محمد مومنی اعلام کرد که باشگاه استقلال پولی را به کاوه رضایی پرداخت نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور در کشور ما حداقل از دوره اصلاحات به بعد، به‌هیچ‌وجه قدرت و اختیارات قانونی که انتظار می‌رود داشته باشد را ندارد. در قانون اساسی رئیس‌جمهور دو شأن دارد؛ یک رئیس قوه مجریه، دو که از آن مهمتر است، مسئول اجرای قانون اساسی. اگر رئیس‌جمهور نتواند قانون اساسی را اجرا کند، رئیس دولت بودن او هم به‌هیچ دردی نمی‌خورد! چراکه اختیارات دولت از طریق قانون اساسی به دست می‌آید. قانون اساسی یک کلیت یکپارچه است و رئیس‌جمهور نتوانسته است قانون اساسی را در این مملکت بدون تنزل اجرا کند.
محسن سرافراز، رئیس اسبق صداوسیما درباره عادل فردوسی‌پور و تعطیلی برنامه ۹۰ در سال ۱۴۰۰ توضیحاتی را به روزنامه شرق ارائه داد و گفت: «در دوره ما فشار برای تعطیلی برنامه ۹۰ بود، منتها مجموعه تصمیمات این بود که این کار انجام نشود. اما به نظرم در دوره بعد خواستند مدیر مجموعه شبکه ۳ خودش را نشان دهد و او هم کمک کرده که این برنامه تعطیل شود. مدیران شبکه سه تصور می‌کردند می‌توانند شبیهش را درست کنند که خب نتوانستند!»
نایب رئیس اول مجلس گفت: چون هوشمندسازی را نداریم به تبع آن نتوانستیم بانک اطلاعاتی جامعی از خانوارها داشته باشیم و دهک‌بندی درستی انجام دهیم.
مهاجم تیم استقلال با بیان اینکه با اتفاقاتی که در طول فصل برای ما افتاد نتوانستیم لیگ را با قهرمانی به پایان برسانیم گفت: تمام تمرکزمان بر روی جام حذفی است.
بازیکن استقلال می گوید که تیم او در سه بازی گذشته عملکرد مورد انتظار را به نمایش نگذاشته است.
مدافع تیم استقلال با بیان اینکه این باخت ما را شرمنده هواداران کرد گفت: آن بازی را که باید در دربی انجام می دادیم نتوانستیم به خوبی ارائه کنیم.
فرزاد کوهیان در مورد پیروزی مقابل نفت عراق در یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در توصیه دیگر خود با اشاره به ضعف جدی در استفاده از بانوان فعال و انقلابی در ساختارهای کشور گفت: ما در این سال‌ها به اندازه‌ای که شایسته بود نتوانستیم در سازماندهی‌های تشکیلاتی از حضور بانوان متدین و انقلابی و متخصص بهره ببریم. بر همین اساس نیز باید هرچه سریعتر این معضل را رفع کرده و زنان را در تصمیم‌گیری‌های سیاسی دخالت و مسئولیت دهیم.
رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: «با توجه به تاثیر ویرانگر زلزله و هوای بد، ما در روزهای اول نتوانستیم به همان روشی که می‌خواستیم در آدیامان کار کنیم. من از این بابت عذرخواهی می‌کنم.»
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی، ایران را تهدیدی برای خود می‌دانند و ادعا می‌کنند ایران دارد برنامه‌های خودش را پیش می‌برد و ما نتوانستیم در روند پیشرفتش اختلال ایجاد کنیم و در نهایت هر دو جناح رژیم صهیونیستی پیش‌بینی می‌کنند که این رژیم به ۸۰ سالگی خود نمی‌رسد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی، ایران را تهدیدی برای خود می‌دانند و ادعا می‌کنند ایران دارد برنامه‌های خودش را پیش می‌برد و ما نتوانستیم در روند پیشرفتش اختلال ایجاد کنیم و در نهایت هر دو جناح رژیم صهیونیستی پیش‌بینی می‌کنند که این رژیم به ۸۰ سالگی خود نمی‌رسد.
یکی از زلزله‌زدگان که خود را بازنشسته دادگستری معرفی می‌کند از شرایط شهروندان بعد از این زلزله گلایه می‌کند. او در این‌باره به گفت: «امکاناتی که در دست بخشی از مردم است خوب، اما کم است. در حال حاضر نان بسیار کم است و نانوایی‌ها پخت ندارند. هلال احمر نان می‌دهد. اما بدترین شرایط را افرادی دارند که در کوچه‌ها و خیابان‌ها مانده‌اند. ما در کمپ هستیم و نان و غذا بین ما توزیع می‌شود. اما به خانواده‌هایی که به‌دلیل کمبود جا، نتوانستند در کمپ مستقر شوند واقعاً چیزی نمی‌رسد و در مضیقه قرار دارند.»
او ادامه داد: می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم اما آن اتفاق باعث شد که تیم حالت دفاعی‌تری به خودش بگیرد. بازی را توانستیم کنترل کنیم و موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در بخش دفاعی تمرکز داشتیم. در مجموع بازی خوبی برای ما بود. این برد را به همه هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم.
سرمربی فولاد گفت ما 2 موقعیت خوب برابر هوادار داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
جسارتا ما حتی نتوانستیم از جام جهانی قطر-به جز آن دلار‌هایی که فیفا به همه تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌دهد- اندازه بانو «ایوانا نول» مدل اهل کرواسی هم سود کنیم. زنی که با زرنگی و ارتباطاتش خواسته یا ناخواسته از نظریه میان فرهنگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و با آن شکل و شمایل و نوع لباس پوشیدنش در قطر حضور یافت. هم تمام بازی‌های تیم ملی کشورش را تا کسب مقام سوم تماشا کرد، هم چهره شد و حالا به عنوان یک مدل پرطرفدار، قیمت‌های نجومی برای تبلیغات در وب سایت و پیج اینستاگرام و سایر حساب هایش در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته است.
دکتر محقق داماد در ادامه گفت: «من به‌عنوان یک روحانی نسبتاً سالخورده، از همه‌ی ملت ایران عذرخواهی می‌کنم. ما نتوانستیم اخلاق اسلامی را ارتقا ببخشیم و نسل امروز را مهربان و رحیم و بدون خشونت تربیت کنیم».
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
ما متاسفانه به دلیل مافیای خودرو، تا امروز نتوانستیم حمل و نقل عمومی را گسترش و توسعه بدهیم. البته من یک حدس دیگری هم دارم و این است دولت‌ها به دلیل اینکه نمی‌توانند شغل مناسب برای مردم ایجاد کنند، با تشویق عمومی به استفاده کاری از خودرو‌های شخصیشان مثل مسافرکشی، سعی دارند کم‌کاری‌های خود را در ایجاد اشتغال مخفی کنند.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آلومینیوم اراک تنها یک موقعیت گل داشت، گفت: ما در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم که همه را از دست دادیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.
جوکار گفت: قرار بود امروز گزارش کمیته در صحن مجلس قرائت شود، اما با توجه به اینکه گزارش کتبی و رسمی پزشکی قانونی هنوز به دست ما نرسیده است، نتوانستیم گزارش نهایی را به صحن ارائه کنیم.
اساس پرونده ویلموتس به دلیل تحریم ما بوده که نتوانستیم به موقع پول را پرداخت کنیم. در شرح رای هم به صراحت به این موضوع اشاره شده است، همچنان هم تحریم هستیم و می‌خواهیم فیفا تحریم را بردارد
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیشینه مواد مخدر در ذهنمان منفور نیست و ما به خوبی نتوانستیم تصویر سازی منفی از مواد مخدر نشان دهیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیشینه مواد مخدر در ذهنمان منفور نیست و ما به خوبی نتوانستیم تصویر سازی منفی از مواد مخدر نشان دهیم.
پولادگر معاونت توسعه و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ژیمناستیک یک سال پیش دوره ریاست قبل به اتمام رسید و رئیس قبلی شرایطی را رقم زد که نتوانستیم انتخابات را برگزار کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ