با انتخاب مدیرعامل استقلال، علی نظری جویباری به عنوان مشاور عالی باشگاه انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگربان سابق تیم‌ملی فوتسال که به تازگی در عرصه مربیگری مشغول شده، بی پرده از اتفاقات تیم‌ملی و ماجرای لغو دیدار تیمش در هفته اول لیگ‌برتر می‌گوید.
بهترین دروازه‌بان جهان و مرد شماره یک سابق تیم‌ملی فوتسال، سرمربی تیم‌ لیگ‌برتری شد.
کالوین فیلیپس بعد ماهها، سکوت خود را در مورد اظهارات جنجالی پپ گواردیولا شکست.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: من نمی‌توانم در مورد ابطال انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اظهار نظر کنم و تصمیم‌گیری توسط مسئولان عالی‌رتبه ورزش کشور انجام می‌شود.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲ تیرماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال ۲ تیرماه به حافظ را بخوانید.
طحان نظیف گفت: مبنای طرح‌ها و لوایح باید سیاست‌های کلی باشد؛ چرا که سند بالادستی و راهبردی می‌باشد. هر طرح و لایحه‌ای که می‌خواهد به نتیجه برسد، بهتر است بر مبنای سیاست‌های کلی انتخابات باشد.
با حکم رئیس فدراسیون تکواندو، مجتبی نظری به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون تکواندو‌ منصوب و مشغول به کار شد.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است. " گفت: ما گزارش یا پرونده‌ای مبتنی بر موضوع مورد سوال نداریم لذا مطلب صحیح نیست.
رئیس جمهور آمریکا می گوید قصد ندارد درباره اعلام جرم علیه رئیس جمهور سابق این کشور اظهار نظر کند.
یک حقوقدان گفت: دریافت کردن مالیات از مطبوعات تن نحیف رسانه ها را نحیف تر خواهد کرد.
کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای هر گونه اظهار نظر از سوی ریکاردو ساپینتو بعد از صدور حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی را تکذیب کرد.
رئیس سازمان مطالعه و تدوین علوم انسانی گفت: ارائه مباحث جغرافیای استراتژیک علاوه بر جنبه‌های نظری، نیازمند تسلط بر جنبه‌های عملی است و باید کسانی به آن بپردازند که اشراف داشته‌ باشند.
جایزه مرکز بین‌المللی فیزیک نظری در سال ۲۰۲۲ به ۲ استاد دانشگاه شریف اختصاص یافت.
عطاءالله مهاجرانی نوشت: شریعت تمام ساختار و محتوایش، نگاه به معاش و معاد و عدالت و مصلحت و رحمت است، اگر شاهد بودیم که امری، از عدالت به سوی ستم، از رحمت به سوی قساوت، از مصالح به سوی مفاسد و از خردمندی به سوی بیهودگی گرایش پیدا کرده است، می‌بایست درنگ کنیم و ببینیم. راه را از کجا کژ و مژ آمده‌ایم.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: اختلاف نظری در میان اعضای شورای شهر وجود ندارد و ما یک شورای نمایشی از ابتدا هم نبوده‌ایم.
در تصاویر مخابره شده از مدیران تیم استقلال در کرمان علی نظری جویباری هم به چشم می خورد. مدیری که در مقاطع مختلف و با عناوین گوناگون در باشگاه استقلال فعالیت کرد.
سردار مجیدی گفت: کار سنگین شناسایی این شش نفر که بعد از فرار در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه انصارالحسین علیه السلام صورت پذیرفت و نهایتاً به دام قانون افتادند.
سردار مجیدی گفت: کار سنگین شناسایی این شش نفر که بعد از فرار در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه انصارالحسین علیه السلام صورت پذیرفت و نهایتاً به دام قانون افتادند.
مربی برکنار شده تیم ملی فوتسال نسبت به رفتار وحید شمسایی با او گلایه کرد.
یک مربی دروازه‌بان جدید به کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران اضافه خواهد شد.
شهردار تهران طی حکمی حسین نظری را به عنوان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران منصوب کرد.
مربی سابق دروازه‌بانان تیم ملی فوتسال ایران در مورد جدایی ناگهانی و بحث برانگیزش توضیح کوتاهی داد.
در دقیقه ۶۰ دیدار دو تیم پیکان و نساجی صحنه‌ای مشکوک رخ داد که با جنجال بزرگی همراه شد.
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ می گوید که نهادهای نظارتی درخصوص انتخابات مکاتباتی داشته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ