قطری‌ها تصمیم دارند اتاق لیونل مسی را به موزه تبدیل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک خانواده آمریکایی که قصد داشتند با لئو مسی سلفی بگیرند توسط محافظان ستاره آرژانتینی کتک خوردند. این اتفاق در رستورانی رخ داد که خانواده مسی و بکام در آن حضور داشتند.
منتظر محمد، هافبک عراقی مس رفسنجان، مورد استقبال ویژه اعضای تیم مس رفسنجان قرار گرفت.
مالک اسبق باشگاه پدیده مشهد در اتفاقی جالب توجه به عنوان سرمربی در فصل آتی کار را دنبال خواهد کرد.
طبق گزارش مطبوعات آن زمان، هتل هیلتون در ١۵ طبقه، با ارتفاع ٨٠ متر، ٤١٠ اتاق یک‌نفره، ١٨٨ اتاق دونفره، ٢٧ شاه‌نشین و لژ‌های مخصوص سلاطین و روسای جمهوری، ٩ مغازه، ٣ رستوران مجلل، ٢ تالار غذاخوری با هزینه‌ای بالغ‌بر ٦۵٠ میلیون تومان ساخته و به‌عنوان بزرگ‌ترین آسمان‌خراش ایران به جهانیان معرفی شد.
هر یک از دست‌های جراح (کاربر) یک کنترل کننده جداگانه را در اختیار می‌گیرد که به نوعی شبیه به دسته‌های قیچی به نظر می‌رسد و با استفاده از آن‌ها می‌تواند همزمان هر دو بازوی رباتیک اصلی را که هر یک می‌توانند ابزار جراحی اولیه متفاوتی را در دست بگیرند، کنترل کند.
تصویری از کای هاورتز، مهاجم آلمانی چلسی، با پیراهن اول جدید آرسنال لو رفته است و در توییتر دست به دست می‌شود.
علیرضا بیرانوند تا دقایقی دیگر یک عمل جراحی را خواهد داشت.
ساعت‌ها انتظار، یک اتاق هتل گران‌قیمت و یک تعقیب و گریز طاقت فرسا در سراسر پکن برای یک هوادار چینی که در نهایت با قهرمان آرژانتینی خود، لیونل مسی عکس سلفی تار گرفت، ارزشش را داشت. لیو یوهانگ، یک برنامه نویس کامپیوتری ۲۶ ساله گفت: لیونمل مسی فقط یک ورزشکار نیست، بلکه یک هنرمند است. او به من معنای بیشتری در زندگی بخشیده و به نوعی باور برای من تبدیل شده است. لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین برای دیدار دوستانه مقابل استرالیا در چین بسر می‌برد.
در تصاویر منتشر شده از این دیدار، میز کار شلوغ هیگینز توجه بسیاری را به خود جلب کرد و کاربری در توییتر نوشت: من احترام زیادی قائلم برای تعهد مایکل به اتاق نامرتبش!
رابطه فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان دو ستاره تاریخی استقلال در جوانی بسیار حسنه بود.
در هر اتاق این خزانه جعبه‌هایی از بذر‌ها قرار دارد و بازدیدکنندگان مجازی می‌توانند آن‌ها را از نزدیک ببینند. اولین بار است که این تور مجازی برگزار می‌شود و مردم می‌توانند از راه دور داخل این انبار بذر را ببینند. افراد تا زمانی که در یک سفر سازماندهی شده و به همراه یک راهنمای تور هستند، می‌توانند از این خزانه بازدید کنند. اما بازدید آن برای عموم آزاد نیست.
معمولا در مراسم عمامه‌گذاری، مرجع تقلید یا یک عالم بزرگ روی سر طلبه، عمامه می‌گذارند، اما این بار، امام جمعه رامسر ابتکار جالبی برای این مراسم به خرج داد.
آخرین عکس از وضعیت وزیر ورزش در اتاق مراقبت ویژه
طبق گزارش مطبوعات آن زمان، این هتل در ١۵ طبقه، با ارتفاع ٨٠ متر، ٤١٠ اتاق یک‌نفره، ١٨٨ اتاق دونفره، ٢٧ شاه‌نشین و لژ‌های مخصوص سلاطین و روسای جمهوری، ٩ مغازه، ٣ رستوران مجلل، ٢ تالار غذاخوری با هزینه‌ای بالغ‌بر ٦۵٠ میلیون تومان ساخته و به‌عنوان بزرگ‌ترین آسمان‌خراش ایران به جهانیان معرفی شد.
پاری سن ژرمن ویدئویی از ورود مسی و روز اول بازگشت او منتشر کرد که نیمار وارد اتاق استراحت می‌شود و در حالی که می‌گوید قهرمان جهان کجاست، به سمت مسی می‌رود و او را در آغوش می‌گیرد.
نود دقیقه دشوار برای میزبانان ساپینتو در بنیان دیزل رقم خورد!
در پرطرفداران عکس جهان لیونل مسی کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین، جام جهانی قلابی را بالای سر می‌برد، اما این اتفاق چگونه رخ داد؟
کلی، دختر پله، روز پنجشنبه عکسی در اینستاگرام منتشر کرد که دست پدرش را روی دست بقیه اعضای خانواده‌اش در اتاق این بیمارستان نشان می‌داد. این عکس آخرین تصویر از این فوتبالیست افسانه‌ای بوده است.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
فوق ستاره آلبی سلسته در دیدار مقابل کرواسی به دو اتفاق مهم درآستانه فینال رسید.
پاکو خمس کلید اتاق سرمربی در مجموعه بنیان دیزل را تحویل گرفت.
اولیویه ژیرو، ستاره ملی‌پوش فرانسوی، با انتشار عکس‌هایی از اتاق خود در هتلی که در قطر برایش تدارک دیده شده از امکانات قطری‌ها ابراز شگفتی و تشکر کرد.
کشتی کروز برای اسکان طرفداران حاضر در قطر به این کشور رسید.
لیونل مسی در دیدار امشب پاری سن ژرمن مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان هم در دقایق پایانی تعویض شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ