وزیر امور خارجه گفت: جلوگیری از تکرار هرگونه توهین به ادیان از جمله دین مبین اسلام به نفع همگان است و بروز وقایع تلخ اخیر در سوئد و دانمارک موجد یک مسئولیت جمعی برای دولت‌های اسلامی است .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه عراق در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی موضوع هتک حرمت مکرر قرآن کریم، ۵ پیشنهاد را جهت جلوگیری از تکرار این هتاکی‌ها ارائه داد.
وزیر امور خارجه سوئد ادعا کرد که کشورش تلاش می‌کند با تغییر قانون از تکرار حملات شنیع علیه قرآن کریم جلوگیری کند!
دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا تاکید کرد: کشور‌های مسلمان وظیفه دارند برای جلوگیری از تکرار این اقدامات شنیع و غیرانسانی، کالا‌های این کشور‌ها را تحریم، سفرای آن‌ها را اخراج و محاکمه هتاکان و عوامل آن را پیگیری کنند.
وزیر امور خارجه در پی هتک حرمت قرآن کریم در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای عدم تکرار و جلوگیری از این پدیده موهن شد.
رسانه‌های عبری‌زبان از سفر یک هیئت نظامی این رژیم به مصر با هدف حل‌وفصل اختلافات میان قاهره و تل‌آویو در ماجرای هلاکت سه افسر نظامی به دست سرباز مصری در مرز مشترک خبر می‌دهند.
رئیس رئال مادرید هشدار داد تا برای جلوگیری از تکرار اتفاقات نژادپرستانه باید ساختار داوری تغییر کند.
گل دوم سپاهان با ضربه نیازمند شروع شد و با اشتباه سنگربان تیم حریف وارد دروازه نفت مسجد سلیمان شد.
پیش از این هم بسیاری از مسلمانان نسبت به عادی شدن نداشتن حجاب مناسب در حرمین شریفین به سعودی‌ها تذکر داده و خواستار جلوگیری از تکرار چنین صحنه‌هایی شده بودند.
سخنگوی وزارت امور خارجه اهانت مجدد به قرآن کریم در دانمارک را شدیداً محکوم کرد و از دولت دانمارک خواست برای جلوگیری از تکرار اینگونه اقدامات نفرت‌انگیز، تدابیر و اقدامات قاطع به عمل آورد.
رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری گفت: برای جلوگیری از بی نظمی در اعزام زائران به عراق که سال گذشته برای تردد زائران اربیعن پیش آمد، لازم است مسئولین برنامه ریزی کنند.
«بلاول بوتو زرداری» گفت که کشورش آماده همکاری با جامعه جهانی برای جلوگیری از تکرار اشتباهات گذشته است.
دادستان کل کشور گفت: تروریستی خواندن سپاه پاسداران فاقد وجاهت قانونی و خلاف حقوق بین‌الملل بوده و به‌منظور جلوگیری از تکرار این اقدام خلاف، موضوع با جدّیت پیگیری و اقدام شود.
پرسپولیس دوبار برای رسیدن به عدد شش قهرمانی پی در پی ناکام مانده است، رقیب سنتی سد آنها برای جلوگیری از این تکرار بوده اند.
دبیرکل پیشین ناتو خواهان این شد که برای جلوگیری از تکرار سناریوی اوکراین هر چه سریعتر به تایوان سلاح داده شود.
در صورتی که کار انگلستان در جام جهانی به پنالتی کشیده شود، کالوم ویلسون مهاجم باشگاه نیوکاسل برگ برنده گرت ساوتگیت خواهد بود.
نمایش درخشان و پاس گل ستاره ایرانی فاینورد برای جلوگیری از باخت سنگین این تیم کافی نبود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با فرمانده سازمان تروریستی سنتکام ضمن تکرار ادعا‌های بی‌اساس علیه ایران، خواستار جلوگیری از دست‌یابی تهران به چتر هسته‌ای شد.
با ارزیابی علل بی‌سیاستی‌های اخیر در حوزه بازارسازی تضمینی برای فروش نفت و خنثی‌سازی تحریم نفت، می‌توان از تکرار آن‌ها در رویکرد جدید دولت به شکل سیاست سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی جلوگیری کرد و به آرزوی دیرینه خود برای جلوگیری از خام‌فروشی نفت دست یافت.
با ارزیابی علل بی‌سیاستی‌های اخیر در حوزه بازارسازی تضمینی برای فروش نفت و خنثی‌سازی تحریم نفت، می‌توان از تکرار آن‌ها در رویکرد جدید دولت به شکل سیاست سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی جلوگیری کرد و به آرزوی دیرینه خود برای جلوگیری از خام‌فروشی نفت دست یافت.
چند تن از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس، نقطه نظرات خود را در مورد حادثه متروپل و راهکارهای جلوگیری از تکرار این حوادث مطرح کردند.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران درباره میزان بازدارندگی جرائم قطع و خشکاندن درختان سطح شهر تهران برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی گفت: این جرائم بازدارنده است. در حقیقت اگر قانون به درستی رعایت شود اینگونه تخلفات هم انجام نخواهد شد.
یک مقام ارشد وزارت امور خارجه تاکید کرد: احقاق حقوق و تامین منافع ملت ایران و تضمین اجرای پایدار تعهدات طرف مقابل و جلوگیری از تکرار رفتارهای غیرقانونی آمریکا دغدغه جدی تیم مذاکره‌کننده است.
کالین کال، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا گفت که جلوگیری از یک رقابت تسلیحات هسته‌ای از زمان پایان جنگ سرد تاکنون به یک چالش بسیار بزرگ تبدیل شده است.
پیگیری یک جنایت، پلیس را به باند سرقت رساند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ