لیست بلند بالایی از مربیان سرشناس برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران دست به دست می‌شود که به نظر می‌رسد نباید زیاد آن‌ را جدی گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، توضیح داد که چرا دیگران را "رفیق" خطاب می‌کند.
از آثار کلاسیک نباید ترسید، باید آن‌ها را خواند. حجم این کتاب‌ها، اسم‌های پرفاخر خودشان و نویسندگان مشهورشان و شهرتی که حول و حوش آنهاست، باعث می‌شود که از مراجعه به آن‌ها بترسیم و رویارویی مستقیم با آن‌ها را همیشه به تعویق بیندازیم. همیشه می‌گوییم، خب، بگذار اول این کتاب یا مقاله را درباره نویسنده این کتاب بخوانم یا در مورد خود کتاب مطالعه‌ای مقدماتی داشته باشم، بعد خودش را می‌خوانم.
سرخ‌پوشان پایتخت برای پایان موفقیت‌آمیز کار خود در بازار تابستانه به دنبال جذب یک مهاجم تمام‌کننده هستند.
این شی جدید که WD ۰۰۳۲-۳۱۷ B نام دارد، در حال چرخش به دور یک ستاره کوتوله سفید است و گرمای بسیار بالایی دارد. این کوتوله قهوه‌ای تا ۸۰۰۰ کلوین یا ۷۷۲۷ درجه سانتیگراد گرمتر از سطح باقی ستارگان است و به اندازه‌ای گرم است که می‌تواند مولکول‌های موجود در اتمسفر خود را به اتم‌های مرکب تبدیل کند.
بر اساس افسانه‌های ساکنان قدیمی آمریکای شمالی، اسب‌های باستانی هنگامی که آسمان رعد و برق می‌زد، در دشت‌ها ظاهر می‌شدند و پای می‌کوبیدند.
لیونل مسی، اسطوره فوتبال جهان و سفیر گردشگری عربستان سعودی، این بار با خانواده‌اش دوباره به عربستان بازگشته است تا فرهنگ منحصربه‌فرد این کشور را تجربه کند. سفر مسی به عربستان مملو از فعالیت‌های هیجان‌انگیز بوده است. لیونل مسی با خانواده‌اش از اسب‌های اصیل عرب بازدید یک شاهین سفید را روی دستش قرار داد. شاهین‌ها یک پرنده شکاری بسیار مورد علاقه سعودی‌ها هستند و شکار با آن‌ها بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ بادیه نشینان عربستان برای هزاران سال بوده است.
اسب‌های دریایی جزء بامزه‌ترین و خاص‌ترین مخلوقات اقیانوس هستند. حالا دانشمندان درباره‌ی روش هوشمندانه و غیرعادی غذا خوردن آن‌ها اطلاعات تازه‌ای به دست آورده‌اند.
تفاوت بین یک مجموعه زنده از ماده مانند لاک پشت و یک توده بی جان از آن مانند یک سنگ چیست؟ به هر حال هر دو صرفا از اتم‌های غیر زنده تشکیل شده اند. حقیقت آن است که ما هنوز واقعا نمی‌دانیم. به نظر می‌رسد که زندگی به نوعی از اجزای غیر زنده سر بر می‌آورد.
تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی در برابر «کلاهک‌های هسته‌ای راهبردی» قرار می‌گیرند که قدرت انفجاری آن‌ها تقریباً برابر با ۵۰۰ تا ۸۰۰ کیلوتُن دینامیت است و برای تخریب مساحت‌های عظیم طراحی شده‌اند. گرچه کلاهک‌های هسته‌ای تاکتیکی، قدرت تخریبی و کُشندگی بسیار زیادی دارند، گاهی به این تسلیحات، «اتم‌های کوچک» هم گفته می‌شود. این نوع سلاح‌ها برای حملات کوچک و اهداف ویژه و نزدیک مانند مراکز فرماندهی یا برای از بین‌بردن ستونی از تانک‌ها یا ناو گروه‌های جنگی استفاده می‌شود.
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس روز گذشته برای تماشای صدرنشینی این تیم به ورزشگاه آزادی رفته بود، اما...
ملوان تنها ثانیه‌هایی برای کسب یک امتیاز شیرین از اهواز فاصله داشت که در نهایت این هدف به نتیجه نرسید.
عطارد دارای یک دنباله مانند ستاره‌های دنباله دار است که توسط «باد خورشیدی» تولید می‌شود و این باد خورشیدی اتم‌های سدیم را از سطح سیاره به بیرون می‌راند.
پرسپولیس خیلی زود دروازه خود را باز شده دید تا در موقعیت شکست قرار بگیرد.
زبرویید حاصل تلاقی گورخر و اسب است و برای دریافت بهترین ژن‌ها از هر دو گونه پرورش داده می‌شود. به عقیده محققان، گورخر‌ها نسبت به اسب‌ها کمتر مستعد ابتلا به بیماری هستند. از آن سو اسب‌های اهلی آسان‌تر تربیت می‌شوند. آن‌ها همچنین نمونه جالبی از هیبرید‌های پرورش یافته‌ای هستند که تعداد کروموزوم شان کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال، اسب‌ها ۶۴ کروموزوم و گورخر‌ها بین ۳۲ تا ۴۶ کروموزوم دارند.
کامارگو می‌گوید:با این حال، اسب‌های موستانگ وحشی از آنجایی‌که پاهای بسیار قوی دارند، می‌توانند بدون نعل در زمین‌های ناهموار حرکت کنند. اما سم آنها نیز ممکن است دچار فرسودگی شود و لنگ بزنند. و این اتفاق ممکن است به قیمت جان یک موستانگ تمام شود.
«خداکرم داودی» نیز اولین توقفگاه چهار پایان برای جابه جای مسافران را ابتدای سه‌راه فلاح می‌داند: «در این محل که به اسطبل جهانگیرخان شهرت داشت، چند نفر مسئول تیمار و نگهداری از اسب‌ها و قاطر‌ها بودند، تا برای استفاده شهروندان همیشه آماده باشند. اسب‌های مسافرکش چابک و تیزرو بودند و با نژاد‌های بارکش فرق داشتند، از این‌رو مراقبت و نگهداری این قبیل حیوانات اهمیت ویژه‌ای برای صاحبانشان داشت.»
این حیوان که با نام «سمند» شناخته می‌شد از نژاد اسب‌های ترکمن آخال تکه بود که ۹ سال قبل در مزرعه پرورش اسب روستای کردان کرج نگهداری می‌شد. این مکان را «لوئیز فیروز» که محقق اسب‌های خزری بود، اداره می‌کرد و مدتی از همین اسب برای تولیدنژاد استفاده کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
بی حوصلگی، در هم فرو رفتن و بد خلقی و... نشانه‌های رایج بسیاری افراد در روز‌های سرد سال است؛ همان روز‌هایی که بیشتر اوقات اخم‌های آسمان جمع است و سستی و رخوت خاصی بر افراد حاکم است.
اسب‌های آبی علی رغم جثه بزرگشان به دلیل نداشتن قدرت مانور و خوی تهاجمی در برابر حیوان‌های درنده در موضع ضعف قرار دارند. به ویژه در برابر شیر‌ها که به شکل گله زندگی و برای شکار اقدام می‌کنند.
در نیمه اول شاگردان این چهره، یحیی گل‌محمدی، نمایش ناامیدکننده‌ای را ارائه کردند و در روز عملکرد خوب دفاعی تیم مازیار زارع، نتوانستند حتی یک موقعیت خطرناک هم روی دروازه این تیم ایجاد کنند.
پرسپولیس نیمه اول بازی با ملوان را بدون خلق موقعیت سپری کرد.
خبر‌هایی در خصوص دوپینگ برخی از اسب‌های سردار آزمون منتشر شده است.
خیابان کارگر شمالی (امیرآباد سابق)، اگرخوب گوش تیز کنیم هنوز هم صدای سم اسب‌های خسته قجری از دل اصطبل شاهی شنیده می‌شود. جایی که زمانی استراحتگاه مسافران و اسب‌های خسته و در راه مانده بود، امروز پردیس دانشگاهی تهران است و در دل همین پردیس، بنایی با معماری دوره قاجار به جا مانده است. این بنا، امروز تنها موزه تخصصی تاریخ ملی پزشکی ایران و یکی از شش موزه تخصصی پزشکی خاورمیانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ