رئیس جمهور با بیان اینکه کار‌های خوبی در استان کرمان انجام شده، اما برخی نواقص مردم را رنج می‌دهد، تصریح کرد: دولت از مسائل ضروری غافل نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو کمیسیون انرژی گفت: باید مسائلی که راهبردی هستند را از اختیار دولت‌ها و تفکرات حزبی آن‌ها خارج کنیم و اجازه بدهیم نظام در این موارد تصمیم بگیرد و همه دولت‌ها در این رابطه مجری باشند.
طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برای تحقق فرمایشات چهارگانه رهبری در برگزاری انتخابات  برنامه‌تان چیست؟ گفت: تلاش ما این است منویات و راهبردهای مورد تاکید رهبری را دنبال کنیم، اما باید توجه داشت که مخاطب سخنان رهبری همه دستگاهها دخیل هستند که در این بین برخی از مسائل به شورای نگهبان بر می‌گردد
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: امروز بیش از همیشه همکاری و همدلی قوا برای حل مسائل کشور ضروری است.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: امروز بیش از همیشه همکاری و همدلی قوا برای حل مسائل کشور ضروری است.
کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه در اقتصاد رها شده عمل می‌کنیم، گفت: باید کمیته ای فراتر از بانک مرکزی و دولت برای مقابله با مشکل بازار ارز تشکیل شود.
کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه در اقتصاد رها شده عمل می کنیم،گفت: باید کمیته ای فراتر از بانک مرکزی و دولت برای مقابله با مشکل بازار ارز تشکیل شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: همه باید به دولت در حوزه رفع مسائل اقتصادی و معیشتی مردم کمک کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد، امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود؛ اما آنطور که یکی از اعضای هیات رییسه مجلس اعلام کرده، این جلسه به تعویق افتاده است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود اما آنطور که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس اعلام کرده این جلسه به تعویق افتاده است.
متاسفانه باید صریح گفت که حل مسائل ایران در سطح این دولت نیست. با ادامه این وضع هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد، جز اینکه فرصت‌ها نیز از دست می‌رود و اقدامات مفید مثل آزادی زندانیان نیز یا کمرنگ می‌شود یا تداوم پیدا نمی‌کند و حتی به ضد خودش تبدیل می‌شود. سیاست آزادی زندانیان تنها با ایجاد حس اعتماد به نفس در مردم و حکومت و تداوم آن سیاست، ثمربخش خواهد بود. امید داریم که راهی باز شود تا گامی همگانی برای حل مسائل ایران برداشته شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از برنامه های جدی دولت توجه به مسائل فرهنگی است، گفت: توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی اولویت است اما نباید ما را از توجه به کتاب و فرهنگ غافل کند.
آیت الله مکارم شیرازی به ضرورت حجاب تأکید کرد و گفت: مسأله حجاب در حال حاضر با مسائل سیاسی گره خورده و عده ای می گویند اگر بتوانیم حجاب را حذف کنیم نظام جمهوری اسلامی کم رنگ می شود.
یزد- رئیس‌جمهور در جمع اقشار مختلف مردم یزد گفت: توجه به مسائل معیشتی مردم جزو اولویت‌های دولت است و در تأمین کالاهای اساسی سفره مردم باید مستقل باشیم.
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: گلایه‌مند بودند که دولت قبل گرفتار بی‌برنامگی بود، اما امروز دولت برای تدوین برنامه، بودجه، معیشت مردم، ثبات اقتصادی و مدیریت دچار بلاتکلیفی شده است.
روزنامه دولت؛ هشدار به فتح‌الله‌زاده درباره مسائل مالی آجورلو!
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: نیاز نیست که آقای رئیسی دستور دهد کافی است برکناری مدیران ناکارآمد و عاملان پرداخت حقوق های نجومی را پیگیری کند.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با مداخله در امور داخلی ایران خواستار پاسخگویی دولت ایران در موضوع اغتشاشات شده است.
بهادری جهرمی با اشاره به اینکه قطعا منتقدان نقشی سازنده دارند، بیان کرد: ما باید هم از منتقدان استفاده کنیم و هم از کسانی که معتقد به شرایط فعلی‌اند. کسانی که سنگ می‌اندازند و با خودرو دیگران را زیر می‌گیرند، در اقلیتند و حتی معترضان هم این رفتار‌ها را قبول ندارند.
وزیر پیشنهادی کار گفت: امروز مسائلی در دستورکار دولت بود که حضور رئیس جمهور بسیار ضرورت داشت و به همین علت در مجلس حضور نیافتند.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت:‌مهمترین دلیل ناکامی دولت در تحقق شعارهای خود را بی برنامه بودن دولت مستقر در پاسخگویی به مطالبات مردم می دانم.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: عملکرد دولت سیزدهم نیروهای انقلاب را راضی نمی کند اما قرار نیست جریان انقلاب از آقای رئیسی عبور کند.
می‌توان گفت که نمی‌توان از دولت فعلی انتظار حل مسئله معیشت را داشت. به هر حال مردم تحمل می‌کنند و هزینه آن را می‌پردازند؛ اما نگرانی مردم تنها مسائل زمان فعلی نیست؛ بلکه آینده را روشن نمی‌بینند.
صفحه توییتری باشگاه پورتو پس از این مسابقه، تصویر زیر را از مهدی طارمی منتشر کرد و نوشت: به شاهزاده پارسی تعظیم کنید!
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: درآمد دولت از حذف ارز ترجیحی ثابت می‌ماند، اما به واسطه افزایش قیمت‌ها تعهد بالاتری را در قالب کالابرگ باید در حق مردم ادا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ