اتحادیه فوتبال انگلیس از باشگاه لیورپول خواست مدارک خود را درباره ماجرای درگیری اندی رابرتسون با کمک‌داور دیدار این تیم با آرسنال را به اتحادیه ارسال کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرای مسمومیت با متانول ماجرای امروز جامعه نیست و در واقع اپیدمی مسمومیت با متانول به زمان شیوع کرونا بازمی‌گردد. نتایج تحقیقات در باب مسمومیت گسترده با متانول نشان می‌دهد که این موضوع از زمان پخش اطلاعات نادرست درباره توانایی الکل برای خنثی‌کردن ویروس کرونا آغاز شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: مقاله شروع یک مسیر است در زنجیره تولید علم مقاله نیز یک حلقه واسط است و باید دانش تولید شده ادامه پیدا کند و به محصول، خدمت یا دستورالعمل منجر شود.
کمیته ضدفساد دادستانی اسپانیا به اسنادی در مورد دارایی‌ها و املاک چهار داور اسپانیایی دست یافته که اکثر آنها نقدی و بدون وام مسکن خریداری شده‌اند. در این پرونده شاید پای بارسلونا نیز در میان باشد.
انتقال ویکتور اوسیمن به ناپولی از لیل در سال 2020 ابهامات مالی زیادی دارد و با شروع تحقیقات پلیس ممکن است ناپولی با جرایمی سنگین مواجه شود.
تحقیقات نشان می‌دهد که بهار ممکن است یکی از بهترین زمان‌ها برای شروع یک عادت جدید یا ایجاد تغییر باشد.
یوفا امروز به باشگاه بارسلونا اطلاع داد که به خاطر پرونده نگریرا، تحقیقات رسمی خود را شروع کرده است.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که بین اولین زایمان زودتر، تعداد بیشتر زاد و ولد زنده و شروع قاعدگی در سنین پایین‌تر و خطر بیشتر مشکلات قلبی در زنان ارتباط وجود دارد.
یک تاجر الجزایری-فرانسوی از ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، به اتهام آدم‌ربایی و شکنجه شکایتی مطرح کرده که می تواند حواشی زیادی داشته باشد.
فدراسیون فوتبال آلمان با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که تحقیقاتش در مورد رفتار روز گذشته یولیان ناگلزمان با داور بازی بایرن مونیخ-بروسیا مونشن گلادباخ را شروع کرده است.
پروژه مرکز «تحقیقات و نوآوری» گروه بهمن با حضور شهردار تهران آغاز شد.
تحقیقات فیفا در مورد بی‌انضباطی‌های بازیکنان تیم ملی آرژانتین پس از فتح جام جهانی 2022 شروع شده و برای این تیم پرونده‌ای تشکیل داده است.
فرانچسکو توتی به پولشویی متهم شده و تحقیقات پلیس ایتالیا در مورد این قضیه شروع شده است.
پرونده‌ای درباره ناپدید شدن مرد جوان تشکیل شد و گروهی از مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران، جست‌وجو برای یافتن ردی از وی را شروع کردند. درحالی‌که تحقیقات پلیس آغاز شده بود، ۲۴ساعت بعد، برادر او مجددا راهی اداره آگاهی شد و اطلاعات تازه‌ای در اختیار تیم تحقیق قرار داد.
لولا داسیلو رئیس جمهور برزیل دوشنبه شب در سخنانی اعلام کرد که از زمان شروع حوادث برازیلیا، ۱۵۰۰ نفر از متهمان حمله طرفداران رئیس جمهور پیشین این کشور به ساختمان ریاست جمهوری و کنگره، بازداشت شده‌اند تا تحقیقات در مورد اتهامات آن‌ها انجام شود.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر از شروع به تحقیقات دادستانی تهران درخصوص شبکه های فارسی زبان ضد ایرانی خبر داد.
چندین سال پیش، مارگارت لمون، دانشمند جوشناسی در مرکز ملی تحقیقات جوشناسی در بولدر، کلرودا، درباره وزن آب در یک ابر کومولوس (ابر کومه‌ای) متوسط متعجب شد؛ بنابراین او شروع به حساب کردن کرد. ابتدا اندازه سایه را اندازه‌گیری کرد و با فرض مکعب بودن شکل آن، ارتفاع آن را نیز تخمین زد. ابر‌ها عموما به شکل مکعب نیستند، اما ارتفاع ابر‌های کومولوس اغلب به اندازه پهنایشان است، در نتیجه، این فرض به محاسبه حجم آن‌ها کمک کرد. سپس او بر اساس تحقیقات قبلی، چگالی قطرات آب را حدود نیم گرم بر متر مکعب تخمین زد. لمون می‌گوید: «من به عددی در حدود ۵۵۰ تن آب رسیدم»
فیفا خبر از تشکیل پرونده برای تیم ملی آرژانتین به خاطر جنجال‌های رخ داده در بازی دیشب برابر هلند داد.
تحقیقات فیفا در مورد نقض قانون فدراسیون آلمان در نشست خبری قبل از بازی با اسپانیا شروع شده و ژرمن ها باید منتظر جریمه باشند.
زن جوان گرچه در تحقیقات اولیه مدعی بود در این سرقت نقشی ندارد، اما در نهایت راز سرقت را برملا کرد: پدر شوهر و مادر شوهرم عامل تمام بدبختی‌های من هستند. هر بار که شوهرم به خانه آن‌ها می‌رفت و برمی‌گشت، بهانه‌گیری‌هایش شروع می‌شد. آن‌ها شوهرم را جادو می‌کردند و او را به جان من می‌انداختند. همین موضوع کینه آن‌ها را به دل من انداخت و تصمیم گرفتم از پدر و مادر همسرم انتقام بگیرم.
مرد میانسال در تحقیقات گفت: ۴۰ سال است که با مقتول همسایه هستم، او مهندس بود و اوایل مشکلی باهم نداشتیم. اما بعد از مدتی اختلافاتمان شروع شد. یک روز سر پارک ماشین و یک روز سر گذاشتن زباله جلوی در خانه، در نهایت هم جر و بحث بر سر کوچکترین موضوعات به یک دعوا ختم می‌شد. روز حادثه با او درگیر شدم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم، اما قصدم قتل نبود و از ترس فرار کردم.
سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره این عملیات حساس گفت: حدود ۱۰ روز قبل همکارانم در جریان ربودن پسربچه ۱۰ ساله‌ای در منطقه دولت آباد شهرری قرار گرفتند و از همان زمان تیم ویژه‌ای تحقیقات روی این پرونده را شروع کردند تا هرچه زودتر گروگانگیران شناسایی و گروگان آزاد شود. تحقیقات همکارانم در حوزه پلیس آگاهی پایتخت نشان می‌داد که آدم‌ربایان کودک را به استان قم منتقل کرده‌اند و قصد اخاذی از خانواده‌اش را داشتند.
دختر بزرگ‌تر در تحقیقات به بازپرس گفت: «از چند وقت قبل مادرمان مرتب ما را شکنجه می‌کرد. البته از همان ابتدا رفتار‌های نرمال و خوبی با ما نداشت. ولی از یک سال قبل شکنجه‌هایش شروع شد. او مرتب به ما توهین می‌کرد و کتک‌مان می‌زد. حتی از چند وقت پیش بدون اینکه من را نزد دکتر ببرد یا تحت آزمایش قرار بگیرم، به من می‌گفت که مشکل کبد و دیابت دارم.
با شروع تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول و دوستانش چند روز قبل در یک پارک با چند نفر بر سر قدرتنمایی و کری‌خوانی در اینستاگرام درگیر شده‌اند؛ بنابراین احتمال اینکه عاملان درگیری در پارک، همان مردان مسلح باشند تحقیقات ادامه یافت و همان روز مأموران موفق به دستگیری سه نفر از افرادی که داخل خودرو بودند، شدند.
بارسلونا به شروع تحقیقات یوفا درباره فرپلی مالی این باشگاه در فصل 21-2020 واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ