عدم انتخاب نایب‌رئیس جدید از سوی علیرضا دبیر با وجود گذشت دو ماه از استعفای حمید سوریان، این احتمال را مطرح می‌کند که او به فدراسیون بازخواهد گشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌رئیس باشگاه مونزا به دفاع از یوونتوس پرداخته و می‌گوید این باشگاه به اندازه کافی به دلیل تخلفات مالی‌اش مجازات شده و نباید با جریمه‌ها و تبعات بیشتری مواجه شود.
عبدالرضا مصری نایب‌رئیس اول و مجتبی ذوالنوری نایب‌رئیس دوم مجلس انتخاب شدند.
سروری گفت: تمام فیش‌هایی هم که در چند ماه گذشته منتشر شده، فیش‌هایی بوده که شامل معوقات می‌شده است. در همین فیش ۵۰ میلیونی هم ۱۰ میلیون تومان مربوط به برگشت معوقات بوده است، ولی برخی جریان‌ها برای این که فضای جامعه را در شرایط سخت اقتصادی ملتهب کنند، چنین فیش‌هایی را بدون ارائه توضیحات لازم به مردم، در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
سروری گفت: تمام فیش‌هایی هم که در چند ماه گذشته منتشر شده، فیش‌هایی بوده که شامل معوقات می‌شده است. در همین فیش ۵۰ میلیونی هم ۱۰ میلیون تومان مربوط به برگشت معوقات بوده است، ولی برخی جریان‌ها برای این که فضای جامعه را در شرایط سخت اقتصادی ملتهب کنند، چنین فیش‌هایی را بدون ارائه توضیحات لازم به مردم، در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
یک ایرانی نایب‌رئیس بدمینتون آسیا شد
سرگیجه در ساعت دربی با ناآگاهی نایب‌رئیس تاج
سرگیجه در ساعت دربی با ناآگاهی نایب‌رئیس تاج
سرگیجه در ساعت دربی با ناآگاهی نایب‌رئیس تاج
از نظر نایب‌رئیس ۱۷ ساله فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و روسیه حائز اهمیت است.
مریم منظمی در گفت‌وگو با "ورزش سه" از اهدافش برای موفقیت در فدراسیون فوتبال گفته است.
مشخص نیست ویژگی و امتیاز مریم منظمی نسبت به بانوان فعال و متخصص در فوتبال بانوان ایران چیست که بعداز نایب رئیسی فدراسیون‌های کشتی، وزنه‌برداری و آمادگی جسمانی، حالا صاحب همین سمت در فدراسیون ‎فوتبال شده
بعد از انتشار گزارشی جنجالی درباره پرداخت مبالغی قابل توجه از طرف باشگاه بارسلونا به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا این سوال مطرح شده است که این چهره جنجالی کیست و چه سابقه‌ای دارد؟
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، به گزارش‌های امروز درباره پرداخت مبالغی قابل توجه از طرف این باشگاه به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا واکنش نشان داد.
در اسپانیا بعد از بررسی‌های اداره مالیات این کشور مشخص شده که باشگاه بارسلونا به مدت سه فصل به یکی از نایب‌رئیسان کمیته داوران این کشور 1 میلیون 400 هزار یورو پرداخت کرده است.
نکته عجیب اینکه در هیچ یک از بخش‌های انتخابات امروز چه برای پست ریاست و چه برای صندلی های نواب رئیس، بیش از یک نامزد و کاندیدا وجود نداشت!
البته فرار رو به جلو و آسمان ریسمان بافتن‌های آقای نایب‌رییس به اینجا ختم نشد بلکه او نظرسنجی‌های تلویزیون درباره عملکرد ضعیف تیم ملی را هم زیر سوال برد و آن‌ها را ربات خواند! نبی در واکنش به اینکه در برنامه‌های مختلف صداوسیما بیش از ۷۰ درصد مردم گفته‌اند کی‌روش نباید بماند، گفت این آرا کار ربات‌هاست!
روزنامه دولت در تیتری روی صفحه اول امروز خود از وام ۱۰میلیاردی مهدی محمدنبی پرده برداشت! ایران ورزشی در صفحه داخلی طی گزارشی از این ماجرا درباره سرپرست تیم ملی در جام‌جهانی افشاگری کرد. هنوز به ماجرای سهم نبی در پاداش‌های نجومی تیم ملی رسیدگی نشده
نایب‌رئیس فیفا اعلام کرد جام جهانی قطر آخرین دوره این رقابتها با تک‌میزبان است و از این پس همه دوره‌های جام جهانی در چند کشور برگزار خواهد شد.
«وزارت بهداشت یک لیست قرمز (کمبود)، زرد (هشدار) و سبز (تامین) دارویی دارد و اکنون این لیست دارویی به رنگ زرد درآمده، یعنی همان مرحله هشدار که فاجعه است و انواع دارو‌ها در این لیست وجود دارند. تقریبا ۷۰۰ قلم کمبود دارویی.» این نکته را مجتبی بوربور، نایب‌رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو می‌گوید و درباره تفاوت کمبود‌های دارویی که از سوی فعالان حوزه دارویی اعلام می‌شود، اما مورد تایید وزارت بهداشت نیست، می‌گوید: «اینطور به‌نظر می‌رسد که وزارت بهداشت در حال انکار کمبودهاست.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال اعلام کرد، تصمیم‌گیری در مورد سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان فعلاً در دستور کار هیئت رئیسه این فدراسیون است.
سازمان لیگ زیرمجموعه نایب رئیس دوم است. رئیس سازمان لیگ بودن برای نایب رئیس دوم الزام نیست، ولی تحت نظارت او خواهد بود.
نایب‌رئیس شورای شهر تهران در خصوص قطع و خشک‌کردن مرتب درختان در پایتخت گفت: می‌توان این ذهنیت و نگرانی را داشته باشیم که احتمال دارد دست‌های پنهانی به دنبال این هستند و قطع و خشک‌کردن درختان یک سناریو باشد.
پیامدهای گرمای هوا برای زنان باردار
حکم های جدید سرپرست موقت فدراسیون وزنه‌برداری برای چهره های معروف این رشته ، جو فدراسیون را تغییر داده است و جامعه وزنه‌برداری را به فدراسیون نزدیک کرده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ