محمد عباس زاده در 180 دقیقه اخیر نتوانسته گلزنی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوکادیا ابتدای فصل با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست و 6 بار برای این تیم گلزنی کرد. او پیش از دربی رفت به بهانه مشکلات خانوادگی قراردادش را فسخ کرد و از پرپسولیس جدا شد. مهاجم هلندی اکنون در سوپرلیگ چین عضو تیم کانگجو مایتی لاینز است.
یکی از رسانه‌های یونانی مدعی شده تیم پائوک به دنبال جذب مهاجم هلندی سابق پرسپولیس است.
درباره دلایل خروج ناگهانی یورگن لوکادیا حرف و حدیث زیاد بود و هست، ولی نکته جالب اینکه هنوز هم مسئولان باشگاه پرسپولیس از یک سو و مسئولان فدراسیون فوتبال در سطحی بالاتر، از بیان علت دقیق خروج این بازیکن خودداری می‌کنند.
پرسپولیس برای چهارمین بازی پیاپی بعد از جدایی یورگن لوکادیا و مصدومیت شیخ دیاباته، مقابل حریف خود بدون مهاجم تخصصی به میدان خواهد رفت.
رضا درویش در خصوص مصدومیت دیاباته و رفتن لوکادیا پیش از دربی صحبت کرد.
توضیحات درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روایتی از رفتن لوکادیا از ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
امیری می‌گوید کسی که برای پرسپولیس بازی می‌کند باید تمام وجودش را برای این تیم بگذارد.
گفته می‌شود مذاکرات بازگشت لوکادیا خوب پیش رفته و باشگاه هم به او قول داده که نهایت مساعدت را با او انجام خواهد داد و برخی نگرانی‌های او را نیز رفع خواهد کرد.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ساپینتو به تیم احساسات قوی دارد و شاید آنگونه که می‌خواست‌، بچه‌ها در دربی جنگنده نبودند.
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است این تیم به دلیل تجربه بالاتر می‌تواند برنده دربی باشد.
پرسپولیس امروز در حالی برابر استقلال قرار خواهد گرفت که بعد از مصدومیت شیخ دیاباته در بازی دوستانه با سپاهان، حالا یورگن لوکادیا را هم در اختیار ندارد.
«یورگن لوکادیا از ایران رفت». این خبر ِعجیبی است که باشگاه پرسپولیس را پیش از دربی با بحران و شوک عجیبی روبه‌رو کرده است. باشگاه پرسپولیس چنان با رفتن لوکادیا سردرگم شده که با انتشار اخباری عجیب و غریب و البته متناقض، حواشی این «رفتن» را افزایش داده است.
روزنامه فرهیختگان در یادداشتی رفتن لوکادیا از پرسپولیس را به اتفاقات اخیر کشور ربط داد.
لوکادیا که بامداد امروز به دبی رفته بود بلافاصله عازم اسپانیا شد و این در حالی است که پرسپولیس فردا در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که این مهاجم را در اختیار ندارد.
اگرچه یورگن لوکادیا، وعده بازگشت ۴۸ ساعته را به مدیران پرسپولیس داده اما در ساختمان باشگاه کمتر کسی به بازگشت او امیدوار است.
یورگن لوکادیا هم بدون اینکه رکورد آلن ویتل را بشکند، اردوی پرسپولیس را ترک کرد.
یورگن لوکادیا مهاجم پرسپولیس در آستانه دربی ۹۹ ایران را ترک کرد.
مهاجم هلندی پرسپولیس فرصت این را داشت که پنجمین گل خود را هم به ثمر برساند.
یحیی گل‌محمدی مرخصی سه روزه را به یورگن لوکادیا ستاره هلندی سرخ‌پوشان داده است.
پرسپولیس در یکی از سخت ترین زمین‌های پیش رو با پیروزی و حفظ صدرنشینی به پیشواز تعطیلات فیفا دی رفت
به نظر می‌رسد پرسپولیس خط حمله این فصل خود را با لوکادیا، مهدی عبدی، حامد پاکدل، شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر تکمیل خواهد کرد
در نیمه دوم برخورد مهران موسوی با یورگن لوکادیا باعث شد تا این دو بازیکن برای لحظاتی درگیری لفظی و نیمه فیزیکی داشته باشند.
از آمادگی جسمانی این فوروارد اروپایی خبری در دست نیست اما اگر او مراحل بدنسازی فصل را پشت سر گذاشته باشد، احتمالا در دومین بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان برای دقایقی به میدان خواهد رفت
موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه پرچمدار جدید در بازار جهانی است. این دستگاه که در بازار جهانی موتورولا اج ۳۰ اولترا و در بازار چین موتورولا اج X30 پرو نام دارد، قرار است در تاریخ ۲ آگوست در چین عرضه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ