبر را زودتر از پایان دولتش از زمین بازی اخراج کند یا شرایطی را برایش به وجود بیاورد که مانند شمخانی خواستار تعویض خود باشد. با‌این‌حال در صورتی که رئیسی دست به چنین ریسکی بزند تا برای رهایی از وضع موجود، از مخبر قربانی بسازد، نه‌تن‌ها این قربانی به کمک او نخواهد آمد، بلکه وضعیت دولتش را بسیار شکننده خواهد کرد؛ آن‌هم در سالی که قرار است انتخابات مجلس برگزار شود.
خیابان‌های اطراف ورزشگاه وطنی قائمشهر از صبح امروز پنجشنبه ایستگاه شادی و کری خوانی هواداران فوتبال در آستانه برگزاری بازی تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در قائمشهر است. منبع: ایرنا
مهدی مهدی پور در بازی با پارس جنوبی جم بار دیگر به ترکیب تیم استقلال برگشت و مثل همیشه روی ضربات ایستگاهی نزدیک بود به گل برسد.
بعد از رفتن کریستین استلینی از تاتنهام اکنون جانی ویو، متخصص ضربات ایستگاهی، تنها عضو باقی مانده از تیم کونته در باشگاه است. او به رایان میسون، مربی موقت تیم کمک می‌کند.
مربی تیم فوتبال سپاهان معقتد است که آنها موقعیت‌های بسیار زیادی را در طول بازی برابر ملوان ایجاد کرده‌اند و اسیر یک ضربه ایستگاهی شده‌اند.
النصری‌ها در شرایطی به این برد باارزش رسیدند که از حریف خود عقب بودند اما با ضربه ایستگاهی تماشایی کریستیانو رونالدو به بازی برگشتند و موفق به کسب پیروزی شدند.
یک کپسول دراگون متعلق به شرکت اسپیس ایکس به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال شد.
ستاره خط دفاعی چلسی روی یک ضربه ایستگاهی برای لحظه ای فراموش کرد بازی با حضور کمک داور ویدیویی برگزار می شود.
در ثانیه های پایانی بازی پرسپولیس – هوادار علیرضا بیرانوند جلو کشید تا روی ضربه ایستگاهی دروازه تیم هوادار را باز کند اما نشد!
هالک در ادامه درخشش خود در ترکیب اتلتیکو مینیرو موفق شد در یک بازی دو گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.
سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد شاگردانش تاخیر در پرواز و رسیدن دیرهنگام تیمش به اصفهان را هم روی عملکرد تیم خود بی‌تاثیر دانست.
گل زیبای نیمار از روی ضربه ایستگاهی پیش از بازی پی اس جی و رنس را مشاهده کنید
سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی می‌گوید اصراری که برای برگزاری بازی تیمش وجود داشت، تعجب‌برانگیز است.
در دقیقه ۳۰ بازی روزبه چشمی بازی را به تساوی کشاند. این گل هم مثل گل گولسیانی روی یک حرکت ایستگاهی و با ضربه سر به ثمر رسید.
در دقیقه ۳۰ بازی روزبه چشمی بازی را به تساوی کشاند. این گل هم مثل گل گولسیانی روی یک حرکت ایستگاهی و با ضربه سر به ثمر رسید.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حالا به ایستگاه ماقبل پایانی رسیده است. قرار است امشب و از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های آرژانتین و کرواسی مقابل یکدیگر قرار بگیرند تا تکلیف اولین تیمی که به فینال جام می‌رسد، مشخص شود.
در ورزشگاه لوسیل تیم‌های ملی عربستان‌سعودی و مکزیک مقابل هم قرار گرفتند که مکزیکی‌ها این بازی را با نتیجه ۲-۱ بردند.
چین یک کپسول باری جدید به ایستگاه فضایی تازه تکمیل شده خود ارسال کرده است. این عملیات مقدمه ای بر ماموریت ارسال فضانوردان به ایستگاه در آینده نزدیک است.
کپسول سیگنوس شرکت نورتروپ گرومن که دیروز به فضا ارسال شد اکنون با مشکلی روبرو شده و یکی از پنل های خورشیدی آن باز نشده اما تیم پروژه معتقدند این امر اختلالی در ماموریت ایجاد نمی کند.
حریف مثل بعضی بازی‌های ایران به سمت بازی مستقیم رفت، همچنین کار‌هایی مثل داد و بیداد و حقه‌بازی برای خطا گرفتن و ضربه ایستگاهی انجام دادند تا سر داور را کلاه بگذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ