اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالیکه دو ماه و نیم از شروع عملیات تخریب نوکمپ آغاز شده تصاویر جدیدی از آخرین وضعیت ورزشگاه افسانه‌ای بارسلونا منتشر شد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری در جریان آخرین وضعیت ملی پوشان قرار گرفت.
محمد گنج‌خانلو رکابزن تیم ملی ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان، به گفته رئیس فدراسیون، وسایل خود را جمع کرده و از هتل محل اقامت در اسکاتلند گریخته است. او احتمالا به یکی از کشورهای اروپایی پناهنده خواهد شد. این آخرین تصویر گنج‌خانلو در این مسابقات است
هر ماوریک دارای ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، و کمک خودکار نور بالا است. به دلیل قیمت ماوریک، انتظار نمی‌رود که هیچ تغییری در لیست ویژگی‌های ایمنی استاندارد این خوردو برای سال ۲۰۲۴ شاهد باشیم.
محمد محبی با انتشار یک استوری از آخرین وضعیت خود برای فصل بعد خبر داد.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی به دیدار علیرضا بیرانوند در بیمارستان رفت تا در جریان آخرین وضعیت مرد شماره یک تیم ملی قرار بگیرد.
کریم بنزما ۳۵۴ گل برای رئال مادريد زد و دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه بعداز کریستیانو رونالدو است. او سال ۲۰۰۹ به مادريد آمد و ۱۴سال به پیراهن سفید وفادار ماند و حالا برای پایان دورانش به الاتحاد عربستان می‌رود. او توپ طلای ۲۰۲۲ را هم گرفت
این ۵ نفر که تصویری از چهره آن‌ها موجود نیست، بعنوان آخرین مدافعان خرمشهر شناخته می‌شوند. ۵ نفر گمنام که از پل می‌گذرند تا مانع عبور نیرو‌های عراقی شده یا حرکت آن‌ها را به تاخیر بیاندازند...
تصویر شکاری رهگیر F-۱۴ A تامکت با کد رجیستر ۶۰۷۹ آخرین تامکت تحویلی شرکت گرومن امریکا به نیروی هوایی ایران بود که در پایگاه "خاتم" اصفهان مستقر شد.
پاکو خمس در ورزشگاهی موفق به رقم زدن یکی از مهم‌ترین پیروزی‌های فصل شد که چمن آن را قبول ندارد.
این تصویر تازه از نوه جهان پهلوان غلامرضا تختی، اسطوره بزرگ کشتی ایران است.
پیمان اسدیان، مجری ورزشی در استوری اینستاگرام خود آخرین وضعیت جسمانی وزیر ورزش را تشریح کرد.
مشاور وزیر و جوانان در سانحه سقوط بالگرد جان خود را از دست داد.
آخرین تصاویر منتشر شده از چیرو بلاژویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران، او را در حال قدم زدن با پسرش در خیابان‌های زاگرب نشان می‌دهد.
مهدی طارمی در شرایطی این روز‌ها با پست تازه‌اش خواسته با آزادی زندانیان اتفاقات اخیر باعث خوشحالی خانواده آن‌ها شوند که چند هفته قبل هم خواستار توقف حکم اعدام برای افرادی شد که در همین ماجرا دستگیر شده و به محاربه محکوم شده بودند.
کلی، دختر پله، روز پنجشنبه عکسی در اینستاگرام منتشر کرد که دست پدرش را روی دست بقیه اعضای خانواده‌اش در اتاق این بیمارستان نشان می‌داد. این عکس آخرین تصویر از این فوتبالیست افسانه‌ای بوده است.
استقلال بعد از ریکاوری بازی با پرسپولیس، استراحت نکرد، به این خاطر که بازی بعدی اش به فاصله 5 روز برگزار می شود.
رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی بعد از تحمل یک دوره بیماری، صبح روز پنجشنبه، ۱۷ آذرماه درگذشت. شب گذشته در شیفت دوم خدام حرم رضوی نوبت کشیک او بوده است.
جواد خیابانی به خاطر وعده‌ای که برای زدن سبیل و موهایش در صورت برد تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا داده سوژه طنزپردازان در رسانه شده است.
این بازیکن نرم دویی را آغاز کرده و امیدوار است هرچه زودتر بازی با پیراهن آبی را تجربه کند.
صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله نوری همدانی عیادت و سلام رهبر انقلاب را به ایشان ابلاغ کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی همچنین در جریان آخرین وضعیت درمانی آیت الله نوری همدانی قرار گرفت و برای ایشان آرزوی بهبود و سلامتی کرد.
این لحظه‌ای که از دراگان ثبت شده، در واقع آخرین فریاد شادی او قبل از ماجرای برکناری اش بود.
جین بارلو که به عنوان عکاس مراسم دیدار لیز تراس، نخست‌وزیر جدید بریتانیا با ملکه الیزابت دوم در قصر بالمورال انتخاب شده بود، آخرین عکس ملکه بریتانیا را در تاریخ ششم سپتامبر ۲۰۲۲ به ثبت رساند. ملکه الیزابت دو روز بعد در ۹۶ سالگی در همین قصر درگذشت.
(عکس) آخرین وضعیت مصدومیت محدثه حسینی؛ ملی‌پوش جودو به تهران منتقل می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ