این حیوان که با نام «سمند» شناخته می‌شد از نژاد اسب‌های ترکمن آخال تکه بود که ۹ سال قبل در مزرعه پرورش اسب روستای کردان کرج نگهداری می‌شد. این مکان را «لوئیز فیروز» که محقق اسب‌های خزری بود، اداره می‌کرد و مدتی از همین اسب برای تولیدنژاد استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درپی حرکت خلاف جهت یک سمند تصادف وحشتناکی در وسط اتوبان رخ داد که موجب آسیب جدی به یک دستگاه پراید شد. دلیل این حرکت جنون‌آمیز سمند در بزرگراه مشخص نیست.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه امدادگران به یک حادثه واژگونی سمند در محور دامغان_دیباج امداد رسانی کردند، گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر در دم جان باخت.
یک دستگاه سواری سمند که با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت در اهواز مشغول رانندگی بود در اتفاقی ترسناک چپ و لحظه وقوع این حادثه واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
موتورسواری که از پشت با یک خودرو سمند برخورد کرد؛ بر روی سقف ماشین فرود آمد و سالم ماند.
گروه صنعتی ایران‌خودرو طرح‌های منتشر شده از سمند شاسی‌بلند یا وانت تارا را طرح‌های رندر از سوی علاقه‌مندان به طراحی خودرو دانست و تاکید کرد، برنامه‌ای در این زمینه ندارد.
خودرو سمند از سمت ارومیه به سلماس در گردنه قوشچی در حال حرکت بود که بر اثر انحراف به چپ با کامیون کمپرسی برخورد کرده است.
سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، عنوان کرد: این حادثه ۲۳ نفر مصدوم داشت، که نجاتگران پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه، مصدومین را به مراکز درمانی انتقال دادند.
فیلم آتش سوزی یک خودروی سمند در پمپ بنزینی در ماهشهر خوزستان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصادف وحشتناک یک دستگاه تاکسی سمند در عراق، واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
شیراز-سرپرست پلیس راه جنوب استان فارس گفت: واژگونی سواری سمند در جاده فراشبند یک کشته و ۴ مجروح در واژگونی سمند بر جای گذاشت.
در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی ایران خودرو، در مراسمی با حضور مدیرعامل این گروه صنعتی، تاکسی سمند دوگانه سوز با یک میلیون کیلومتر پیمایش با سورن پلاس دوگانه سوز صفر کیلومتر تعویض شد.
لحظه تلخ چپ کردن سمند بعد از انجام حرکات نمایشی وسط اتوبان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بامداد امروز در اتوبان تهران کرج تقاطع آزادگان تصادف زنجیره‌ای رخ داد.
در اتفاقی عجیب یک سمند بدون داشتن فرمان توسط راننده خود با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت مشغول حرکت در جاده بود و صحنه عجیبی را خلق کرد.
مرگ دخترک فال‌فروش زیر چرخ‌های سمند فراری
افشای راز قتل راننده سمند با دستگیری ۲ معتاد
ویدئویی جذاب از سبقت خودروهای ایرانی بنز و سمند در برف در فضای مجازی وایرال شده است
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از برخورد شدید سواری سمند با ۷ وسیله نقلیه دیگر در خیابان دماوند و مصدوم شدن دو نفر در این حادثه خبر داد.
پنج فوتی این حادثه سرنشین خودرو سمند و ۲ نفر هم از سرنشینان کامیونت ایسوزو هستند.
خودرو سمند و پژو ۴۰۵ بصورت رسمی توقف تولید شد و بجای آن روزانه ۴۸۰ دستگاه سورن تولید می‌شود.
آخرین دستگاه از خودرو ملی سمند در حالی رهسپار موزه گروه صنعتی ایران خودرو شد که این محصول دست‌کم طی دو دهه گذشته بار سنگین خودکفایی و بلوغ صنعت خودرو کشور را به دوش کشیده و به نوعی باور ملی توانمندی در این صنعت را ایجاد کرده است.
مدیرعامل ایران خودرو از توقف تولید دو خودروی سمند معمولی و پژو ۴۰۵ در روزهای آینده خبر داد.
نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت.
باید مشخص شود که ادعای مسئولان درباره به حداقل رسیدن تعداد خودرو‌های کف پارکینگ تا چه میزان صحت دارد؟ آیا اینکه خودرو‌های موجود در پارکینگ‌ها جابه جا و به مکان دیگری منتقل می‌شود سپس با نمایش پارکینگ خالی، ادعای کاهش تعداد خودرو‌های موجود در پارکینگ‌ها می‌شود، درست است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ