بروسیا دورتموند اعلام کرد فلیکس انمچا، هافبک آلمانی، را با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به خدمت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایر لورکوزن اعلام کرد یوسیپ استانیشیچ را با قراردادی قرضی و یک ساله از بایرن مونیخ به خدمت گرفته است.
با موافقت باشگاه پرسپولیس، مهاجم جوان این تیم به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست.
حکیم زیاش، بازیکن مراکشی، به گالاتاسرای پیوست.
مدافع پیشین کپز آذربایجان و تراکتور به مس سونگون ورزقان پیوست.
باشگاه الاهلی عربستان با قراردادی 3 ساله مریح دمیرال را جذب کرد.
باشگاه استون‌ویلا اعلام کرد نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی گالاتاسرای را با قراردادی قرضی با بند خرید دائمی به خدمت گرفته است.
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا، لوچانو اسپالتی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی شد.
لیورپول انتقال واتارو اندو از اشتوتگارت را با قراردادی به ارزش حدود 19 میلیون یورو تکمیل کرد.
رومئو لاویا، ستاره بلژیکی ساوتهمپتون، با قراردادی هفت ساله به چلسی پیوست.
طلای سیاه امروز با قیمت 84.29 دلار در هر بشکه وارد بازار شد. رقمی که پنچمین هفته صعودی را برای بازار این محصول رقم زد. حتی به گفته برخی کارشناسان با توجه به کاهش عرضه نفت، بازار در آینده شاهد رشد بیشتر قیمت برای طلای سیاه خواهد بود.
دکتر علی رستمی با اشاره به ثبت رکورد تولید 300 هزار تن کاتد در شرکت مس، اعلام کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخل 3 میلیارد دلار پروژه به شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی شرکت مس محول شده است.
اطلاعات: از این گپ قیمتی ناشی از تفاوت قیمت رسمی و آزاد بسیاری سهم می‌برند و اگر جمع شود همه ناگزیرند این محصول را به یک قیمت بخرند و از یک فرصت در دسترس محروم می‌مانند و اتفاقاً هر ارگان و نهاد و فرد و ذی‌نفوذی، حق خود می‌داند تا از این فرصت استفاده کند و چرا استفاده نکند؟
یادگار رستمی، نخستین لژیونر آکادمی کیا و شاگرد سابق مهدوی‌کیا با حضور در لیگ لهستان عنوانی تاریخی برای خود به ارمغان آورد.
یک منبع آگاه به روند مذاکرات ایران و عربستان درباره اهمیت عادی‌سازی روابط دو کشور می‌گوید: توافق ایران و عربستان برای از سرگیری روابط رسمی دو کشور، محصول یک روند حدودا ۲ ساله است. هرچند که دو طرف در بیانیه مشترک بر توسعه و تعمیق روابط دوجانبه در همه حوزه‌ها تاکید ورزیدند، اما تاثیرات از سرگیری رابطه رسمی دو کشور فراتر از مناسبات دوجانبه، تاثیرات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خواهد بود.
مصرف کنندگان می‌توانند اصالت کالای خریداری شده را از طریق سامانه TTAC و یا ارسال کد اصالت ۱۶ رقمی و یا شماره UID درج شده بر روی محصول از طریق پیام کوتاه به شماره ۲۰۰۰۸۸۲۲ کنترل کنند.
مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با برداشت ۱۸۰ تن محصول راهبردی زعفران در استان به طور رسمی برداشت این محصول در استان پایان یافت.
شواهد حکایت از آن دارد که به سبب سخت‌گیری در واردات تبلت و پروسه طولانی ثبت تا ورود تبلت به کشور، واردکنندگان اقبالی به جهت واردات رسمی این محصول به کشور ندارند.
عرضه زرشک در بورس کالا علاوه بر اینکه باعث شکل‌گیری یک بازار رسمی برای این محصول می‌شود، بلکه قیمت‌ها را می‌تواند شفاف و واقعی کند.
روز گذشته ۲۴ مهرماه سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه رسمی اعلام کرد با توجه به عدم رعایت الزامات مالی و اعتباری توسط شرکت کارگزاری تدبیرگر سرمایه، تمامی عملیات کارگزاری خود را به سازمان بورس محول کرده است. حال سهامداران مشتری این کارگزاری چه کنند؟
پزشکیان: جامعه دارد می رود به سمت این که دیگر هیچ مرجعی را به رسمیت نمی شناسد و این بسیار خطرناکتر از قطبی سازی است. به عبارت دیگر محصول قطبی سازی چیزی نیست جز تکه تکه شدن جامعه و در نهایت ایران. جامعه دارای قطب های مختلف و زیاد می شود و به تدریج در آن هرج و مرج گسترش می یابد.
اوپو اخیرا با معرفی جعبه زباله هوشمند گربه وارد دنیای حیوانات خانگی شده است. این محصول امروز به طور رسمی در کنار مچ بند هوشمند اوپو بند ۲، ساعت هوشمند اوپو واچ ۳، هدست Enco و دوربین هوشمند PTZ عرضه خواهد شد.
تبریز- انگور ملکان با اسم و رسم دیرینه همچنان مرزها را در می نورد و کام مردم را شیرین می‌کند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۵۱۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۰ هزار و ۵۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
وی با اشاره به این که در حال حاضر نزدیک به ۸۵۰۰ دفترخانه اسناد رسمی داریم گفت: طرحی را دنبال می‌کنیم که مشاوران املاک و خودرو به وظیفه خودشان در قانون تجارت عمل کنند و نقش تسهیل گری داشته باشند، متولی تنظیم سند مشخص است، حتی اسناد تعهدی را باید به دفترخانه‌ها محول کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ