توضیحات درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روایتی از رفتن لوکادیا از ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس علیرغم شوک بزرگی که به تیمش با جدایی لوکادیا شکل گرفت، توانست عنوان صدرنشینی نیم فصل را از آن خود کند.
بعد از بازگشت به ترکیب اصلی، بازیکن باتجربه سرخپوشان امیدوار است این روند را در رقابتی سخت حفظ کرده و بتواند در تیم تاثیرگذار ظاهر شود.
باشگاه پرسپولیس در حساس‌ترین برهه زمانی‌اش در لیگ با مشکلی ناخوانده اما آشنا برای فوتبال ایران مواجه شد، مشکلی که در نهایت احتمالاً با داستان تکراری ماندن دست باشگاه در پوست گردو همراه خواهد شد.
خروج ناگهانی مهاجم هلندی از اردوی پرسپولیس و بازگشت به کشورش اکنون شایعات زیادی درباره ادامه همکاری‌اش با سرخپوشان شکل داده است.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در مورد خروج لوکادیا از ایران ارائه داد.
گئورگی گولسیانی با ضربه سر دیدنی موفق شد دروازه استقلال را باز کند.
یورگن لوکادیا با تعهد بازگشت ۴۸ ساعته از ایران خارج شده است.
اگرچه یورگن لوکادیا، وعده بازگشت ۴۸ ساعته را به مدیران پرسپولیس داده اما در ساختمان باشگاه کمتر کسی به بازگشت او امیدوار است.
یک بار دیگر امضای یورگن لوکادیا پای سه امتیاز پرسپولیس نشست تا او نقش بی‌بدیل خود در صدرنشینی تیم سرخپوش پایتخت را ایفا کرده باشد.
لوکادیا موفق به گلزنی در این هفته نشد اما همچنان بهترین گلزن لیگ برتر است.
سیدمحمد حسینی کار دشواری مقابل مهاجم هلندی پرسپولیس در آزادی داشت اما عملکرد خوبی را از خود نشان داد.
درخشش مهاجم هلندی در ترکیب پرسپولیس هواداران این تیم را سرمست کرده و آنها با گذشت 4 بازی این بازیکن، خواهان تمدید قراردادش شده‌اند.
مهدی ترابی با حضور لوکادیا در ترکیب پرسپولیس پنالتی‌زن اول سرخ‌ها نخواهد بود.
مهدی ترابی با حضور لوکادیا در ترکیب پرسپولیس پنالتی‌زن اول سرخ‌ها نخواهد بود.
فرزاد آشوبی می‌گوید شرایط پرسپولیس نسبت به هفته های گذشته بهتر شده اما این تیم همچنان به حالت ایده‌آل خود نرسیده است.
پرسپولیس بالاخره از مهاجم هلندی خود در لیگ بیست و دوم رونمایی کرد اما این بازیکن نتوانست آنطور که باید انتظارات را در فاز هجومی سرخ‌ها برآورده کند.
از همه پیام‌های هواداران متشکرم اما شخصیت من اینطور است که کمتر حرف می‌زنم و بیشتر می‌خواهم عمل کنم؛ الان هم می‌خواهم کیفیت خودم را نشان دهم.
از همه پیام‌های هواداران متشکرم اما شخصیت من اینطور است که کمتر حرف می‌زنم و بیشتر می‌خواهم عمل کنم؛ الان هم می‌خواهم کیفیت خودم را نشان دهم.
با ورود یورگن لوکادیا مهاجم تازه وارد و خارجی پرسپولیس به ورزشگاه آزادی، هواداران پرسپولیس که به مسیر عبور او نزدیک بودند برای گرفتن امضا و سلفی سمت نرده‌ها هجوم بردند
یورگن لوکادیا با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با سرخپوشان امضا کرد.
یورگن لوکادیا مهاجم هلندی بعد از انجام تست‌های پزشکی قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد.
از آمادگی جسمانی این فوروارد اروپایی خبری در دست نیست اما اگر او مراحل بدنسازی فصل را پشت سر گذاشته باشد، احتمالا در دومین بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان برای دقایقی به میدان خواهد رفت
به گفته وزیر صمت، افزایش نرخ مبنای محاسبه تعرفه، افزایش مضاعف مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های وارداتی را در پی داشته که در مجموع باعث افزایش هزینه‌های تولید، افزایش قاچاق، افزایش نیاز به نقدینگی، کاهش تولید و افزایش تورم خواهد شد.
موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه پرچمدار جدید در بازار جهانی است. این دستگاه که در بازار جهانی موتورولا اج ۳۰ اولترا و در بازار چین موتورولا اج X30 پرو نام دارد، قرار است در تاریخ ۲ آگوست در چین عرضه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ