وزیر دفاع قطر در تماس های تلفنی جداگانه با همتایان آمریکایی و انگلیسی خود رایزنی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، گفت: در گفتگوی تلفنی رئیس جمهور با نخست وزیر هند دو طرف بر تقویت همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و سازمان‌های بین‌المللی تاکید کردند.
وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که وزیر دفاع این کشور و رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تماسی تلفنی گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در گفت‌وگویی تلفنی آخرین وضعیت روابط و مناسبات دو جانبه را بررسی کردند.
دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با جوزف بورل در مورد آخرین تحولات مربوط به روابط با اروپا، گفتگوهای ایران و اروپا و نیز تحولات اوکراین تبادل نظر کردند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا گفتگو کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش به صورت تلفنی گفت و گو و تبادل نظر کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا خواستار جلوگیری از ارتقای توانمندی هسته ای ایران شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص برخی تحولات منطقه‌ای و بین المللی از جمله وقوع زلزله مهیب در سوریه و ترکیه و آخرین وضعیت مذاکره رفع تحریم‌ها گفت‌وگو کردند.
وزیر دفاع روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای سوری خود با ملت سوریه ابراز همدردی کرد و گفت: روسیه در شرایط سخت در کنار ملت سوریه ایستاده و آماده کمک به آسیب دیدگان زلزله است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تماس تلفنی با ارتشبد «حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه و سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه از آمادگی اعزام تیم‌های پزشکی و امدادگر خبر داد.
وزیر دفاع اوکراین پس از گفتگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود اعلام کرد خبرهای خوب برای این کشور در راه است.
خبرگزاری رسمی قطر از گفتگوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با همتای آمریکایی خود خبر داد.
«خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه امروز در تماسی تلفنی با «الکسی زرنیکوف» همتای اوکراینی خود، درباره تحولات اخیر در کی یف با وی گفتگو کرد.
یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا رایزنی کرد.
خبرگزاری رسمی قطر از گفتگوی تلفنی بین وزیر امور خارجه قطر با مشاور امنیت ملی آمریکا خبر داد.
وزیر دفاع انگلیس در گفتگوی تلفنی با همتای روس خود از آمادگی لندن برای کمک به روسیه و اوکراین جهت دستیابی به آتش بس خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از تماس تلفنی وزیر دفاع این کشور با همتای آمریکایی و بحث درباره امنیت بین المللی و تحولات اوکراین خبر داد.
وزرای دفاع ترکیه و روسیه، به صورت تلفنی درباره مسائل دفاعی و امنیتی دو جانبه و منطقه‌ ای به ویژه اوکراین و سوریه گفتگو کردند.
خبرگزاری رسمی عربستان سعودی از گفتگوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با همتای آمریکایی خود خبر داد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و وزیر دفاع جمهوری آذربایجان درباره همکاری‌های دفاعی دو کشور گفتگو کردند.
گفتگوی تلفنی وزیر خارجه امارات با نخست وزیر رژیم صهیونیستی
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در گفت‌گوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با همتای اوکراینی خود، درباره ارسال کمک‌های نظامی بیشتر به کی‌یف بحث شد.
وزارت دفاع روسیه از گفتگوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با دبیرکل سازمان ملل متحد درباره نیروگاه هسته ای زاپروژیا خبر داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی وزیر دفاع آمریکا را در جریان حملات این رژیم به نوار غزه قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ