اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جای تعجب دارد که باشگاه بزرگ استقلال در پرداخت ۱۵ میلیون تومان حق و حقوق یک بازیکن با سن بسیار کم ناتوان بوده و کار به شکایت و حکم محکومیت کشیده است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که استقلال در هفته اول ضعف‌هایی داشت که باید برای ادامه لیگ برطرف شود گفت: مدیران باشگاه باید به جای اقدام خودسرانه طبق نظر سرمربی بازیکن جذب کنند.
استقلال جای کاپیتان ایران، کاپیتان امید عراق را خرید!
استقلال اگر چه در نقل و انتقالات و در جذب بازیکن تا به این جای کار موفق نبوده است اما اخبار جنجالی نقل و انتقالات مربوط به این باشگاه بوده است.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
غیبت کوین یامگا در بازی های گذشته استقلال و به خصوص فینال جام حذفی کاملا به چشم آمد.
شاید حتی یک هوادار هم پیدا نکنید که به یک‌باره به جای تشویق تیم محبوبش به هواداری از تیم رقیب بپردازد اما در این مطلب به ۵۶ بازیکنی که هر دو پیراهن قرمز و آبی را به تن داشته‌اند می‌پردازیم.
رضا عنایتی، سرمربی سابق هوادار، به اتهام تبانی بازیکن این تیم در بازی برابر استقلال واکنش نشان داد.
محرومیت بازیکنان کلیدی استقلال در هفته های اخیر تبدیل به یک اتفاق تکراری شده و به نظر برای ریکاردو ساپینتو هم خیلی دغدغه مند نیست.
هافبک آلومینیوم معتقد است استقلال باید در شروع دیدار با این تیم ۱۰ نفره می‌شد.
استقلال در دور برگشت و بعد از خارج کردن نام سیاوش یزدانی از ترکیب تیم در تلاش برای جذب بازیکن خارجی بود اما در نهایت این پروسه در تیم آبی متوقف شد.
قرمزپوشان اهوازی برابر استقلال شکست خوردند، اما هنوز یک بازی دیگر تا پایان سال ۱۴۰۱ دارند و باید به مصاف گل‌گهر در سیرجان بروند.
باشگاه استقلال تکلیف بازیکن خارجی که قرار است ،به جای سیاوش یزدانی به اردوی تیم آبی ملحق شود را این هفته مشخص خواهد کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی ها در هفته های اخیر نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشتند گفت: نقش بازیکنان تاثیرگذار در این موفقیت ها کلیدی بوده است.
تنها جای خالی استقلال در لیست با یک بازیکن خارجی پر می شود.
استقلال هنوز به جای سیاوش یزدانی بازیکنی به ترکیب اضافه نکرده است.
چند روزی است که پنجره زمستانی در فوتبال ایران باز شده و تیم ها بر اساس قوانین حاکم بر نقل و انتقالات حتی در صورت نداشتن جای خالی می توانند بازیکن جدید به ترکیب اضافه کنند.
ترکیب تیم فوتبال استقلال دقایقی پیش از شروع بازی مقابل پرسپولیس تغییر کرد و ریکاردو ساپینتو مهدی مهدی‌پور را از جمع ۱۱ بازیکن اصلی خود بیرون کشید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
پیشکسوت استقلال اینبار انتقاد خود را متوجه عضو هیات مدیره و بازیکن اسبق این تیم کرده است.
زمانی که تابلوی تعویض به نشانه بیرون آمدن مهدی قایدی در بازی هوادار – استقلال بالا رفت، این بازیکن با بی میلی و تاخیر به کنار زمین آمد تا جای خود را به رضا میرزایی بدهد.
هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان درحالی برگزار شد که سه تیم سپاهان، ملوان و پیکان در این لیگ حضور دارند اما خبری از دو تیم پُرهوادار پرسپولیس و استقلال نیست!
هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان درحالی برگزار شد که سه تیم سپاهان، ملوان و پیکان در این لیگ حضور دارند اما خبری از دو تیم پُرهوادار پرسپولیس و استقلال نیست!
روزی که امیرحسین حسین زاده به واسطه بند فسخ جنجالی از استقلال جدا شد و به شارلروای بلژیک رفت، کمتر کسی تصور می‌کرد یک بازیکن جوان دیگر بتواند به خوبی جای او را پر کند و سری میان سر‌ها در بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ