وزیر نفت از افزایش صادرات نفت ایران خبر داد و گفت: صادرات نفت نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان ۸۳ میلیون بشکه افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مردم خوزستان از یک دربی زیبا لذت بردند و امیدوارم در بازی‌های آینده اتفاقات بهتری رقم بخورد.
طی دو دهه اخیر کشورهایی که بیشترین تعداد مقالات علمی و تخصصی را منتشر کرده‌اند شاهد تغییرات قابل توجهی بوده‌اند؛به طوری که چین با اختلاف فراوانی از سایر رقبا به خصوص آمریکا پیش افتاده است.
سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه های اروپایی است.
سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه های اروپایی است.
باشگاه روستوف رقم بیشتری نسبت به استقلال برای جذب محمد محبی به سانتا کلارا داده است.
امروز یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ در نیمه ابتدایی بیشترین ورود پول حقیقی به گروه بانکی بود و با بازگشایی نماد وآیند رقم عجیبی از ورود پول حقیقی به این سهم مشاهده شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: بیشترین و مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس آگاهی در حوزه مبارزه با سرقت است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تصادفات فوتی فصل بهار توضیحاتی ارائه داد.
طبق گزارش سامانه رصد ملی اشتغال، استان‌های هرمزگان، بوشهر، قزوین، کرمانشاه و سمنان بیشترین پیشرفت تعهد اشتغال را رقم زده‌اند.
دیدار جمعی از فرماندهان انتظامی با رئیس کل دادگستری استان تهران به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد.
دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال ژیل ویسنته از توانایی‌های مهاجم ایرانی پورتو تمجید کرد و گفت: طارمی بازیکنی بود که بیشترین مشکل را در مقابلش داشتم.
فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه بیشترین ضربه تحریم برای تحریم کنندگان ایران در مبارزه با مواد مخدر وارد است، گفت: مخالف قانونی شدن استعمال برخی مواد مخدر در جهان هستیم.
فروردین ١٤٠٢ بیشترین تورم ماهانه مربوط به گروه­‌های «میوه و خشکبار» با ۱۵.۳ درصد، «حمل و نقل» با ٨.٦ درصد و «کالاها و خدمات متفرقه» با ٧.٠ درصد بوده است.
شیوع بیماری ها ممکن است در مقایسه با اقدامات و برنامه های انسانی تاثیر بیشتری بر روند رویدادها داشته باشند. کندی در کتاب "پاتوژنز" اشاره می کند که سیر تاریخ کم تر به میل ما مربوط می شود و بیش تر مرتبط با شیوه های بروز بیماری های مختلف در آب و هوای گوناگون است.
تیرانداز کشورمان گفت: تیراندازی وابسته به تجهیزات است و خیلی نیاز به حمایت‌های بیشتری دارد.
بر اساس اعلام سازمان خواروبار کشاورزی ملل متحد، قیمت گوشت در جهان به بیشترین رقم تاریخ خود رسیده است. برخی کشورهای اروپایی هم می گویند رشد قیمت گوشت فراتر از تورم آن کشورهاست.
چلسی تیمی بود که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بیشترین هزینه ها را انجام داد و خرید هایی نجومی داشت به طوری که آن ها با خریدن انزو فرناندز از بنفیکا با رقم 121 میلیون یورو، رکورد گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس را شکستند.
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران از مردودی ۳۰ درصد خودرو‌های مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران خبر داد و گفت: این رقم برای خودرو‌هایی است که برای نخستین بار به مراکز مراجعه کرده اند.
فدراسیون کشتی با توجه به اهداف و برنامه های مدون خود در صدد ارتقای مبلغ قرارداد کشتی گیران لیگ برتری است تا این عرصه همچون رشته های دیگر با رونق مالی بیشتری همراه شود.
عضو کمیسیون‌صنایع و معادن مجلس گفت: تفکیک وزارت صمت موجب می‌شود وزیر صنعت و معدن بر تولید تمرکز بیشتری داشته باشد و این اقدام نتایج بهتری را رقم خواهد زد.
ملی پوش کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت: امسال با برنامه و انگیزه بیشتری برای ایستادن روی سکوی جهانی تلاش کردم تا یکی از بهترین سال‌های ورزشی‌ام رقم بخورد.
ملی پوش کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت: امسال با برنامه و انگیزه بیشتری برای ایستادن روی سکوی جهانی تلاش کردم تا یکی از بهترین سال‌های ورزشی‌ام رقم بخورد.
بایدن مکرراً با نشان دادن نقطه ضعف، تردید و سردرگمی در حوزه سیاست خارجی، به اعتبار آمریکا آسیب زده و در نتیجه تهدیدها و چالش‌های بیشتری را برای ایالات متحده رقم زده است.
امروز دو خبر درباره حذف حجم مبنا و تغییراتی در دامنه نوسان رسانه ای شد. در گفتگو با برزو حق شناس از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا حذف حجم مبنا و بازتر شدن دامنه نوسان برای بازار سرمایه خوب است یا بد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ