میسون پاریس که سال 2019 در رده سنی جوانان موفق به شکست امیرحسین زارع شده بود؛ به فینال سنگین‌وزن کشتی آزاد مرحله دوم انتخابی آمریکا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنده دیدار شباب الاهلی و الوحدات اردن، باید به مصاف النصر عربستان برود.
سه تیم والیبال ایران، کره‌جنوبی و بلغارستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقه‌ای سخت برابر حریف داشته و در جدال‌هایی پنج سته موفق به کسب پیروزی برای صعود شدند.
آرژانتین با شکست برزیل در سومین بازی مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی شد.
با انجام قرعه‌کشی آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی، 7 کشتی‌گیر کشورمان حریفان خود را در بوداپست شناختند که محمد نخودی در صورت کسب برد در مبارزه اولش، در دور دوم حریف مارستلر آمریکایی است.
آپوئل نیکوزیا قبرس در دومین بازی دوستانه خود از سد حریف بلغاری گذشت.
شاگردان حسین عبدی در صورت برتری مقابل یمن باید مقابل یکی از تیم‌های استرالیا یا ژاپن قرار می‌گیرند.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه بازیکنانش انگیزه بالایی برای دیدار برابر پرسپولیس دارند گفت: به دنبال این هستیم تا بتوانیم به فینال جام حذفی صعود کنیم.
سپاهان در شبی که می توانست با اختلاف گل زیاد برابر حریف خود برنده شود، انواع و اقسام موقعیت گل را از دست داد و یک امتیاز را تقدیم ملوان کرد.
ما باید حواس جمع تر باشیم و موقعیتی به حریف ندهیم ولی این سبک بازی کردن از دفاعی بازی کردن خیلی بهتر است
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با انتقاد از عملکرد تیمش در جریان شکست مقابل منچسترسیتی گفت حتی در صورت اخراج رودری تیم او نمی‌توانست حریف 10 نفره را هم شکست بدهد.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس به مصاف برنده بازی گل گهر - فولاد می رود و پارس جنوبی حریف استقلال شد.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس به مصاف برنده بازی گل گهر - فولاد می رود و پارس جنوبی حریف استقلال شد.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال آغاز شد.
مدافع گل‌گهر سیرجان معتقد است داوران در بازی های رودرروی تیمش با استقلال اشتباهات فاحشی داشته‌اند.
بازیکنان جوان آبی‌پوش پس از پیروزی مقابل گل‌گهر در وسط زمین ژست برنده گرفتند.
مربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که تیمش باید در دیدار برابر نساجی با ۵ گل حریف را شکست می داد گفت: موقعیت های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها برای پیروزی استفاده کنیم.
دارنده مدال برنز المپیک در دیدار پایانی خود در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی به دلیل حاضر نشدن حریف خود برنده و طلایی شد.
این سومین تقابل بین فرانکفورت و ناپولی به حساب می‌آید که در دو دیدار قبلی حریف آلمانی برنده بوده است
جنجال‌های تقابل دو تیم اسکاتلندی در رقابت‌های جام حذفی این کشور، باعث شد تا سرمربی رنجرز از بازیکنان خود بخواهد به مهاجم حریف اجازه گلزنی بدهند.
گواردیولا بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون اعتراف کرد که تیم حریف بهتر بود و برنده شد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست بازی را که تا 20 دقیقه پایانی با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود، برنده از زمین خارج شود.
گرایی مقابل حریف کروات به زحمت افتاد و در جدالی نفسگیر و میلیمتری، با اختلاف یک امتیاز برنده از تشک خارج شد. حریف بعدی او قهرمان کره‌ای المپیک است.
علیزاده در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان و براندائو از برزیل می‌رود.
کارشناس فوتبال گفت: مس حریف خطرناکی برای آبی پوشان است و استقلال نباید خود را از پیش برنده دانسته و حریف را دست کم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ