معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری هفتمین فن بازار ملی سلامت از اجرای همتایابی تجاری برای فناوران سلامت و سرمایه گذاران در این فن بازار خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیاتی پلیس سایبری کشور علیه تارنماهای فضای مجازی با موضوعات همسریابی خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان با تبریک عید قربان به همتایان خود و مسلمان خود در سراسر جهان بر وحدت و همبستگی مسلمانان در مسیر تحقق آرمان‌های مشترک و پیشرفت جوامع اسلامی تاکید کرد.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر به کشور آذربایجان جلسات فشرده ای را برگزار کرد.
حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراکز همسریابی اینترنتی، مراکز تجارت انسان بود؛ به همین دلیل به یک مرکز معتبر همسریابی نیاز داشتیم و سامانه همدم را احداث کردیم.
حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراکز همسریابی اینترنتی مراکز تجارت انسان بود، به همین دلیل به یک مرکز معتبر همسریابی نیاز داشتیم و سامانه همدم را احداث کردیم. هدف از ساخت این سامانه افزایش تعداد ازدواج نیست، زیرا دختران و پسران مایلند خودشان همسر آینده را انتخاب کنند.
سرمربی پرتغالی استقلال در بازی برابر نساجی هفتمین تقابل خود با سرمربیان خارجی در فوتبال ایران را پشت سر خواهد گذاشت.
وزیر خارجه سوریه که در جده عربستان به سر می برد، دیدارهایی با همتایان خود از چند کشور عربی داشت.
وزیر خارجه سوریه که در جده عربستان به سر می برد، دیدارهایی با همتایان خود از چند کشور عربی داشت.
وزیر امور خارجه ترکیه فردا در مسکو و در حاشیه نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، روسیه، سوریه وترکیه با همتایان ایرانی و سوری خود دیدار خواهد کرد.
وزیر خارجه اردن در تماس هایی با دبیر کل اتحادیه عرب، نماینده سازمان ملل در سوریه و نیز وزیران خارجه تونس و الجزایر، آنها از نتایج نشست اردن درباره سوریه مطلع کرد.
«آنتونی بلینکن» در گفتگوی تلفنی با وزیران امور خارجه عربستان و امارات، بر ضرورت توقف فوری و بدون پیش‌شرط درگیری‌ها در سودان تأکید کرد.
رئیس دیوان محاسبات طی پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به همتایان خود در سایر کشورهای جهان تبریک گفت.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی پیامی عید باستانی نوروز را به همتایان خود در کشورهای حوزه تمدنی نوروز تبریک گفت.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی پیامی عید باستانی نوروز را به همتایان خود در کشورهای حوزه تمدنی نوروز تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه نوروز ١۴٠٢ با ارسال پیام‌های تبریک جداگانه به همتایان خود در کشور‌های حوزه نوروز شامل آذربایجان، ازبکستان، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، عراق، قرقیزستان، قزاقستان و هند، عید دیرین و کهن نوروز را به وزرای امور خارجه این کشور‌ها شادباش گفته و برای مردم این حوزه سالی سرشار از خوبی‌ها و شکوفایی مسئلت کرد.
داده‌های مرکز آمار ایران نیز نشان از روند نزولی آمار ازدواج می‌دهد. بهار تا پاییز سال جاری، ۳۹۲ هزار و ۳۲۴ مورد ازدواج ثبت شده است. در حالی که مجموع این سه فصل در سال گذشته، ۴۴۳ هزار و ۵۰۶ مورد ازدواج ثبت شد.
وزیر خارجه سعودی در حاشیه نشست وزیران خارجه گروه بیست در هند با همتایان آمریکایی، روسی و چینی خود دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه آمریکا در پایتخت ازبکستان به خبرنگاران گفت: با همتایان روسی و چینی ام در نشست گروه- ۲۰ دیداری نخواهم داشت.
در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این باند کلاهبرداری به صورت سازمان یافته در سراسر کشور فعالیت می‌کرده و تاکنون بیش از ۴۰ نفر از هموطنان را مورد کلاهبرداری قرار داده‌اند.
چهار قرارداد قطعی به مبلغ ۲۲۱ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال و ۹ قرارداد سرمایه گذاری در نشست های همتایابی تجاری هفتمین فن بازار ملی سلامت منعقد شد.
سفیر ایران در روسیه از سفر قریب الوقوع هیات بزرگ تجاری روسیه متشکل از شرکت‌های مختلف تولیدی و تجاری، اتاق‌های بازرگانی و صنعت جمهوری‌ها و استان‌های فدراسیون روسیه به منظور دیدار با همتایان ایرانی خود به کشورمان خبر داد.
وزیر دفاع قطر در تماس های تلفنی جداگانه با همتایان آمریکایی و انگلیسی خود رایزنی کرد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از رایزنی تلفنی رئیس ستادکل نیروهای مسلح این کشور با همتایان آمریکائی و انگلیسی خود با موضوع «بمب کثیف» خبر داد.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی روز یکشنبه در نشست ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: طبق تبصره ماده ۳۷ قانون خانواده و جوانی جمعیت از امروز هیچ مجموعه‌ای با عنوان انتخاب همسر در فضای مجازی یا حقیقی اجازه هیچ فعالیتی ندارد و ظابطان قانونی اجازه برخورد با این سایت‌ها را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ