معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: رهبر انقلاب زن را زندگی می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‌«لیزا فرانچتی» ۵۹ ساله اولین زنی است که، نیروی دریایی آمریکا را رهبری می‌کند. به راستی او کیست؟ چه کارنامه‌ای دارد و در خلیج فارس چه‌خواهد کرد؟
فوت ۱۶ زائر مرد و ۶ زائر زن ایرانی در حج تمتع ۱۴۰۲ در شورای برنامه‌ریزی هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از شاعران و استادان زبان و ادب پارسی فرمودند: غربی‌ها از زن ایرانی کینه دارند و به دروغ خود را طرفدار حقوق زن معرفی می‌کنند.
رئیس قوه قضائیه گفت: مخالفان و دشمنان جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را کردند تا بگویند مردم در صحنه نیستند، اما امروز می‌بینیم که مردم اعم از زن و مرد و کوچک و بزرگ با شور و ایمان در صحنه حضور دارند.
روز گذشته ۴۹ نفر از مسئولان قضایی استان تهران با حضور در زندان زنان تهران پرونده محکومان و متهمان بند نسوان را برای تطبیق با عفو مقام معظم رهبری بررسی کردند.
با اعلام عفو عمومی و تصمیم رهبری، قضات سراسر کشور مکلف شدند پرونده زندانیان زن واجد شرایط را بررسی کنند و دستور آزادی آنها را صادر نمایند.
امروز ۴۹ نفر از مسئولان قضایی استان تهران با حضور در زندان زنان تهران پرونده محکومان و متهمان بند نسوان را برای تطبیق با عفو مقام معظم رهبری بررسی کردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مردم و جوانان باید تاریخ بخوانند تا بدانند چرا ملت شعار استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی سردادند و جان خود را فدا کردند، گفت: مقام معظم رهبری در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب، با عفو خود، نور امیدی به صفحه وحدت در کشور تاباندند.
امام جمعه شهر اراک و نماینده مقام معظم رهبری در استان مرکزی گفت: اسلام را دین را شمشیر معرفی می کنند در حالی که امام گفت که اسلام دین شمشیر نیست. اینها خودشان سلاح های اتمی دارند و به ما می گویند شما مجاز نیستید بمب اتم داشته باشید. این در حالی است که رهبری بارها گفته اند که ما شرعا حق استفاده از بمب اتمی نداریم.
نماینده تهران: اشاره رهبری به سابقه حضور زنان در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب حکایت از اعتقاد قلبی ایشان به حضور و اثرگذاری زنان در حوزه‌های مختلف دارد و این نگاه باید سرلوحه عمل مسئولین باشد.
پوشش متفاوت یک زن در دیدار با رهبر انقلاب را ببینید
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از بانوان منتخب کشور گفت: نگاه فاجعه آمیز فرهنگ غربی در مسئله زن را افشا کنید؛ از ارتباطات فضای مجازی در تبیین مسئله زن و جنسیت استفاده کنید.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از بانوان برگزیده سراسر کشور گفت: اصلی‌ترین نقش یک زن از نظر اسلام همین نقش خانه‌داری است اما خانه‌داری به معنای خانه‌نشینی نیست.
رهبر انقلاب سال گذشته در دیدار مداحان اهل بیت علیهم السلام با اشاره به درخواست جمعی از بانوان محترم برای برگزاری یک دیدار در ایام ولادت حضرت زهرا (س) فرمودند: «بانوان محترم از ما گلایه میکنند که این روز را باید به بانوان اختصاص میدادیم؛ حق هم با آن‌ها است، منتها این جلسه، جلسه‌ی ریشه‌دار و سابقه‌داری است و نمیشود این جلسه را دست کم گرفت؛ باید یک روزی را برای دیدار خانم‌ها هم ان‌شاءالله معیّن کنیم.
امام جمعه شیراز گفت: ما به فرموده رهبر معظم انقلاب در مسئله زن از اروپا و آمریکا مطالبه داریم که چرا شان حضرت مریم (س) را اینقدر کوچک کرده اید، فریاد پیروان قرآن بر سر تمام کسانی که ارزش‌های انجیل و تورات را نادیده گرفته اند آنست که برگردید و بیدار شوید، اسلام برای یک بانوی مسلمان ارزش و عظمت در پرتو حجاب و حیا و عفت آفریده است.
علی باقری، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان عدم مشارکت سیاسی مردم و حاکم کردن یک سبک زندگی خاص برای جوانان را از عوامل ریشه‌ای شکل گیری این اعتراضات دانست و افزود: این اعتراضات را در دو جهت و قسمت و مسیر تقسیم بندی کنیم. یک اعتراضی که از متن این نارضایتی‌ها در آمده و به دنبال ایجاد بهبود در شرایط کشور بوده و هست یعنی بخشی از جامعه نسبت به شرایط موجود معترض است و هدفش ایجاد بهبود در شرایط فعلی است. این یک قسمت از این اعتراضات که می‌توانم آن را ذیل شعار «زن، زندگی، آزادی» که شعار اصلی این حرکت از روز اول بود، صورت بندی کنم.
علی باقری، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان عدم مشارکت سیاسی مردم و حاکم کردن یک سبک زندگی خاص برای جوانان را از عوامل ریشه‌ای شکل گیری این اعتراضات دانست و افزود: این اعتراضات را در دو جهت و قسمت و مسیر تقسیم بندی کنیم. یک اعتراضی که از متن این نارضایتی‌ها در آمده و به دنبال ایجاد بهبود در شرایط کشور بوده و هست یعنی بخشی از جامعه نسبت به شرایط موجود معترض است و هدفش ایجاد بهبود در شرایط فعلی است. این یک قسمت از این اعتراضات که می‌توانم آن را ذیل شعار «زن، زندگی، آزادی» که شعار اصلی این حرکت از روز اول بود، صورت بندی کنم.
دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مشخص است که مطالبه این نوجوانان چیست. مطالبه این نفرات حیوانی است. مطالبه برهنگی زن و شهوت‌رانی در جامعه که مطالبه انسانی نیست. باید بررسی کنیم که چه شده است که این نفرات به این مطالبه دست پیدا می‌کنند. مسئولان کشور باید به موازین حجاب و عفاف و ازدواج اهمیت بدهند.
استاندار فارس گفت: برای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده و درصدد هستیم که بانوان متاهل که کارمند ادارات استان هستند بتوانند ساعت ۱۲ به منزل بروند و در سنگر خانواده، به جامعه خدمت کنند.
تشریح نقش زن، در مکتب اسلام از منظر رهبر معظّم انقلاب را می‌توان در چند محور که به آن اشاره شده خلاصه کرد.
موساد هفته گذشته بیانیه بی‌سابقه‌ای را منتشر کرد که در آن از انتصاب تاریخی دو زن در هیئت رهبری عالی خود خبر داد. فردی به نام K یکی از کارکنان قدیمی موساد مسئولیت میز ایران را در موساد برعهده گرفته و مسئولیت مقابله با خطرناک‌ترین دشمن اسرائیل از جمله تهدید هسته‌ای را بر عهده دارد.
نائب دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه کشور، گفت: در سال ۱۴۲۰ ایران سومین کشور پیر جهان خواهد شد و این اتفاق شرایط هولناکی را رقم خواهد زد به طوری که حتی پرداخت حقوق بازنشستگان نیز ممکن نخواهد بود.
امام جمعه خرم آباد گفت: یکی از آسیب‌ها رهاورد تمدن مادی غرب و گناهی است که تمدن مادی به رهبری کشور‌های غربی در مورد جنس زن مرتکب شده و نیازمند ساعت‌ها سخن گفتند است. خسارت و زیان فراوانی به جنس زنان زده اند که به زودی جبران نخواهد شد. حاصل تمدن غرب در مورد زنان این است که یکی از مهمترین وظایف زن را جلوه گری قرار داده‌اند.
اگر بخواهیم بگوییم کره شمالی یعنی چه، باید بگویم یعنی یک پادگان بزرگ. همه مردم از زن و مرد و کوچک و بزرگ و سرباز وقتی که مهمان به آنجا می‌رود با یک فرمان که صادر می‌شود به‌صورت اتوماتیک وارد دسته‌بندی‌هایی با گردان‌های مشخص می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ