جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با مداخله در امور داخلی ایران خواستار پاسخگویی دولت ایران در موضوع اغتشاشات شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور امنیت ملی دوران ریاست جمهوری پیشین آمریکا بر این باور است که سیاست دولت فعلی این کشور در ارتباط با اوکراین تنها شکست کی‌یف را به تأخیر می‌اندازد.
رئیس جمهور آمریکا مشاور امنیت ملی خود را به جده عربستان فرستاده است تا شرایط را برای عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو هموار کند.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا اعلام کرد ریسک های هوش مصنوعی برای امنیت ملی و اقتصاد باید بررسی شود وی در این زمینه خواستار مشاوره کارشناسی خواهد شد.
به گفته مقامات آمریکایی و صهیونیستی مک‌گورک در تاریخ ۸ مه از مسقط بازدید کرده و همچنین سفری به اسرائیل داشته است تا گفت‌وگویی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی داشته باشد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید می‌گوید که رئیس جمهور آمریکا در جریان بازدید از «پارک یادبود صلح هیروشیما»، سخنرانی و بیانیه رسمی ایراد نخواهد کرد.
سالیوان با اشاره به اینکه بایدن روزانه مسائل مربوط به برجام را پیگیری می‌کند، ادعا‌ها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرده و گفت: برنامه ایران پیشرفت چشمگیری داشته است. این یک خطر واقعی برای امنیت منطقه و امنیت جهانی و در واقع برای ایالات‌متحده امریکا است. ما به اقدامات خود ادامه می‌دهیم تا ایران را از دستیابی به سلاح هسته‌ای بازداریم و سپس به دنبال راه‌حلی دیپلماتیک باشیم که این موضوع را در مسیر بلندمدت ثبات قرار دهد.»
مرندی گفت: واشنگتن دارای اراده سیاسی برای امضای این توافق نیست، زیرا بایدن می‌ترسد که آن را امضا کند و دشمنانش از آن، علیه او در انتخابات آتی استفاده کنند.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات لغو تحریم با بیان اینکه ایران همچنان از احیای برجام استقبال می‌کند، گفت بایدن از امضای توافقنامه احیای برجام به دلایل انتخاباتی هراس دارد.
مشاور ارشد رهبر کره شمالی می‌گوید اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره این کشور، هیچ معنایی ندارند.
مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا خواستار استقرار مجدد تسلیحات اتمی آمریکا در کره جنوبی به عنوان پیام هشدار به کره شمالی شد.
سوزان رایس مشاور سیاست داخلی بایدن به طور ناگهانی استعفای خود از همکاری با دولت بایدن را اعلام کرد.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، از «سفارش بزرگ» و «بزرگ‌ترین معاملات تاریخ بوئینگ» استفاده کرد. یک مقام دیگر آمریکایی هم بوئینگ را «نهنگ سفید» نامید. بااین حال، به نظر می‌رسد توافق با بوئینگ بخشی از توافق آمریکا- عربستان برای تشویق این پادشاهی باشد تا دست از برنامه هسته‌ای خود بکشد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: بایدن در زمان حاضر با ارسال جنگنده‌های اف۱۶ به اوکراین مخالف است.
مقامات آگاه در دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای بررسی سیاست‌های کابینه جدید رژیم صهیونیستی به‌زودی راهی سرزمین‌های اشغالی می‌شود.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: «بایدن» برنامه‌ای برای دیدار با «محمد بن سلمان» در حاشیه نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی ندارد.
مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین می‌گوید اعمال تحریم‌ها علیه ایران کافی نیست و باید شرکت‌های ایرانی که پهپاد تولید می‌کنند هدف حمله واقع شوند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز در مصاحبه ای تأکید کرد: هیچ برنامه‌ ای برای دیدار رئیس جمهور «بایدن» با ولیعهد عربستان در اجلاس گروه- ۲۰ وجود ندارد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز در مصاحبه ای تأکید کرد: هیچ برنامه‌ ای برای دیدار رئیس جمهور «بایدن» با ولیعهد عربستان در اجلاس گروه- ۲۰ وجود ندارد.
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا بر این باور است که رئیس جمهور این کشور درباره احتمال وقوع جنگ هسته‌ای، اغراق کرده و در عین حال، رئیس جمهور روسیه درباره آن بلوف می‌زند.
«محمد مرندی» کارشناس مسائل سیاسی و مشاور تیم ایران در مذاکرات لغو تحریم‌ها گفت: برای حصول توافق، بایدن باید درباره حل و فصل مسائل و موضوعات باقی مانده مرتبط با مذاکرات تصمیم گیری کند.
مشاور تیم مذاکره کننده گفت: اگر آمریکا تصمیم درستی بگیرد، توافق سریعا می‌تواند حاصل شود.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام تمرکز و باور بایدن و تیم او این است که ایران را پای میز برجام بکشانند تا از این طریق از ایران امتیاز بگیرند.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: «تمام تمرکز و باور بایدن و تیم او این است که ایران را پای میز برجام بکشاند تا از این طریق از ایران امتیاز بگیرد. آن‌ها از این طریق می‌خواهند دوباره منطقه را به دست بگیرند؛ چرا که تنها از این طریق است که می‌توانند امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند و نفت ارزان به دست آورند».
وزیر صمت گفت: صنعت خودرو صنعت بزرگ و مهمی است که با مشکلات خاصی مواجه شده که با حضور خودروسازان و قطعه سازان و طی یک نقشه راه دو ساله، برنامه ای طراحی شده و بر اساس آن مشکلات موجود قابل حل خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ